Hyvin toimii, ei ole pätkinyt kertaakaan.Tsiigaako joku ISTV:tä? onko ilta toiminut moitteitta?
Ja taas mennään. Ehdin näkemään tummahipiäisen nyrkkeilevän joulupukin joka oli kuulemma tampereelta ja sitten heti matsin jälkeisen haastattelun jälkeen tilttasi. Lienekö yrittävät repiä lisää kaistaa jostain kun niin samalla minuutilla katkesi lähetys. On tämä PAF:in räpellys show jo sinällään, ei kovin hyvää pr:ää. Pitääkö tässä vielä sijoittaa kymppi ISTV:seen loppumetreillä.Hyvin toimii paffi,
Tänään on kyllä Robbella näytönpaikka. Voitto pitäisi ottaa ehdottomasti ja mielellään tyrmäyksellä. Seuraavana sitten Teper vastaan, niin saataisiin todellinen tasonmittaus Robbelle.
...
Aiotko päästä yli tästä joskus?Näin kävi Chisoraakin vastaan, nyrkkeilysäkki voitti.
Ei kyllä toimi sitäkään kautta, ainakaan minulla.Hyvin toimii paffi, mut siitä maintenance-sivusta ei pääse katsomaan vaan pitää mennä paf.com kautta.
Jaa, minulla tökkäs kerran joulupukin matsin jälkeen, mutta parin yrityksen jälkeen toimii taas ok.Ei kyllä toimi sitäkään kautta, ainakaan minulla.
Paf.com heittää tuon saman maintenance sivun.Jaa, minulla tökkäs kerran joulupukin matsin jälkeen, mutta parin yrityksen jälkeen toimii taas ok.
Aiotko päästä yli tästä joskus?
Lieneekö Robbella enää sellaisia taustajoukkoja, jotka saavat fiksattua voittoja?
Huoh, epäileekö joku ettei Robbe ota voittoa. Otteluhan on ihan fiksattu siltä osin, että kunhan Robbe ei tule tyrmätyksi, niin varmasti kotituomarit "näkevät" hänet "voittajana".
Näin kävi Chisoraakin vastaan, nyrkkeilysäkki voitti.
Syytönhän minä siihen oon, että Robbelle se ottelu tuomittiin. Samaa mieltä toki siitä, että vääryyshän se oli, mutta nyrkkeily on nyrkkeilyä ja on sitä härskimpiäkin "kotivoittoja" nyrkkeilyssä nähty. Korjataan sen verran tota omaa edellistä viestiä, että nimenomaan tyrmäysvoitto pitää ottaa, muuten MM-ottelu on kyllä kaukainen haave.
Onkos kenelläkään toimivaa livestreamia Heleniuksen matsiin?
Voi laittaa YV:nä, kiitokset!
Sama homma täällä. Paffin sivuilta ei pääse mihinkään.