Nyrkkeilyketju

  • 756 917
  • 3 665

Spire

Jäsen
Toivottavasti Helenius lähtee ottelemaan järkevästi alussa, eikä ryskää täysillä ja törmää AJ:n nyrkkiin. Paketti täytyy pitää kasassa ja kädet ylhäällä, mutta samalla on liikuttava hyvin, käytettävä jabia ja prässättävä sen verran ettei vastustaja saa yliotetta. Ekan erän tunnustelun jälkeen voi sitten hakea mahdolisia ristiinlyöntitilanteita, kun vastustaja on tuuditettu valheelliseen turvallisuudentunteeseen. Kummankaan aerobinen kunto ei ole kovinta mahdollista luokkaa, mutta tuskin tämä on myöhäiserille menossakaan. Toivon ennen kaikkea jännittävää ja hyvää ottelua, pahinta olisi jos tämä loppuu ensimmäisessä erässä jo.
 

Juze80

Jäsen
5 erän sisällä täytyy Roben lyödä kaveri pihalle. Pidemmälle mentäessä luulen kunnon antavan periksi ja sitten käy kehnosti.
Kyllä ne paikat siellä on ja sit jos/toiv. kun osuu kunnolla niin Helenius osaa kyllä lopettaa sen matsin sillä perkeleenmoisella linkouksella sen jälkeen aika hienosti.
Tämä on totta, että mitä pidemmälle matsi menee, sen todennäköisempää on, että Robbe löytää itsensä kanveesista. Olen aina jaksanut ihmetellä tuota Heleniuksen heikkoa kestävyyttä matsikunnon suhteen. Esim joku pienen norsun verran painava Andy Ruiz jaksaa vetää helposti 12 erää ja lyöntikin lähtee ihan eri nopeudella kuin Robbelta. Jotain tuossa Robben treenaamisessa tehdään väärin kun puhti tuntuu loppuvan aina jo ennen ottelun puolta väliä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Klassinen kysymys: mihin aikaan matsi suurinpiirtein alkaa?
 

HIFK89

Jäsen
Mulla myös kännykän sovelluksella toimii. Ihan etusivulla kun on lähetykset on ekana se Joshua vs. Helenius mikä ei toimi, sitten oikeella pari NFL kesäpeliä ja sitten seuraava jo DAZN Combat.
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Itse yritän tehdä tiliä DAZN:lle, ei päästä eteenpäin ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös