Vastajännäri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Mikäs tämä naisten matsi Madison Square Gardenissa nyt on?
Kyllä se sieltä tulee.LG-televisioni kautta löytyi ilmaiseksi DAZN Combat kanava, jossa alkaa nyt Taylor vs. Serrano niminen matsi. Pitäisikö Robben kahina tulla tältä kanavalta?
No juu, mutta ainakin alustavan aikataulun mukaan Helsniuksen matsi piti alkaa 00.30 ja sitä ennen olisi vielä Chisoran matsi, niin miksi tähän jotain täytettä tarvitaan.Oisko vaan täytettä ootellessa?
Erittäin hyvä juttu. Kerrankin noista ihmeellisistä kanavista tulee jotain katseltavaa. Eikä tarvinnut alkaa tilailemaan mitään paketteja.Kyllä se sieltä tulee.
Mistä löysit ? Itellä kans LG.LG-televisioni kautta löytyi ilmaiseksi DAZN Combat kanava, jossa alkaa nyt Taylor vs. Serrano niminen matsi. Pitäisikö Robben kahina tulla tältä kanavalta?
Yle 1 eli kanavapaikasta numero yksi kun lähtee selaamaan alaspäin, niin mulle tulee jotain outoja kanavia iso nippu vastaan. Myös äppivalikoimassa multa löytyy LG Channels äppi ja se on ollut mulla automaattisesti, en ole siis ladannut mitään. Siinä applikaation kuvassa lukee CH Free.Mistä löysit ? Itellä kans LG.
Ja sovelluksessa näytetään vanhaa naisten ottelua. Nyt menee aika vitusti huuruun. Miten voi tällä tavalla vetää täysin vituiksi. Mitä saatanaa siellä tapahtuu?Hoh, Chisora tulee kehään Hotel Californian kanssa :D
Mistä näät tämän? Mulla pyörii eukot ruudussa.Hoh, Chisora tulee kehään Hotel Californian kanssa :D
Joo tuon löysin, mutta eikö pitäisi tulla jo Chisoran matsi ennen tuota robben matsia. Tuolta tuli vaan joku naisten.Yle 1 eli kanavapaikasta numero yksi kun lähtee selaamaan alaspäin, niin mulle tulee jotain outoja kanavia iso nippu vastaan. Myös äppivalikoimassa multa löytyy LG Channels äppi. Siinä applikaation kuvassa lukee CH Free.
Laiton striimi. Onko toi Dazn oikeasti noin paska :DMistä näät tämän? Mulla pyörii eukot ruudussa.