Velkopopovicky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
En uskalla mennä verenluovutukseen, koska pelkään, että siitä tulee huono olo.. Aivan järkyttävä nynny.
En uskalla mennä verenluovutukseen, koska pelkään, että siitä tulee huono olo.. Aivan järkyttävä nynny.
En juo alkoholia ollenkaan, en polta, juon itse haudutettua teetä, syön 5-6 ateriaa päivässä makroarvoja miettien, en käy baareissa kuin tosi harvoin, käyn salilla 3-4 kertaa viikossa, luen aika paljon ja mitäs näitä nyt vielä olisi...
Nynnynä on kyllä ihan hyvä olla mutta siitä huolimatta, huoh. Heh, mutta 10 vuotta sitten jos olisi tehnyt vastaavan listan olisi se mennyt näin: juon aina kun mahdollista, poltan askin päivässä, no en vittu varmana juo mitään teetä, makkara ja karkki on aika hyvää, olen ylipainoinen ja en harrasta liikuntaa, baareissa ravaan aivan jatkuvasti, en lue juuri ollenkaan mitään enkä muutenkaan harrasta mitään, lisätään vielä että koulusta lintsaan reippaasti ja työntekoa välttelen aktiivisesti
Onneksi saunan takana on vielä tilaa.Annoin huutonetissä positiivisen palautteen tyyliin "OK" kun olisi pitänyt antaa neutraali huonosta pakkauksesta. Nynny kun olen.
Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.
Sä unohdit että pitää käydä myös kävelylenkeillä ja jos vaimo on oikein hurahtanut niin saattaa joutua jopa sauvakävelemään. Juokseminen ei ole nynnyä.Tätä tässä itsekin ihmettelen. Nynnyt käy koiran kanssa lenkillä, vaimon kanssa pyöräilemässä (kypärä päässä) ja Lapissa hiihtämässä murtsikkaa (perinteistä, vuorotahtia).
Pitäisikö tästä vääntää ihan äänestys? Kuka on jatkoajan nynnyin nynny?
Juokseminen ei ole nynnyä.
Kunnon kohottaminen ei ole nynnyä, ei nynnyt urheile.Kyllä se taitaa olla, ellei juokse vaimoa karkuun. Muuten vaan juoksemisessa on tarkoitus kohottaa kuntoa ja kuntoiluhan nyt on ihan saatanan nynnyä. "Ei kai se nyt ihan normaalia oo."
Kunnon kohottaminen ei ole nynnyä, ei nynnyt urheile.
Hurjinta mitä teen tälläkin hetkellä elämässäni on Jatkoaikaan kirjoittaminen työpaikan koneella ja vielä työaikana.
Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.
eikös salilla käynyt vaan hölmöt bullmentulat, vai miten se meni ?Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.
Kyllä se taitaa olla, ellei juokse vaimoa karkuun. Muuten vaan juoksemisessa on tarkoitus kohottaa kuntoa ja kuntoiluhan nyt on ihan saatanan nynnyä. "Ei kai se nyt ihan normaalia oo."
Pistän paremmaksi. Kävin pari kuukautta sitten katsomassa Reeberbahnin meininkiä kahden kollegan kanssa, enkä sielläkään käynyt huorissa. Nynny mikä nynny.
Vaimo haluaa lähteä käymään kaupungilla vähä shoppailee ja kiertelee rättikauppoja. Ite aattelen, että mene vaan, pelailen vähä sillävälin änäriä ja otan pari kaljaa. No vaimon mielestä mun kannattas lähteä mukaan, koska yksin ei oo kiva shoppailla. Lähden mukaan.
Tulee myös kierreltyä kirppareita vaimon perässä.
Tulee myös kierreltyä kirppareita vaimon perässä.
Laitetaan kiitokset oikeaan osoitteeseen eli attendon vaimolle...Tämä on kyllä vuoden ketju! Kiitokset siitä @attendo lle
Pistän paremmaksi. Kävin syksyllä Hampurissa parin korttelin päässä Reeberbahnilta, enkä edes käynyt Reeberbahnilla saati huorissa. Olen nynnympi.
Tämä ketju on mielestäni kokonaisuudessaan melkoisen infantiilia nettikiusaamista. Varmaan tuntuu hyvältä potkia maassa makaavaa. Minäkin olen noin 345 päivää vuodessa juomatta viinaa, mutta en silti lähtisi Vipuselle lällättelemään asian tiimoilta.