Nynnyjen oma ketju eli ”Nynnyillään”

  • 39 331
  • 405
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
En uskalla mennä verenluovutukseen, koska pelkään, että siitä tulee huono olo.. Aivan järkyttävä nynny.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En uskalla mennä verenluovutukseen, koska pelkään, että siitä tulee huono olo.. Aivan järkyttävä nynny.

Kahdesti käynyt. Ensimmäinen sujui älyttömän hyvin. Toiseen menin suunnittelematta, verensokerit matalalla. Pyörryin luovutuksen jälkeen kahvipöytään. Jännä kokemus oli.

Nykyään olen niin nynny, etten edes kelpaa luovuttajaksi. Suosittelen rohkaistumaan tässä, koska saahan luovuttaja aivan älyttömän paljon nynnypisteitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En juo alkoholia ollenkaan, en polta, juon itse haudutettua teetä, syön 5-6 ateriaa päivässä makroarvoja miettien, en käy baareissa kuin tosi harvoin, käyn salilla 3-4 kertaa viikossa, luen aika paljon ja mitäs näitä nyt vielä olisi...

Nynnynä on kyllä ihan hyvä olla mutta siitä huolimatta, huoh. Heh, mutta 10 vuotta sitten jos olisi tehnyt vastaavan listan olisi se mennyt näin: juon aina kun mahdollista, poltan askin päivässä, no en vittu varmana juo mitään teetä, makkara ja karkki on aika hyvää, olen ylipainoinen ja en harrasta liikuntaa, baareissa ravaan aivan jatkuvasti, en lue juuri ollenkaan mitään enkä muutenkaan harrasta mitään, lisätään vielä että koulusta lintsaan reippaasti ja työntekoa välttelen aktiivisesti

Olisi hauskaa, jos olisi testosteroniarvot vertailtavana tuolloin ja nyt... Olutta janojuomaksi lipittävä mies on hormonitasolla nainen tai joku. Mutta ei nynny tietenkään.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Annoin huutonetissä positiivisen palautteen tyyliin "OK" kun olisi pitänyt antaa neutraali huonosta pakkauksesta. Nynny kun olen.
Onneksi saunan takana on vielä tilaa.
Olen myös käynyt Tallinnassa. Nynnyn minusta teki, että minulla oli oma nainen mukana, jolta en saanut edes sukupuolitautia. Tiedän, olen säälittävä nysvä!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.

Tätä tässä itsekin ihmettelen. Nynnyt käy koiran kanssa lenkillä, vaimon kanssa pyöräilemässä (kypärä päässä) ja Lapissa hiihtämässä murtsikkaa (perinteistä, vuorotahtia).

Pitäisikö tästä vääntää ihan äänestys? Kuka on jatkoajan nynnyin nynny?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tätä tässä itsekin ihmettelen. Nynnyt käy koiran kanssa lenkillä, vaimon kanssa pyöräilemässä (kypärä päässä) ja Lapissa hiihtämässä murtsikkaa (perinteistä, vuorotahtia).

Pitäisikö tästä vääntää ihan äänestys? Kuka on jatkoajan nynnyin nynny?
Sä unohdit että pitää käydä myös kävelylenkeillä ja jos vaimo on oikein hurahtanut niin saattaa joutua jopa sauvakävelemään. Juokseminen ei ole nynnyä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä se taitaa olla, ellei juokse vaimoa karkuun. Muuten vaan juoksemisessa on tarkoitus kohottaa kuntoa ja kuntoiluhan nyt on ihan saatanan nynnyä. "Ei kai se nyt ihan normaalia oo."
Kunnon kohottaminen ei ole nynnyä, ei nynnyt urheile.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hurjinta mitä teen tälläkin hetkellä elämässäni on Jatkoaikaan kirjoittaminen työpaikan koneella ja vielä työaikana.

Olisi kiva tietää kuinka suuri osa Jatkoajan viesteistä kirjoitetaan työaikana, koska osuus on melkoinen. Siitä tietäisimme sitten suoraan niiden olevan hurjia ja loput ovat nynnyjä. Onko sillä lopulta miten paljon merkitystä miten iso osa palstaveljistä on nynnyjä, mutta sittenpä tietäisimme.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.

Kyllähän tämä jossain määrin on totta ja pyörähtänyt ympäri, kun kaiken maailman koodarit ja nörtit ja e-pelaajat ovat edelläkävijöitä, sankareita, esikuvia. Iskevät miljoonia. Ei ole sama asia kuin nynnyily, mutta silti. Niin ja suosio naisten keskuudessa voi olla parempi kuin hikisellä ja hiljaisella salipojalla.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmeellistä kun salilla kävijät väittää olevansa nynnyjä. Oudoksi on mailma mennyt, koska nynnyt ei todellakaan käy salilla. Siellähän on kaiken maailman bodareita ja ite näyttäisi vain nynnyltä.
eikös salilla käynyt vaan hölmöt bullmentulat, vai miten se meni ?
 

motamoro

Jäsen
Kyllä se taitaa olla, ellei juokse vaimoa karkuun. Muuten vaan juoksemisessa on tarkoitus kohottaa kuntoa ja kuntoiluhan nyt on ihan saatanan nynnyä. "Ei kai se nyt ihan normaalia oo."

Kyllähän vaimon karkuun juokseminen on todella nynnyä. Se sen sijaan ei ole nynnyä, jos ajaa juosten vaimoa takaa kirves ja kossupullo kädessä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pidän kesäaikana lappuhaalarishortseja, jotka ovat itse lyhennettyjä, koska pidän ompelukoneen seksikkäästä pärinästä. Paljonko saan nynnelöintipisteitä? Minut siis tunnistaa kesällä kohtalaisen helposti... vielä paremmin talvella.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pistän paremmaksi. Kävin pari kuukautta sitten katsomassa Reeberbahnin meininkiä kahden kollegan kanssa, enkä sielläkään käynyt huorissa. Nynny mikä nynny.

Pistän paremmaksi. Kävin syksyllä Hampurissa parin korttelin päässä Reeberbahnilta, enkä edes käynyt Reeberbahnilla saati huorissa. Olen nynnympi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Vaimo haluaa lähteä käymään kaupungilla vähä shoppailee ja kiertelee rättikauppoja. Ite aattelen, että mene vaan, pelailen vähä sillävälin änäriä ja otan pari kaljaa. No vaimon mielestä mun kannattas lähteä mukaan, koska yksin ei oo kiva shoppailla. Lähden mukaan.

Tulee myös kierreltyä kirppareita vaimon perässä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vaimo haluaa lähteä käymään kaupungilla vähä shoppailee ja kiertelee rättikauppoja. Ite aattelen, että mene vaan, pelailen vähä sillävälin änäriä ja otan pari kaljaa. No vaimon mielestä mun kannattas lähteä mukaan, koska yksin ei oo kiva shoppailla. Lähden mukaan.

Tulee myös kierreltyä kirppareita vaimon perässä.

Kuka tästä pistää nynnymmäksi on jo supernynny. Todella hienoa nynnyilyä. Onnittelut! Käytännössä tässä toimitaan kuten homot toimivat, ovat akkojen kanssa vapaaehtoisesti (pois lukien paneminen) ja vielä shoppailemassa.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Samila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pistän paremmaksi. Kävin syksyllä Hampurissa parin korttelin päässä Reeberbahnilta, enkä edes käynyt Reeberbahnilla saati huorissa. Olen nynnympi.

No sama mestahan meillä oli sitten! Minäkin lähdin puhtaasti bissen perässä, kun kollegat sai houkuteltua. En saanut olutta ja lähdin taksilla takaisin hotellille. Törmäsin siellä pariin suomalaiseenkin matkalla. Olitko marraskuun puolivälin tienoilla siellä?
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
-En ostanut saunakaljaa.
-Pyyhin kurat kengistä rappukäytävään astuessa.
-Käytän pyöräilykypärää.
-Noudatan taloyhtiön järjestyssääntöjä.
-En aja ylinopeutta.
-En piereskele muiden ihmisten ollessa läsnä.
-En retostele seksikumppanien määrällä.
-En huorittele naisia.
-Lista olisi huomattavasti pidempi, mutta en kehtaa jatkaa.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muuten nimettömien lappujen jättäminen esim. hissiin tai taloyhtiön ilmoitustaululle nynnyä, vai ennemminkin rohkeaa (koska siitähän on noloa jäädä kiinni)?
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tämä ketju on mielestäni kokonaisuudessaan melkoisen infantiilia nettikiusaamista. Varmaan tuntuu hyvältä potkia maassa makaavaa. Minäkin olen noin 345 päivää vuodessa juomatta viinaa, mutta en silti lähtisi Vipuselle lällättelemään asian tiimoilta.

Täytyy sanoa, että en jaa näkemystäsi enkä ainakaan perustanut ketjua kiusaamistarkoituksessa. Oletan, että viittaat tällä nettikiusaamisella @pettter iin, joka on usein ryyppypäällä ja nynnyttelee selvinpäin olevia työssäkäyviä ihmisiä. Ensinnäkin mun viestihistoriasta voi tarkistaa, että mulla on kunnioitus kyseistä nimimerkkiä kohtaan. Sitä en kiellä, etteikö tuolla pettterin nynnytelyllä olisi ollut vaikutusta ketjun perustamiseen, ainakin alitajuisesti, mutta hän on pikemminkin ollut muusa ja innoittaja kuin mikään kiusaamisen kohde. Tämä tehtäköön selväksi. Ja täällä on jo tullut hienoja tarinoita pyörtymisestä verenluovutuksessa aina kirpputorilla pyörimiseen vaimon kanssa. Eli hauska ketju, jossa mielestäni nauretaan nimenomaan itselle eikä kiusata muita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös