En uskaltanut heti tulla tänne kirjoittelemaan koska olen niin nynny, mutta nyt kun te muutkin olette uskaltaneet niin kai mäkin sitten. Minä olen ihan supernynny, ei se telkkarissa lastenkasvatusohjeita antava ruma nainen, se on Supernanny, nää on kaks eri asiaa. Mä en oo telkkarissa enkä tiiä lastenkasvatuksesta vielä mitään (kohta joudun opettelee koska oon niin nynny että oon naimisissa ja jopa niin nynnyjen nynny että lapsi on tulossa), noh, rumasta naisesta kyllä menisin. Asuntolainaa on ihan nynnynä, en oo koskaan kalsarikännäilly enkä käyny huorissa, pettänyt tai tehnyt mitään muutakaan järkevää. Oon ollu kohta 17 vuotta saman naikkosen kanssa, ja 10 vuotta samassa työpaikassa, koska oon niin nynny etten uskalla vaihtaakaan. Kerran nuorena nynnynä sain jonkun hulluuskohtauksen, ja join pirtua. Se sattui suuhun, minua pelotti että kuolen ja asettauduin jo syrjäiseen nurkkaan makaamaan jotten kuolemani jälkeen oliis vaivaksi. Olin kuitenkin niin nynny etten uskaltanut kuolla koska seuraavana päivänä oli matikankoe ja bilsantehtävätkin piti tehdä.