Kertokaas Haaparannssa käyneet, että paljonko Thunderin Frostedin torni maksaa. Ja vielä toinen juttu, pystyykö nuuskakairan nuuskatukussa ostamaan puolikasta tornia?
Normipusseissa (Ettan, General, Göteborg jne.) on n. 8 mg nikotiinia. Tujuinta mihin olen törmännyt on tämä: Thunder Raw Frosted 21 mg. Pärisee kunnolla (kun harvoin tätä herkkua saa) jopa 1-1,5 purkkia per päivä maiskuttavalle.
Ja Haaparantaan en ajatellu lähteä.
Tulis nuuskapurkille vähän turhan paljon hintaa, jos lähtis Turusta Haparandaan ajelemaan nuuskan vuoks.
Juu, kiitokset vastauksesta. Tätä kyseistä tavaraa, eli Thunderin Raw Frostedia olen itsekin pitänyt yhtenä tujuimmista. Jostain syystä kuitenkin Odensin Extra Stark (lakritsi) tuntuu mulla pärisevän vielä enemmän, vaikka nikotiinia ei pitäisi olla kuin 17mg. Tiedä sitten onko purkeissa eri määrä jotain muuta ainetta, vai onko kyse jostain lume-efektistä, nuuskan valumisesta tms.
Tulis nuuskapurkille vähän turhan paljon hintaa, jos lähtis Turusta Haparandaan ajelemaan nuuskan vuoks. Tyydyn toistaseks laivojen tarjontaan ja satunnaisiin ruotsinsukulaisten tuliaisiin ;)
Kellään tietoa tämän hetken nuuskahinnoista Viking Linella?
Onko tietoa jollakulla saako Viikkarin piknik-risteilyiltä nuuskaa? Siljan puolelta ainakin ilmeisesti saa?
Jep juuri sitä tarkoitan ja tattista vaan vastauksesta! Siljalle siis. Harmi, Viikkarin MonteCristo ois tehny gutaa.Tarkoitat siis Turusta Ahvenanmaalle ja takaisin? Ei saa, Vikingin laivat ovat Suomen lipun alla ja eivät siis myy nuuskaa kuin Ruotsin aluevesillä. Siljallakin saa vain menomatkalla aamulla (Galaxy). Takaisinpäin ei enää myydä, eli pitää ostaa ne mennessä, jos haluaa.
Sähkötupakkaan tutustuneet holla! Kokemuksia? Auttaako? Törmäsin Facebookissa "uuteen" sivuun ja menin niiden kotisivuille, niin kyllä kiinnostus heräsi!
Sähkötupakka.fi
Itse olen nyt sähkötupakalla höyrytellyt noin 10 kuukautta ja kyllä se toimii kunhan hankkii kunnon välineet: röökaaminen loppui saman tien kunhan laitteet sain. Tuon linkissä mainitun yrityksen tuotteet ovat erittäin ylihintaisia ja toiminnaltaan /C:stä (samanlaisen vaatimattoman laitteen saa alle puoleen hintaan muilta kotimaisilta kauppiailta, vastaavalla rahalla saat huomattavasti paremmat laitteet).Sähkötupakkaan tutustuneet holla! Kokemuksia? Auttaako?
Risteilyä pukkaa... Kiinnostaisi tietää, että saako Grovia tai Skurfia viikkarilta?
edit unohtui kysyä eikös montecristoa saa paatilta kuin paatilta?