Nuuskat loppu. Aateltiin lähteä frendin kanssa tonne haaparantaan hakemaan täytettä varastoon. Elikkä mistä jengi ostaa nuuskat tuolta haaparannasta onko siellä joku tukku tai jotain? Entä mitä merkkejä sieltä löytyy, minkä hintaista? Paljonko saa tuoda? Jos joku joka tietää jotain asiasta tai on käynyt itse siellä viitsisi valaista minua olisin kiitollinen.
En nyt äkkiseltään osaa neuvoa, mutta Jatkoajasta löytyy sellainen ketju kuin Nuuska- ja tupakkaketju jossa näitä asioita on käsitelty sivumitalla. Muistaakseni useaan otteeseen on mainittu joku tukku joka löytyy Haaparannasta ja jossa on aika hyvä valikoima eri nuuskamerkkejä hyvään hintaan.
Tässä on vaa 78 sivua mitkä pitäis käydä läpi.
No voi harmi. Pistäpä ylläpidolle viestiä, et jos ne vois vaikka kehittää jonkun hakutyökalun tälle foorumille.
Nuuskat loppu. Aateltiin lähteä frendin kanssa tonne haaparantaan hakemaan täytettä varastoon. Elikkä mistä jengi ostaa nuuskat tuolta haaparannasta onko siellä joku tukku tai jotain? Entä mitä merkkejä sieltä löytyy, minkä hintaista? Paljonko saa tuoda? Jos joku joka tietää jotain asiasta tai on käynyt itse siellä viitsisi valaista minua olisin kiitollinen.
Hintaa on 250-400 kr/torni. Vaihtokurssi on euroilla maksaessa huono (8.500), joten ehkä kannattaa miettiä vaihtaako kruunuja, vai maksaako kortilla. Itsellä oli käteistä, kun en muistanut mitkä kortit siellä käy. En myöskään kysellyt paljonko saa tuoda, otin 12 tornia.
Saako jostain pääkaupunkiseudulta hommattua muovisia 3ml ruiskuja, jotka toimisivat hyvin nuuskan annosteluun? Muutkin materiaalit toki käyvät, mutta noita 40€+ hintaisia icetooleja en halua hommata juuri hintansa takia. Nettitilauksetkin käyvät, linkkejä vaan tulemaan!
Nämä apteekin 2ml ruiskut ovat aivan liian pieniä omaan makuuni ja 5ml taas liian suuria. Hinta näillä apteekin ruiskuilla on vähintään kohtalainen, oliko nyt 0.30€ ruisku.
Nämä viestit tästä ketjusta kesäkuulta:Nuuskaa taasen. Mikähän mahtaa nykyinen hinta olla ruotsin laivalla?? Kaveri uhkaili että olis jotain 40e/tolppa ja suolaiselta kyllä kuulostaa jo tax freen löösiks.
Kaveri tuli eilen Vikingin Gabriellalta. Ettan tykkikama maksaa vaatimattomasti 40,5 €. Pussi vastaavasti 32,80 €. General pussi 33,60 €. Camel oli jotain 28 €.
Ensin pidin tätä vitsinä, kunnes näin kuitit. Ei paljoa naurattanut sen jälkeen.
Siljalla valuepack eli nämä +10% ja +25% maksavat nyt 36,90. Eli Siljan omistajataho nosti hintaa 14% vaikka tavaraa tuli lisää vain 10%. Viikkarin kongolaiset omistajat olivat näemmä ahneempia kuin virolaiset... Tosin GöteborgRape, Grovsnus ja catch sekä onyx ovat vielä vanhaa kokoa joten niiden hinta on 32e ja 31e.
Gabriella, hinnat to 6.10. Lössnus:Nuuskaa taasen. Mikähän mahtaa nykyinen hinta olla ruotsin laivalla??
Ennen poltin vaaleanvihreää Marlboroa, mutta kun jostain ihmeen syystä sen valmistus viime vuonna(?) lopetettiin, ei ollut enää hyviä vihreitä tupakkeja tarjolla.
Marlboro White Mint -nimellä kulkee nykyään, eli ei lopetettu ainakaan Suomessa.
Tiedän, mutta on ihan eri tuote. Ei ole enää se sama hyvä vaaleanvihreä mitä se ennen oli, kamalaa skeidaa koko minttuhäslinki. Korvasi sen ainoan ja oikean vihreän tupakin jota markkinoilla oli, nyt tämä LM pääsee jo aika lähelle totuutta vaikkei oikeastaan vihreätä olekaan, mutta silti törkeän hyvää.
Ettet nyt sekoita fresh mintiin? Omasta mielestäni minulla on aika pirun tarkka makuaisti (satunnaisesta polttelusta huolimatta) ja en kyllä huomannut mitään muutosta maussa nimen vaihdoksen ohessa. Mutta voihan se olla että polttelu ja viskin juonti on vihdoin tehneet tehtävänsä.