Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 290 756
  • 4 082
Suosikkijoukkue
Pavel Bure#10, Venäjä, KalPa
Wewe kirjoitti:
1) Käytätkö enemmän pussi -vai irtonuuskaa??
2) Mitä pussinuuskaa arvostat eniten eli mistä tykkäät eniten.
Wewe
1) Irto. Suosin Ettania, Generalia ja Röda Lackettia. Röda ehkäpä mieluisin, koostumuksen ansiosta, tosin ettani vaikutukseltaan parempi.Olen kokeillut monia, pahimmat kokemukset ovat sellaisesta valkoisesta muovipurkista, nimi ei tule mieleen.

2) Mitään teepusseja ei tuoteta.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Russian Rocket kirjoitti:
Olen kokeillut monia, pahimmat kokemukset ovat sellaisesta valkoisesta muovipurkista, nimi ei tule mieleen.
Olisikohan tämä Skruffin irtonuuska??

Asiaan, Metropol Kaktuksen pussinuuskat ovat kyllä semmoista herkkua kun eivät valu ollenkaan, voi olla monta tuntia huulessa eikä edes oikeen huomaa että siellä jotain on. Melkeen parasta pussinuuskaa tässä suhteessa.

Rödasta tuli mieleen kun tuossa juuri avasin uuden purkin ja päätin taas leipoa käsin niin täytyy sanoa että yhtä helppoa se oli siitä leipoa kuin Ettanista. General ja Göteborgs Rapé ovatkin sitten hieman erilaisia kun niitä leipoo, jää kädet paskasemmiksi kuin muista. PrimaFintistä en ole vielä kokeillut leipoa, no huomenna varmaan otan välillä sitä ja kokeilen siitä sitten leipomis "taitojani" =)

Wewe
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
ihanhan tässä tulee vesi kielelle kun lukee tätä topiccia :b.Pitää ottaa yhteys weween,jos/kun tulen käymään pääkaupunkiseudulla, niin saa vähän eksoottisempia biittejä :)...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tulipas tässä äkkiseltään mieleeni aamupaukkua huuleen laittaessa, ettei tämä Ettan enää välttämättä ole "minun juttuni". Nyt pitäisi keksiä, että miten päästä eroon 4 puntista Ettanin pussinuuskaa, muuten kuin käyttämällä.

Jos koristelisin kämppää niillä?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itse olen nyt käyttänyt Skrufin Extra Starkia reilun viikon ja mä pidän siitä kyllä. Ei se nyt Ettania tai Prima Fintiä parempaa ole, mutta ihan samaan luokkaan menee. Vahvempaa se on ainakin, jopa niin paljon vahvempaa että sen todellakin huomaa. Tulen ostamaan jatkossakin.
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
jos jääkoneenkuljettaja ne sun natet olis ollut irtoa niin olisin voinut lunastaa ne sulta.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
djfast kirjoitti:
ihanhan tässä tulee vesi kielelle kun lukee tätä topiccia :b.Pitää ottaa yhteys weween,jos/kun tulen käymään pääkaupunkiseudulla, niin saa vähän eksoottisempia biittejä :)...
Heh, ei nää nyt NIIN eksoottisia ole ja netistäkin todella helposti tilattavissa. =)

Gags kirjoitti:
Itse olen nyt käyttänyt Skrufin Extra Starkia reilun viikon ja mä pidän siitä kyllä. Ei se nyt Ettania tai Prima Fintiä parempaa ole, mutta ihan samaan luokkaan menee. Vahvempaa se on ainakin, jopa niin paljon vahvempaa että sen todellakin huomaa. Tulen ostamaan jatkossakin.
Kirveleekö enemmän?? Ei taida silti Skärgårdsia voittaa, veikkaan..?? :)

Wewe
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Tuli kanssa maisteltua eilen göteborgs rapea...Tuo katajainen tuoksu tunkeutui sieraimiin ja vaati ottamaan lisää.Aah...aamu ensimmäinen biitti menee huuleen...NYT! :))
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Hoah, onneksi on taas vkonloppu, ei olisi enään jaksanu näitä neljältä herätyksiä.

Tuli mieleen et ei ollut tulli taaskaan puuttunut mun paketin sisältöön, tosin jos se ensimmäisen luokan kirjeenä tulee Suomeen ni olis luultavaa että edes läpivalaisevat tai jotain..??

Wewe
 

lampsu

Jäsen
Ei helevettiläinen onnistunu tilaaminen....ei hyväksyny tilausta. Voi surkeuksien surkeus, miten mä tästä selviän...
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
lampsu kirjoitti:
Ei helevettiläinen onnistunu tilaaminen....ei hyväksyny tilausta. Voi surkeuksien surkeus, miten mä tästä selviän...
Mistä yritit tilata, ei mulla oo ollu mitään ongelmia ainakaan Snusworldwiden kanssa, äskenkin antoivat tilata Suomeen..??

Wewe
 

lampsu

Jäsen
Wewe kirjoitti:
Mistä yritit tilata, ei mulla oo ollu mitään ongelmia ainakaan Snusworldwiden kanssa, äskenkin antoivat tilata Suomeen..??

Wewe

Sieltä sieltä, ei hyväksyny korttia prkle...luulis visa kelpaavan.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
lampsu kirjoitti:
Sieltä sieltä, ei hyväksyny korttia prkle...luulis visa kelpaavan.
Luitko kaikki kohdat varmasti oikein?? Itse kun tilaan äitini Master Goldilla niin ei ole mitää ongelmaa.

Yritä vielä, jos saat tilausken läpi niin saat nuuskasi jo tällä vkolla.

Wewe
 

lampsu

Jäsen
Wewe kirjoitti:
Luitko kaikki kohdat varmasti oikein?? Itse kun tilaan äitini Master Goldilla niin ei ole mitää ongelmaa.

Yritä vielä, jos saat tilausken läpi niin saat nuuskasi jo tällä vkolla.

Wewe

Pitää yrittää kun emäntä selkänsä kääntää... Salkkareiden aikaan .hymiö.
Pitääkö siinä olla osoitetiedot samat mitkä on kortin "muistissa"? Yritin meinaan tilata työosoitteeseen.
 

lampsu

Jäsen
lampsu kirjoitti:
Pitää yrittää kun emäntä selkänsä kääntää... Salkkareiden aikaan .hymiö.
Pitääkö siinä olla osoitetiedot samat mitkä on kortin "muistissa"? Yritin meinaan tilata työosoitteeseen.

Ei se vaa hyväksy maksua...minen ossoo...piru vie.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
lampsu kirjoitti:
Pitää yrittää kun emäntä selkänsä kääntää... Salkkareiden aikaan .hymiö.
Pitääkö siinä olla osoitetiedot samat mitkä on kortin "muistissa"? Yritin meinaan tilata työosoitteeseen.
Heh, älä tee sitä salassa, mä en ees viittiny yrittää salata mun nuuskaamista mun kihlatulta. ISO hymiö.

Ei tartte olla samat osoitetiedot, siellä sivuilla muistaakseni lukee "jos paketti on iso eikä mahdu postilaatikkoon tai ei ole postaria niin voit tilata jonnekkin jossa voit ottaa paketin suoraan käteen, esim työpaikallesi." Paketinhan jakaa lähipostisi jakelu.

Täytyy sanoa että kyllä nämä Röda Lacketin pussit ovat ihan ok tavaraa, mutta eivät lyö vertoja Metropol Kaktukselle.

Oletko yrittänyt tilata miten isoa satsia?? Toinen mikä voi olla jos olet unohtanut sen kolmi-nroisen nrosarjan sieltä kortin takaa niin tilaus ei varmasti onnistu. Yritä vielä, se palkitaan.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Selailin tuota Snusworldwiden nuuskalistaa ja panin merkille että Granitin portion nuuskissa selvästi eniten nikotiinia, mikään muu merkki ei yltänyt näiden tasoille.

Wewe
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Wewe kirjoitti:
Selailin tuota Snusworldwiden nuuskalistaa ja panin merkille että Granitin portion nuuskissa selvästi eniten nikotiinia, mikään muu merkki ei yltänyt näiden tasoille.

Wewe

Suosittelisin että selaat listaa tarkemmin ja katsot "Strong Cut" -nuuskaa; nikotiinia jopa 11mg, ja voin sanoa kokeilleena, että makukin kohdallaan! =)
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
henkke kirjoitti:
Suosittelisin että selaat listaa tarkemmin ja katsot "Strong Cut" -nuuskaa; nikotiinia jopa 11mg, ja voin sanoa kokeilleena, että makukin kohdallaan! =)
Katsopas uudestaan itse, Granit Stor portionin nikotiinin annosmäärä 12mg. En vaan muistanut kirjoittaa tuohon äskeiseen sitä Stor portionia. Nyt se on siinä joka tapauksessa.

Wewe
 

lampsu

Jäsen
Wewe kirjoitti:
Yritä vielä, se palkitaan.

Wewe

Jepjep, kyllähän se sit loppupeleissä onnistu, se vaan palkittiin viikon lisäodotuksella,heh. Catch Licorice White Annosnuuskaa tulee kokeilumielessä tuuba. Olen meinaan lakritsiaddikti, toivottavasti edes vähän maistuu lakulle.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
lampsu kirjoitti:
Jepjep, kyllähän se sit loppupeleissä onnistu, se vaan palkittiin viikon lisäodotuksella,heh. Catch Licorice White Annosnuuskaa tulee kokeilumielessä tuuba. Olen meinaan lakritsiaddikti, toivottavasti edes vähän maistuu lakulle.
Niin totta, sun nuuskat lähtee vasta ens tiistaina Sveduista.

Kyllä muistaakseni vähän maistuu jollekkin lakritsikarkille.

Tilasitko vain tornin?? Tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin tilaisit kaksi tai kolme. Itse tilasin ensin kaksi tornia ja kustannukset olivat jotain 4,1€/purkki, seuraavaksi tilasin kolme ja se oli jotain 3,75/purkki.

Henkkelle vielä: Olen itsekin maistanut tuota Strong cutia ja täytyy sanoa että aivan perseestä. Irtonuuska voisi tosin olla ihan ok. Pitää saada hankittua sitä jostain.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Vika purkki Rödaa lähti vähän aikaa sitten, mutta ei se mitään kun on 2,5tornia PrimaFintiä, 2,5tornia Ettania, vajaa torni RL pussinuuskaa ja vajaa torni Metropol Kaktusta. Kyllä näillä pärjää vielä vähän aikaa. =)

Wewe
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Wewe kirjoitti:
tosin tämä oli kommentti mintun makuisesta pusanuuskasta.
Wewe

Mitäs tämä mintun makuinen pussinuuska on merkiltään? Vai tarkoititko eukalyptuksen makuista Catchia? Snusworldistä vain koitan katsella...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös