masaman kirjoitti:
Ei sinne "neitsytpuolelle" tartte lyödä samaa määrää kuin sille "horopuolelle":D järki hoi! hehee.
intissä ei ole vaikeuksia nuuskan kanssa, mikäli olet hieman business-henkinen. Pysy väleissä alikessujen ja muiden kanssa myymällä muutaman sentin halvemmalla heille:) Varsinkin ekoilla kerroilla. "ok, tämän kerran" Päivisin ei ehdi käyttämään ja mettässä ei ketään kiinnosta. Joten ei ongelmaa. Itse kysyin ekana päivänä, että saako käyttää ja kiekkoa lätkinyt alik. vastasi että ei saa jäädä kiinni. :D
Hahaa, no enhän minä nyt tarkoittanut että olisin 2,5 milliä sinne sujauttanut puhuessani ahtaudesta :D
Millin verran taisi livahtaa oikealle puolelle, tuntui silti epämukavalta kirvelyineen. Mutta, kai siihenkin voi tottua..
Ja tuo intti-homma tuntuu kovin tutulta. Lähes identtinen tilanne mulla duunissa - pomon pidän tyytyväisenä sopivalla nuoleskelulla, työkaverit myymällä hyvään hintaan kiekkoja (esim. Ettanin irtoa, josta en niinkään itse välitä) ja varastossa ollessa ei ketään kiinnosta. Joten no problemo. Hyvältä kuulostaa!
Tällä hetkellä muuten suosikkibiitti löytyy pussiosastolta, Metropolin Kaktus on huikeaa tavaraa! Tosin, ehkä en vieläkään paremmasta tiedä kun en ole päässyt tuohon Prima Fintiin käsiksi..
Ja vielä Wewelle, en todellakaan tiedä, miksi nuuskaan.. kai se rentouttaa, mutta lopettaahan tuo pitäisi.