Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 290 854
  • 4 082

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Padis kirjoitti:
Mitäs tämä mintun makuinen pussinuuska on merkiltään? Vai tarkoititko eukalyptuksen makuista Catchia? Snusworldistä vain koitan katsella...
Tämmöinen merkki kuin Mocca Mint, peltirasiassa, löytyy myös Snusworldwiden listoilta. On muutes aikamoinen karkki ja rusinan kokoinen dry-pussinuuska.

Wewe
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajettelin kumminkin kokeilla sitä Catchia ja Röda lackettia (annoksia). Täytyy toivoo että tulee äkkiä kun on päässyt varannot ehtymään.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Padis kirjoitti:
Ajettelin kumminkin kokeilla sitä Catchia ja Röda lackettia (annoksia). Täytyy toivoo että tulee äkkiä kun on päässyt varannot ehtymään.
Voin kertoa suoraan sulle että sun nuuskat lähtevät Ruotsista tasan vkon päästä tiistaina, ne lähtee aina seuraavana tiistaina jos olet tilannut maanantaina ennen klo 06 niin pääsevät lähtemään jo saman vkon tiistaina. Pääset luultavasti maistelemaan noita nuuskias joskus ens to-pe, jopa seuraavana maanantaina vasta. Mun eka lähetys tuli Sveduista kahdessa pvässä mut toinen kestikin kuus pvää.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Oletteko koskaan miettineet että mitä järkeä tässä nuuskaamisessa loppupeleissä onkaan?? Vaikka ei syöpää aiheuttaisikaan niin onko tämä järkevää. Tänään kun istuin illalla dösässä matkalla töistä kotiin niin mietin että mitä mä taas teen kun tykkiä täyttelin.

Toisaalta mietin että miten riippuvainen tästä edes olen. Oon ihan varma että joku pvä tämä jalo harrastus minulta vain jää enkä varmaan sitä silloin kadukkaan.

Miksi käytätte nuuskaa arvon JA:laiset??

Wewe
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
masaman kirjoitti:
Ei sinne "neitsytpuolelle" tartte lyödä samaa määrää kuin sille "horopuolelle":D järki hoi! hehee.

intissä ei ole vaikeuksia nuuskan kanssa, mikäli olet hieman business-henkinen. Pysy väleissä alikessujen ja muiden kanssa myymällä muutaman sentin halvemmalla heille:) Varsinkin ekoilla kerroilla. "ok, tämän kerran" Päivisin ei ehdi käyttämään ja mettässä ei ketään kiinnosta. Joten ei ongelmaa. Itse kysyin ekana päivänä, että saako käyttää ja kiekkoa lätkinyt alik. vastasi että ei saa jäädä kiinni. :D

Hahaa, no enhän minä nyt tarkoittanut että olisin 2,5 milliä sinne sujauttanut puhuessani ahtaudesta :D

Millin verran taisi livahtaa oikealle puolelle, tuntui silti epämukavalta kirvelyineen. Mutta, kai siihenkin voi tottua..

Ja tuo intti-homma tuntuu kovin tutulta. Lähes identtinen tilanne mulla duunissa - pomon pidän tyytyväisenä sopivalla nuoleskelulla, työkaverit myymällä hyvään hintaan kiekkoja (esim. Ettanin irtoa, josta en niinkään itse välitä) ja varastossa ollessa ei ketään kiinnosta. Joten no problemo. Hyvältä kuulostaa!

Tällä hetkellä muuten suosikkibiitti löytyy pussiosastolta, Metropolin Kaktus on huikeaa tavaraa! Tosin, ehkä en vieläkään paremmasta tiedä kun en ole päässyt tuohon Prima Fintiin käsiksi..


Ja vielä Wewelle, en todellakaan tiedä, miksi nuuskaan.. kai se rentouttaa, mutta lopettaahan tuo pitäisi.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Wewe kirjoitti:
Vaikka ei syöpää aiheuttaisikaan niin onko tämä järkevää.

Hyvin ei...

Tainnu jäädä se haittapuoli kokonaan lukematta. Suusyöpä ainakin uhkana vrt röökaajilla keuhkosyöpä.

Wewe kirjoitti:
Miksi käytätte nuuskaa arvon JA:laiset??

Kyllähän se treenien jälkeen kummasti rauhoittaa. Eikä muijakaan nillitä samoin kuin esim röökinhajusta.
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Eihän sitä osaa sanoa miksi käyttää.Joskus B-junnu iässä se lätkässä alkoi ja on nyt 4 vuotta jatkunut.On tässä tosin ollut 2-3 taukoa mutta biitti on taas vienyt miehen mennessään.
Ja onhan se niin pirun hienoa laittaa treenien jälkeen biitti huleen ja ajella kotia.Tai ruuan jälkeen.Tällöin biitti maistuu kaksinverroin paremmalta ;b
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
mikse kirjoitti:
Tainnu jäädä se haittapuoli kokonaan lukematta. Suusyöpä ainakin uhkana vrt röökaajilla keuhkosyöpä.
En nyt muista mistä luin tämän jutun, mutta todellisuudessa tupakasta saa vielä helpommin suusyövän kuin nuuskasta. Ruotsalaisten nuuskassa kun on nykyään niin saatanan vähän mitään syöpää aiheuttavaa. On myös todetttu että tutkimuksissa yhtä paljon mahd sairastua suusyöpään nuuskaamaton kuin nuuskaava ihminen.

Wewe
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Nuuskat laivojen kaapeissa.

Mihin kaikkiin merkkeihin olette törmänneet kun olette merellä seilanneet?? Mä oon törmänny erittäin moneen nuuskamerkkiin, mutta tämä aihe josta jo Ouzalan kanssa mietiskeltiin niin miksi laivalla ei ole Röda Lacketia tai Göteborgs PrimaFintiä?? Varmasti menisivät paremmin kaupaksi kuin esimerkiksi Gustavus tai Grov..??

Wewe
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Wewe kirjoitti:
En nyt muista mistä luin tämän jutun, mutta todellisuudessa tupakasta saa vielä helpommin suusyövän kuin nuuskasta. Ruotsalaisten nuuskassa kun on nykyään niin saatanan vähän mitään syöpää aiheuttavaa. On myös todetttu että tutkimuksissa yhtä paljon mahd sairastua suusyöpään nuuskaamaton kuin nuuskaava ihminen.

Wewe

No aina kannattaa muistaa, kuka tutkimuksen tilaaja on ja mikä on sen tarkoitus ym. Tässä ainakin jotain tietoa ihan alkuun. Ja ei, tämä linkki ei varmasti vaikuta mitenkään omaan nuuskaamiseeni. Taitaa olla nimenomaan nuuskanvastaista propagandaa.

http://www.tupakka.org/asp3/default2.asp?pgc=34&agc=0&gc=904
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Wewe kirjoitti:
Katsopas uudestaan itse, Granit Stor portionin nikotiinin annosmäärä 12mg. En vaan muistanut kirjoittaa tuohon äskeiseen sitä Stor portionia. Nyt se on siinä joka tapauksessa.
Wewe
Heippa,
Jos siinä Graniitissa on isompi pussi (1,5 grammaa) niin kai siinä on sitten enemmän myös nikotiiniä :O
Skrufin stark portion näyttäisi olevan "tujuinta", 14mg per gramman pussi.
Jopa enempi kuin Skrufin stark irtonuuskassa, jossa on 10mg/g, pitääköhän tuo paikkansa..
Onko kokemuksia tuosta pussi-Skrufista?
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Kyllä mä uskon että nuo ruotsin nuuskat on "terveellisempiä" kuin amerikkalaiset.
Olen kuullut juttua, että noista amerikkalaisista nuuskista johtuu suuri osa suusyöpä tapauksista.Tiedä mitä tsernhobyl kamaa ne sitten on...
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
jussimy kirjoitti:
Heippa,
Jos siinä Graniitissa on isompi pussi (1,5 grammaa) niin kai siinä on sitten enemmän myös nikotiiniä :O
Skrufin stark portion näyttäisi olevan "tujuinta", 14mg per gramman pussi.
Jopa enempi kuin Skrufin stark irtonuuskassa, jossa on 10mg/g, pitääköhän tuo paikkansa..
Onko kokemuksia tuosta pussi-Skrufista?
Luonnollisesti, halusin vain väittää vähän vastaan ;)

Ohhoh, niinpä tosiaan on, mulla on jäänyt jotain huomaamatta, tasan kerran olen tätä Skruf Stark portionia päässyt maistamaan, eikä eroa mun mielestä edes huomaa, tosin taisi olla Gags joka kehui että Skruf Stark-irtonuuskassa tämä ero jopa tuntuu. Täytyy saada piakkoin maistaa tätä ko irtonuuskaa.

Harmi että tuolta Snusworldwidesta ei pysty tilaamaan kuin tornin kerrallaan, webillä ja Northenerilla pystyi tilaamaan vain puol tornia.

Wewe
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Wewe kirjoitti:
Siis Metropolin lakritsinuuskaa irtona?? Enpä ole vielä kokeillut, kai sitäkin täytyy. Ihme kamaa jos on tuommoista kuin kirjotit.


Irtona juuri. Enhän minä pussina mitään käytä. Pari kaveriakin on sanonut samaa. Erikoista, kun purkin loppupuolella alkaa tekemään kipeää laittaa nuuskaa huuleen jos tätä Metropolia käyttää.

Tällä hetkellä Röda Lacketia löytyy jääkaapista. Seuraavaksi pitää ostaa sitten taas Ettania.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Greffin kirjoitti:
Irtona juuri. Enhän minä pussina mitään käytä. Pari kaveriakin on sanonut samaa. Erikoista, kun purkin loppupuolella alkaa tekemään kipeää laittaa nuuskaa huuleen jos tätä Metropolia käyttää.
Maistuuko tuo irtonuuskakin tällä karkkilakulle?? Olen kuullut vain huonoja arvosteluja siitä tuotteesta..??

Mulla on taas Ettani menossa, vuoron perään käytän Ettania ja PrimaFinttiä, onhan ne niin hyviä kummatkin. ;) Just eilen loppu vika purkki Rödaa tornista jonka ostin elokuussa Sveduista, PrimaFint vieny miehen mennessään..??

Wewe
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Napsahti postipaketin mukana tullin kirje, joku jolla sama kokemus voisi pistää YV:tä niin kysyisin hieman neuvoja. Kiitos jo etukäteen.

EDIT: Kerrottakoon, että paketissa oli 2X General irto, 1x Röda Lacket irto, 1x Rallar irto ja 1xStrong Cut irto(uusi tuttavuus, täytyy kohtapuolin kokeilla).
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
lintu kirjoitti:
Napsahti postipaketin mukana tullin kirje, joku jolla sama kokemus voisi pistää YV:tä niin kysyisin hieman neuvoja. Kiitos jo etukäteen.
Mene kuultavaksi ja maksa ;) Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta kuten aiemmin tässä ja vanhassa ketjussa kerroin, ei tuosta oikein voi valittaa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gags kirjoitti:
Mene kuultavaksi ja maksa ;) Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta kuten aiemmin tässä ja vanhassa ketjussa kerroin, ei tuosta oikein voi valittaa.

Kirje ei ollut minulle henkilökohtaisesti osoitettu ja itse käsitin sen tuollaisena "maksa jos haluat"-tyyppisenä kun valokopiolla otettu pari lappusta eikä pakettia oltu avattu. Ainoa asia joka tässä mietityttää on se, jos siellä on veroviraston tietoihin kirjattu, että minulta odotellaan selvitystä. Ei tekisi mieli maksaa, hintaahan tulee kuitenkin tuo 200. Sakkoja tai mitään vastaavaa ei tullut mukana kuten ketjussa aiemmin arveltiin. Jaksaako verovirasto oikeasti välittää yksityishenkilön 50 purkin tilauksesta?

EDIT: Kommentoidaan tuota Stron Cutia myös kun kerran sellainen on huulessa. Maku on suht vaisu, sanoisinko hieman Gustavusmainen. Koostumus on lähellä Ettania, eli hyvin saa palleron leivottua. On vahvempaa kuin muut nuuskat ja vaikuttaa hyvältä tuttavuudelta. Rallariakin oli kiva taas vaihteeksi maistaa, mutta eihän se ainoaa oikeaa nuuskaa, Generalia, millään voita.
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
lintu kirjoitti:
Kirje ei ollut minulle henkilökohtaisesti osoitettu ja itse käsitin sen tuollaisena "maksa jos haluat"-tyyppisenä kun valokopiolla otettu pari lappusta eikä pakettia oltu avattu. Ainoa asia joka tässä mietityttää on se, jos siellä on veroviraston tietoihin kirjattu, että minulta odotellaan selvitystä. Ei tekisi mieli maksaa, hintaahan tulee kuitenkin tuo 200. Sakkoja tai mitään vastaavaa ei tullut mukana kuten ketjussa aiemmin arveltiin. Jaksaako verovirasto oikeasti välittää yksityishenkilön 50 purkin tilauksesta?
Siis paljon sulle tuli nuuskien lisäksi ylimääräistä maksettavaa?? Voisikohan tuo johtua siitä että tilasit tuommoisen määrän?? Minä ja Ouzala kun tilattiin esim kolme tornia nii ei lukenu eikä ollut tullin tarroja edes paketeissa.. Kun kerran on lentäessä tulli tutkinut laukun niin on lukenut päällä että "security check" tai jotain..??

Mielenkiintoinen juttu.

Wewe
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä tämä hirvittää. Aina kun nuuskat loppuu, niin alkaa se puhelinluettelon selaus, kun varmimmatkin nuuskalähteet kertoo "eioota". Huh, taas onnistuin ONNEKSENI yhden purnukan hommaamaan. Olisin ollu jo valmis tunkemaan vaikka taikinaa ylämummoon jos ei olis purkkia irronnu.. NUUSKA LAILLISEKSI!
 

djfast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,sympatiat jyp ja kalpa
Igor33 kirjoitti:
Kyllä tämä hirvittää. Aina kun nuuskat loppuu, niin alkaa se puhelinluettelon selaus, kun varmimmatkin nuuskalähteet kertoo "eioota". Huh, taas onnistuin ONNEKSENI yhden purnukan hommaamaan. Olisin ollu jo valmis tunkemaan vaikka taikinaa ylämummoon jos ei olis purkkia irronnu.. NUUSKA LAILLISEKSI!
Sama täällä.Nuuskat loppu ja kaikki sanoo "eioo".vähän kädet tärisee
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
djfast kirjoitti:
Sama täällä.Nuuskat loppu ja kaikki sanoo "eioo".vähän kädet tärisee

Reilun puntin verran löytyy mm.Ettania, Rödää ja Kaktusta. Keukeu.

Ei vaan, eipä kehtaa kiusata, tiedän tunteen. Mukavahan se ei ole...
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Wewe kirjoitti:
Maistuuko tuo irtonuuskakin tällä karkkilakulle?? Olen kuullut vain huonoja arvosteluja siitä tuotteesta..??

Kyllä sekin ehkä hieman lakulle maistuu, siis tuo irtonuuskakin. Joka tapauksessa huono tuote, enkä suosittele tilaamaan ainakaan isompaa erää. Purkki korkeintaan koemielessä.

Ettania on nyt itselläkin menossa ja hyvää kampettahan tämä.
 

lampsu

Jäsen
Ahh, jokohan ne nöllit on lähtenyt liikeenteeseen. Toivottavasti ei ole tulliukkojen hypisteltävänä.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
15.11 lähti paketti hurreista snusworldwidestä ja eilen oli postilootassa eli tasan viikko meni. Tulliäijät eivät olleet kirjettä laittaneet mukaan, tosin tilasinkin vain yhden singon :|
Tilaus onnistui tilisiirrolla luottokorttia kun en omista..
Skrufin stark portionia tilasin, kyllähän tuo ainakin suht kokemattomalle nuuskaajalle vaikutti tehokkaammin kuin esim. ettanin pussit..
Maku tosin ei ollut niin miellyttävä kuin ettanissa :) Mutta eiköhän nuo asiansa aja.
Jos noissa tosiaan on se 14mg/g niin pitänee testata että aukoo muutaman pussin ja pyöräyttää pallon ja katsoo mitä tapahtuu :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös