Kaveri lähdössä Viking Linellä Ruotsissa käymään, onko tietoa, että onko sielä tarjouksena näitä osta 3 niin saat neljännen kaupanpäälle?
Tais Vikingillä olla viimeks osta 4 ja saat 5 kaupanpäälle... Näin muistelisin.
Kaveri lähdössä Viking Linellä Ruotsissa käymään, onko tietoa, että onko sielä tarjouksena näitä osta 3 niin saat neljännen kaupanpäälle?
onko nuuskaa myynnissä kokoajan vai vaan joskus helvetin aikaseen aamulla ennen Ruottiin saapumista?
Viking Linellä Turusta lähdettäessä menomatkalla klo 6.30-7.30 Suomen aikaa.
Joitakin vahvoja nuuskia kenties?
Jos joku viitsii, niin voi yv:llä laittaa mulle Helsingin nuuskanmyyntimestoja :--)
Kiitoksia jo etukäteen!
Nick and Johnnya ei tunnu saavan enää miltään laivalta. Prkl.
Joo mulle vois heittää samalla yv:llä myyntipaikka stadista, ku ei porvoosta näköjään löydy myyntipaikkaa? ISO kiitos jo etukäteen
Tuskinpa näitä tietoja hirveästi levitellään, kun tiettävästi ratsioita on tehty. Tunnetusti asiasta tietävien kaksinkertaistaminen lisää paljastumisen riskin toiseen potenssiin.
Nyt on ilmeisesti tilanne aika kriittinen Helsingissä, kun oikein missään ei uskalleta myydä, enpä ole kyllä toisaalta itse käynyt edes kysymässä pitkiin aikoihin - tällaista huhua vaan kuulee. Uskoisin kyllä kierroksen tekemällä Helsingistäkin edelleen tavaraa löytäväni, jos kokisin tarvetta, mutta kuulemma hinnat alkaa olla todella suolattuja. Toisaalta yhtään täysin varmaa paikkaa ei ole, joten en epävarmojakaan ala levittämään. Jos tunnette hyvin jonkun kentällä työskentelevän poliisin, ne tietää melko varmasti paikat, joista vielä saa - kannattaa ehkä kysyä sieltä suunnalta.
Tuossa muutaman vuoden takainen laskelma.Jos tilaan netistä, ja siihen tulee verot päälle, paljonkohan ne mahtaa olla? Tai paljon tulee tukille hintaa? Osaako joku auttaa tyhmää...
Kiitokset... Taitaa jäädä tilaamatta, jos verot ovat noin kovaa luokkaa... Laillistakaa nyt helvetti jo se nuuska Suomessa! Aika kovat veromenetykset tulee valtiolle...
Itse asiassa täysin marginaaliset menetykset. Suomessa nuuskaajia on kuitenkin todella vähän suhteessa tupakoitsijoihin. Mm. tämän vuoksi emme tule näkemään sitä päivää kun marketin hyllyssä on nortin vieressä ettania.
Näin ei-nuuskaajana voin yhtyä mobyyn: ken sitä halajaa, menköön laivalle. Tai jos on fyrkkaa niin netistä.
En tiedä varsinaisesta vaikutuksen kestosta, mutta itse pidän pussia huulessa todella vaihtelevasti. 10 minuuttia ainakin, joskus kun nuuska "unohtuu" huuleen, voi se majailla 20 minuuttiakin. Valumisen mukaan.Kuinka kauan yhden pussin vaikutus kestää?