Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 288 154
  • 4 078

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Jos joku viitsisi YV:llä laittaa nuuskan myyntipaikkoja PK-seudulla. Aika monta niistähän on tässä ratsattu että eioota myydään... Kiitos jo etukäteen.
 

dimmu

Jäsen
Kaveri lähdössä Viking Linellä Ruotsissa käymään, onko tietoa, että onko sielä tarjouksena näitä osta 3 niin saat neljännen kaupanpäälle?
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tais Vikingillä olla viimeks osta 4 ja saat 5 kaupanpäälle... Näin muistelisin.

Jotain tuollaista joo, työkaveri toi 5 tornia, hintaan 108e. Eli ganska halpa.

Tosin en tiedä millä laivalla oli risteilemässä, mutta tuollaisen tarjouksen ilmoitti.

ps. onkohan kyseinen tarjous vielä voimassa?
 

Laha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, TPS
Kaveri lähdössä Viking Linellä Ruotsissa käymään, onko tietoa, että onko sielä tarjouksena näitä osta 3 niin saat neljännen kaupanpäälle?

Jees, itelläkin pitkästä aikaa merille lähtö =) Lauantaina Mariellalla seilataan Tukholmaan. Ja nuuskaa pitäis kärrätä kavereille itärajalle.

Jos vielä täältä sais tarkennuksen nuuskan myyntiajoista kyseisellä haureuden sillipurkilla? Tarkoitus olis ottaa tiukasti tuota miestä väkevämpää, eli onko nuuskaa myynnissä kokoajan vai vaan joskus helvetin aikaseen aamulla ennen Ruottiin saapumista?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Laittakaas joku hyvä tupakkakauppa Tukholman ydinkeskustasta nuuskatuliaisia varten.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tässähän olisi hyvä paikka jollain graafikon alulla suunnitella "Legalize it!" -tyylinen paita.

edit: Itse ehdotan ylähuuli pullollaan olevaa karrikatyyriä.
 
Viimeksi muokattu:

Vesku

Jäsen
onko nuuskaa myynnissä kokoajan vai vaan joskus helvetin aikaseen aamulla ennen Ruottiin saapumista?

Viking Linellä Turusta lähdettäessä menomatkalla klo 6.30-7.30 Suomen aikaa.

Edit: Olisko jollakin tietoa, onko Silja Europalla myynnissä pusseista muitakin kuin perusmerkkejä (Ettan, General, Göteborgs Rapé, Catch)? Joitakin vahvoja nuuskia kenties?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitkästä aikaa sai Ettania huuleen ja ai jumankauta, kun tuntuu hyvältä. Paha vitutus oli aiemmin, mutta mukavasti rauhoittui keho ja mieli, kun heitti nutua huuleen.
Tuli pari viikkoa sitten kokeiltua Grövia muutaman kerran ja se ei oikein uponnut meikäläisen makuun. Kyllä se Ettan on ykkönen, kuten nimikin kertoo.
 

Jindebyne

Jäsen
Nick and Johnnya ei tunnu saavan enää miltään laivalta. Prkl.

Elokuun puolessa välissä tuli himaan roudattua useampi torni N&J:a Serenadelta kun yllätyksekseni huomasin sen olevan valikoimissa, todella harmi, jos ovat poistaneet sen.

Stokiksesta mukaan tarttui koekappaleen jälkeen reilu määrä Skruff Stark Portion pussikamaa, joka oli itselleni uusi tuttavuus. Sopivan vahva ja miellyttä aromi minun makuuni, todella lämpimästi suosittelen.

Onko tuo General Onyx ihan laajalti valikoimissa vaiko vaan jonkun tietyn laivan speciaalituotteena? Hyvät ovat muistot kyseisestä biitistä ja sitä lähtee seuraavalla kerralla laivan tax-freesta mukaan, maista ostan lisää Skruffia, onko jollain suositella jotain muuta vahvempaa pussitavaraa? Monivuotisen Ettanin käytön jälkeen olen avannut silmäni myös näille "uudemmille", joten vinkkejä otetaan ilomielin vastaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo mulle vois heittää samalla yv:llä myyntipaikka stadista, ku ei porvoosta näköjään löydy myyntipaikkaa? ISO kiitos jo etukäteen

Tuskinpa näitä tietoja hirveästi levitellään, kun tiettävästi ratsioita on tehty. Tunnetusti asiasta tietävien kaksinkertaistaminen lisää paljastumisen riskin toiseen potenssiin.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tuskinpa näitä tietoja hirveästi levitellään, kun tiettävästi ratsioita on tehty. Tunnetusti asiasta tietävien kaksinkertaistaminen lisää paljastumisen riskin toiseen potenssiin.

Kyllä noita paikkoja on ihan julkisesti ollut tiedossa ja jotkut paikat on myyneet oikeasti vuosikausia ihan julkisesti. Kyllä väittäisin, että Helsingissä kaikki asiasta kiinnostuneet tiesi, että paikasta x saa aina ja kaikki halukkaat. Ei poliisi ole näihin puuttunut, koska on kuulemma yksi parhaista asiakaskunnista palomiesten ohella. Yhden ihan puhtaan§ ratsian tiedän Helsingissä ennen tätä kesää, mutta paikka myi silloin myös pirtua ja se kiinnosti poliisia - ei nuuska. Ilmeisesti tullin pojat on nyt näistä kuitenkin kiinnostuneet, kun EU on Ahvenanmaasta mussuttanut ja laivatkin joutuneet syyniin siitä, missä ja milloin saa myydä.

Nyt on ilmeisesti tilanne aika kriittinen Helsingissä, kun oikein missään ei uskalleta myydä, enpä ole kyllä toisaalta itse käynyt edes kysymässä pitkiin aikoihin - tällaista huhua vaan kuulee. Uskoisin kyllä kierroksen tekemällä Helsingistäkin edelleen tavaraa löytäväni, jos kokisin tarvetta, mutta kuulemma hinnat alkaa olla todella suolattuja. Toisaalta yhtään täysin varmaa paikkaa ei ole, joten en epävarmojakaan ala levittämään. Jos tunnette hyvin jonkun kentällä työskentelevän poliisin, ne tietää melko varmasti paikat, joista vielä saa - kannattaa ehkä kysyä sieltä suunnalta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt on ilmeisesti tilanne aika kriittinen Helsingissä, kun oikein missään ei uskalleta myydä, enpä ole kyllä toisaalta itse käynyt edes kysymässä pitkiin aikoihin - tällaista huhua vaan kuulee. Uskoisin kyllä kierroksen tekemällä Helsingistäkin edelleen tavaraa löytäväni, jos kokisin tarvetta, mutta kuulemma hinnat alkaa olla todella suolattuja. Toisaalta yhtään täysin varmaa paikkaa ei ole, joten en epävarmojakaan ala levittämään. Jos tunnette hyvin jonkun kentällä työskentelevän poliisin, ne tietää melko varmasti paikat, joista vielä saa - kannattaa ehkä kysyä sieltä suunnalta.

Kyllähän kieltolain aikaankin asiasta kiinnostuneet löysivät viinaa, kun tarve ilmeni. Tämä nuuska-asia on hieman samanlainen. Ne jotka ovat riittävän kiinnostuneita löytävät myyntipaikat tai sitten käyvät hakemassa tavaraa sieltä misssä sen myynti on sallittua.

Nautintoaineista joutuu aina maksamaan ja niiden eteen täytyy nähdä yleensä vaivaa. Siksi ihmetyttää täällä esiintyvä "emmää jaksa mennä ruattinlaivalle" mentaliteetti.

Itse olen tupakkamiehiä, joten askin saa melkein mistä tahansa. Maksan kuitenkin mielummin 15€/kartonki kuin Suomen kiskurihintoja. Jonkun verran jouduin näkemään vaivaa, että sain yhteyden näihin toimittajiin, mutta kyllä kannatti, varsinkin kun Virosta ei enää kannata tupakkaa tuoda kohonneiden hintojen vuoksi.
 

dimmu

Jäsen
Kaveri lähdössä Viking Linellä Ruotsissa käymään, onko tietoa, että onko sielä tarjouksena näitä osta 3 niin saat neljännen kaupanpäälle?

Kaveri sitten kusi koko jutun, jäi nuuskat saamatta.... =D Jos tilaan netistä, ja siihen tulee verot päälle, paljonkohan ne mahtaa olla? Tai paljon tulee tukille hintaa? Osaako joku auttaa tyhmää...
 
Kiitokset... Taitaa jäädä tilaamatta, jos verot ovat noin kovaa luokkaa... Laillistakaa nyt helvetti jo se nuuska Suomessa! Aika kovat veromenetykset tulee valtiolle...

Itse asiassa täysin marginaaliset menetykset. Suomessa nuuskaajia on kuitenkin todella vähän suhteessa tupakoitsijoihin. Mm. tämän vuoksi emme tule näkemään sitä päivää kun marketin hyllyssä on nortin vieressä ettania.

Näin ei-nuuskaajana voin yhtyä mobyyn: ken sitä halajaa, menköön laivalle. Tai jos on fyrkkaa niin netistä.
 

dimmu

Jäsen
Itse asiassa täysin marginaaliset menetykset. Suomessa nuuskaajia on kuitenkin todella vähän suhteessa tupakoitsijoihin. Mm. tämän vuoksi emme tule näkemään sitä päivää kun marketin hyllyssä on nortin vieressä ettania.

Näin ei-nuuskaajana voin yhtyä mobyyn: ken sitä halajaa, menköön laivalle. Tai jos on fyrkkaa niin netistä.

Eikös nuuskan käyttö ole lisääntynyt selvästi viime vuosina? Tiedän monta ihmistä, ketkä sanovat, että jos nuuskaa olisi Suomessa myytävänä, he lopettaisivat tupakan polton heti ja siirtyisivät nuuskaan. Uskon, että näitä ihmisiä riittää erittäin paljon. Tietysti paras vaihtoehto on, ettei polta tai käytä nuuskaa.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Kuinka kauan yhden pussin vaikutus kestää?
En tiedä varsinaisesta vaikutuksen kestosta, mutta itse pidän pussia huulessa todella vaihtelevasti. 10 minuuttia ainakin, joskus kun nuuska "unohtuu" huuleen, voi se majailla 20 minuuttiakin. Valumisen mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös