Piti asiasta joskus keväällä tänne raportoidakin, mutta ilmeisesti unohdin, joten kerrottakoon nyt ketjun pompattua silmille, että talvesta/kevätalvesta saakka siinä Tallinkin tarjousläpyskässä on ollut tarjous
LD original vit stark -nuuskasta (
tämännäköinen purkki siis). Hintaa en muista, mutta eiköhän se olisi ihan kilpailukykyinen, kuten LD:n kohdalla tapaa asia olla.
Kun tuota ei hyllystä tarjouslehtisen lupailuista huolimatta ole vieläkään löytynyt, kysäisin asiasta joltain hyllyntäyttäjältä kun pari viikkoa sitten viimeksi risteilyllä olimme. Kaveri tunnisti ja tunnusti ongelman ja kertoi, että heillä on tämän suhteen ongelmia tavarantoimittajan kanssa. Ymmärsin ja kysyin, että tuleeko sitä ikinä tänne myyntiin, kaveri totesi jotenkin että eiköhän, tai tarkoitus ainakin olisi.
Mulla on aika usein perusnuuskana käytössä LD white, se on ihan jees, mutta saisihan se vähän vahvempaa olla, niin ei (ehkä) olisi kiusausta heitellä tuplamörköjä ylähyllylle, siitä kun tulee äkkiä tapa ja vähemmän yllättäen kulutus nousee. Jos tuo vit stark on - kuten oletan - samaa tavaraa kuin tämä white, vahvempana vain, niin teoriassa palikat uuteen perusnuuskaani ovat olemassa, MUTTA KUN EN SJUTTON OCKSÅ OLE PÄÄSSYT MAKUSTELEMAAN!
Ja tästä pääsenkin itse avunpyyntööni. Mulla on pakastin nuuskaa pullollaan joten asiaa laivalle ei pitäisi hetkeen tulla. Vaan jos tuota vahvempaa LD:n valkoista siellä joskus hyllyyn saadaan ja varsinkin jollain kivalla tarjoushinnalla, niin voisinpa lähteä risteilylle ihan vaan äldeetä hakemaan. Niin että jos satut matkaamaan Tallinkilla reitillä Turku-Ahvenanmaa-Tukholma ja bongaat tuota nuuskahyllystä, niin etsä viitsitsä kertoa siitä tässä ketjussa, viitsitsä? Etsäviitsi?
Kiitos.
*e* Kappas, tuollahan se Snusbolagetin sivuilla lukeekin:
"LD Original Vit Stark ger dig samma traditionella snussmak som LD Original Vit men med extra styrka." Eli samaa tavaraa, mutta vahvempana. Kourallinen somepeukkuja tälle.