Kymppitonni
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK ja Philadelphia Flyers
Onko kenelläkään tietoa mitä tarjouksia Viking Grace tarjoaa nuuskasta?
Emäntä kävi toissa viikolla Stokiksessa Symphonylla, sielläkin oli juuri samat LD:t tarjouksessa 15,90. Talvi on pelastettu, oujeeHälsningar från Baltic Princess!
Ajattelin kirjoittaa aikani kuluksi muutaman rivin aamuisista nuuskaostoksista. LD:n kolmen tolpan ikuisuustarjouksia ei enää ollut, tiedä sitten oliko kyseessä jokin poikkeus, vai pysyvämpi käytäntö. Sen sijaan mustat LD-tolpat, eli Original Starkit ja Salmiakit olivat tarjouksessa 15,90 e/torni (normihinta 22,90 e). Päätin jo eilen ostavani pelkästään noita, joten ei tullut edes vilkuiltua muiden merkkien tarjontaa ja mahdollisia tarjouksia. Kasasin kassahihnalle 11 tornia Starkia ja neljä tornia Salmiakia, darraisen oloinen kassaheebo piippasi ostokseni ja ilmoitti hinnan, korttiin ei merkattu mitään, which is nice.
48h sisään otettu pcr-testi Ruotsiin mennessä.Mikähän on nyt tilanne uusien rajoitusten kanssa Haaparantaan matkustamiselle? Koitin tulkata rajan ohjeistusta vaan eihän tuo ole selkeä tällaiselle ruttuaivolle. Koronapassia pitää näyttää palatessa Suomeen, ilmeisesti. Löytyy Joo, mutta tuskin ne ruotsin puolelle jättäisi vaikka sitä ei olisikaan.
Ruotsin puolelle mentäessä ilmeisesti sitten tulee esittää tuore negatiivinen testitulos?
Suunnitelma akuutin saatavuuspulan ja hinnannousun vuoksi tehdä reissu suoraan kairaan ja sieltä suoraan paluumatkalle.
Mikäs oli meininki laivalla muuten? Tarkotus olis lähteä torstaina nuuskanhakureissuun ja ainakin Tallinkin asiakaspalvelussa helvetin huonosti suomea solkottanut mimmi kertoi (luullakseni), että tanssiminen ja karaoke olisivat kiellettyjä, mutta muuten kaikki baarit ja ravintolat olis auki. Ihan kiva, jos näin on. Joskus keväällä tehdyllä reissulla auki oli tosiaan vaan buffa ja cafeteria.Baltic Princesillä käyty eilen ja Odensien tarjoukset muuttuneet. 5 tornia 189e. R42 punasilmät myös 5 tornia 119e. R42 eri maut 7 tornia 169e
Melko hiljaista oli. Tanssia ei saanut mutta ravintolat ja buffetti normisti auki.Mikäs oli meininki laivalla muuten? Tarkotus olis lähteä torstaina nuuskanhakureissuun ja ainakin Tallinkin asiakaspalvelussa helvetin huonosti suomea solkottanut mimmi kertoi (luullakseni), että tanssiminen ja karaoke olisivat kiellettyjä, mutta muuten kaikki baarit ja ravintolat olis auki. Ihan kiva, jos näin on. Joskus keväällä tehdyllä reissulla auki oli tosiaan vaan buffa ja cafeteria.
Kertokaa nyt hyvät ihmiset, miksi joku käyttää nuuskaa. Olen itse sitä kokeillut, ja ihan kamalaa paskaahan se on. Itse en polta päivittäin, mutta satunnaisesti kyllä, ja muut ajat selviän nikotiinipurkalla. Käsittääkseni se ajaa ihan saman asian kuin nuuska, mutta on siistimpää käyttää.
Tupakan polton lopettaminen ainakin henk.koht oli vaikeata vrt. nuuska. Nuuskaa mielumin kuin kessua. Tosin olen vaihtanut ne jo niikotipusseihin. Mutta se nikotiinista irti pääseminen ei niin vain tapahdu ainakaan omalta kohdaltani.Kertokaa nyt hyvät ihmiset, miksi joku käyttää nuuskaa. Olen itse sitä kokeillut, ja ihan kamalaa paskaahan se on. Itse en polta päivittäin, mutta satunnaisesti kyllä, ja muut ajat selviän nikotiinipurkalla. Käsittääkseni se ajaa ihan saman asian kuin nuuska, mutta on siistimpää käyttää.
Lain mukaan saat tuoda yhden kilon nuuskaa ulkomailta. Kerralla.Vielä Haaparantaan: Ilmeisesti myrkky-odensia ei voi nykyisellään tuoda sitä 10 tornia per henkilö, vai voiko? Mitkä ovat sanktiot parista ylimääräisestä? Ei ihan muutaman tornin tähden viitsisi lähteä, haku kuitenkin puhtaasti omiin tarpeisiin, jotta pärjäisi kesään saakka. Sen verran stressaava kevät edessä, että täytynee hakea hermojen säästämiseksi lasti.
Lain mukaan saat tuoda yhden kilon nuuskaa ulkomailta. Kerralla.
Kuinka monta kertaa vuorokauden aikana meet eestaas Hapikseen niin se on oma asia. Toki jos sama auto skujaa eestaas siellä niin herättäähän se hieman epäluuloja.
Ei ole vastaavaa, Stokiksessa on kivijalkakauppoja joista paras valikoimaltaan KungsTobak Kungsgatan 68. Muitakin löytyy mm snadi Sonjas Tobak Fältöversten ostarin liepeillä eli Siljan terminaalista noin 1,5km ja Guns Tobak Tegnergatanilla. Södermalmilla on myös jokunen, Google hommiin sanalla Tobaksaffär Stockholm. Tai noh, jos KungsTobakin löytää se riittänee. On mahtava putiikki.Kävin tuossa viime lauantaina Haaparannassa ja heräsi kysymys, että tietääkö joku palstatoveri onko Tukholman seudulla vastaavaa nuuskakauppakeskittymää olemassa? Onko tuo Haaparanta siis ainoa nuuskamiehen paratiisi?
Miten olen ollut käsityksessä ettei Maarianhaminan risteilyillä myydä nuuskaa? Olitko ihan viking linen piknik risteilyllä siis?Maarianhaminan satamaan päästiin ja laivakin vaihdettua joten 11 tunnilla selvittiin.