Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 288 091
  • 4 078

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mites täällä ollaan pärjätty? Itsellä enää torni jäljellä ja ajattelin huomenna laittaa kyselyn yhteen ryhmään, että löytyykö turusta tavaraa. Kovasti vielä muutama päivä sitten mainostettiin, että löytyy. Hinnat on mallia ”mä ryöstän sut” , mutta vaihtoehdot on vähissä. Syksyllä, jos rajat sitten taas aukeaa, saattaa laivoillakin käydä aika kuhina.

Loppuun kevennys. Vaimo kysyi kauniisti ”Mitäs jos vaan lopettaisit. Nyt olisi hyvä mahdollisuus siihen”
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mites täällä ollaan pärjätty? Itsellä enää torni jäljellä ja ajattelin huomenna laittaa kyselyn yhteen ryhmään, että löytyykö turusta tavaraa. Kovasti vielä muutama päivä sitten mainostettiin, että löytyy. Hinnat on mallia ”mä ryöstän sut” , mutta vaihtoehdot on vähissä. Syksyllä, jos rajat sitten taas aukeaa, saattaa laivoillakin käydä aika kuhina.

Loppuun kevennys. Vaimo kysyi kauniisti ”Mitäs jos vaan lopettaisit. Nyt olisi hyvä mahdollisuus siihen”

Kohtalaisesti pärjäillään eikä akuuttia hätää ihan vielä ole. Jotenkin järkeenkäypää olis, että tässä tilanteessa, kun tuotteen saatavuus on hyvin rajallista, käyttökin olis maltillisempaa ja säännöstellympää. Paskan vitut, olen ollu kaks viikkoa lomalla ja tekemiset ovat olleet kohtalaisen vähissä ja jotenkin käyttö on lisääntynyt pääasiassa kotona maatessa ihan helvetisti. Huomenna paluu arkeen ja toivottavasti töissä käyttö vähän normalisoituis.

Olin jo alustavassa yhteydessä rahtarituttuuni, joka on nyt lomalla, mutta ei täysin tyrmännyt ehdotustani muutaman tornin trokaamisesta. Sano vaan, että tarkastukset tullissa ovat tarkentuneet tilanteen myötä, mikä sinänsä ei ole suuri ihme.

Meilläkin vaimo on tasaisin väliajoin suositellut lopettamista ja myös huomannut ja huomauttanut, että nythän siihen olis oiva sauma.

Btw, ens torstaina tulee tasan kymmenen vuotta viimisestä röökistä. Ei hatsin hatsia 30.4.2010 jälkeen.
 
Mites täällä ollaan pärjätty?
Tällä hetkellä vituttaa ankarasti, ettei tullut käytyä ennen rajojen sulkemista Hapiksessa. Kuukauden pärjännyt yhdellä puntilla ja reippaalla säännöstelyllä. Vielä 9 pussia jäljellä, ja ajattelin että kolmelle päivälle kahvien yhteyteen säästelen.. Muuten huulessa zonnic tai nicotinell, ja onhan nämä korvaustuotteet ihan uskomatonta paskaa. Zonnicia nyt pari viikkoa mennyt nuuskan ohessa. Pussi on niin ohut, ettei tunnu huulessa, mutta silti aiheuttaa huulen kipeytymistä ja karheutta kurkkuun. Oireita mitä en ole nuuskan käytöstä saanut 15v aikana ollenkaan. Purkasta viitsi edes sanoa mitään.

Tässä on jo alkanut melkein miettimään tupakan ostamista, mutta ehkä pysyttelen kuitenkin lujana... Monen nuuskaa käyttäneen kaverin tiedänkin jo aloittaneen tupakoinnin uudelleen, tai jopa ihan ensimmäistä kertaa nyt kun nuuskat lopussa. Heikentänee ainakin osittain sitä kansanterveydellistä hyötyä mitä rajojen sulkemisella on haettu.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Itsellä loppui tavara vajaa pari viikkoa sitten ja ajattelin nyt lopettaa kokonaan tämän harrastuksen, kun on tosiaan otollinen hetki siihen. Zonniccia 4mg on tullut nyt imeskeltyä ja ensi viikolla ajattelin siirtyä 2mg-vahvuuteen. Ruoka on maistunut erittäin hyvin viime aikoina.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
1 tolppa + 4 kiekkoa vielä, tai oikeastaan siis enää jäljellä. Rupee paskattamaan pelkkä ajatus siitä, että mitäs kun ne loppuu. Yöunethan tässä alkaa jo menemään. On meinaan lähteny tämä touhu täysin lapasesta kun öitäkään ei pärjää enää ilman "mörköä ullakolla". Röökiä tuli vedettyä reippaasti yli 10 vuotta ja nyt 7v jo ilman. Siihen hommaan ei ole paluuta.
Edittiä vielä, että kai se on kokeiltava tuota valmistusta kotikonstein.
 
Viimeksi muokattu:

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1 tolppa + 4 kiekkoa vielä, tai oikeastaan siis enää jäljellä. Rupee paskattamaan pelkkä ajatus siitä, että mitäs kun ne loppuu. Yöunethan tässä alkaa jo menemään. On meinaan lähteny tämä touhu täysin lapasesta kun öitäkään ei pärjää enää ilman "mörköä ullakolla". Röökiä tuli vedettyä reippaasti yli 10 vuotta ja nyt 7v jo ilman. Siihen hommaan ei ole paluuta.
Edittiä vielä, että kai se on kokeiltava tuota valmistusta kotikonstein.
Tai sitten Zonnicciä tilalle?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Neljättä viikkoa ilman tupakkia, zonnic toiminut korvikkeena hyvin. Tänään poltin työkaverilta yhden tupakin ja voi veljet kuulkaa... Töissä pitää käyttää kasvosuojusta ja nyt tulee sellaiset ei niin mukavat tuhkakuppihönkäykset nenään kun sinne maskiin hengittelee.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Onko kukaan tilannut Lyftiä tai vastaavaa tuolta:

Ajattelin jos testaisi, nähtävästi noita miedompia voi tilata Suomeen eikä pitäisi jäädä tullin haaviin?

Olikohan se niin, että 4mg saa olla nikotiinia niissä Suomeen tilattavissa? Jostain muistelisin näin.
 

444

Jäsen
Onko kukaan tilannut Lyftiä tai vastaavaa tuolta:

Ajattelin jos testaisi, nähtävästi noita miedompia voi tilata Suomeen eikä pitäisi jäädä tullin haaviin?
Olen tilannut myös vahvempia ja perille on tullut. Vaikka toki itse varoittelevat siitä, että voi jäädä haaviin. Tuolla ei taida olla mitään Suomeen laillisesti myytävää eli max 4mg tarjolla. Itse olen tilannut vain yksittäisiä tolppia, joiden jääminen haaviin lienee epätodennäköisempää, vaikka päälle liimatussa lapussa lukee sisältö hyvinkin selvästi. Tällöin tietty myös toimituskulut nostavat yksikköhintaa reilusti.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Kiitos tiedoista, kai sitä voisi kokeilla.
Aika harhaanjohtavaa mainostamista tosin jos tuo 4 mg on raja, ja niitten suomi-sivuilla on pitkä lista tavaraa joka heidän mukaan on laillistaa toimittaa Suomeen?
 

trubaduuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Edmonton Oilers, Imatran Ketterä
On tää ankeeta. Nyt kokeilussa killa, joka on niin vahvaa että meinaa jalat lähteä alta. Odenssinkurakaan ei ole näin pahaa.

Toinen vaihtoehto olisi sitten zonnic.
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Nuuskat loppui, mutta laatikossa olikin vielä pari sähkötupakki-vekotinta ja pakkasessa 100mg niksaa ajalta ennen lakimuutosta. Sekoittelin 6mg nesteet jotka riittää muutamaksi viikoksi vielä. Ai saakeli kun on miellyttävä yhdistelmä mustan kahvin kanssa tämä RY4 (= "tupakkainen" vanilja häivähdyksellä toffeeta).

Kunhan en röökiä sorru ostamaan, niin hyvä näin.
 

Lavis

Jäsen
Onko kukaan tilannut Lyftiä tai vastaavaa tuolta:

Ajattelin jos testaisi, nähtävästi noita miedompia voi tilata Suomeen eikä pitäisi jäädä tullin haaviin?
Onko tuola sivulla myytävät "nuuskat" ihan normaalien nuuskapussien kokoisia vai samaa kokoluokkaa mitä Zonnicit.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohtalaisesti pärjäillään eikä akuuttia hätää ihan vielä ole. Jotenkin järkeenkäypää olis, että tässä tilanteessa, kun tuotteen saatavuus on hyvin rajallista, käyttökin olis maltillisempaa ja säännöstellympää. Paskan vitut, olen ollu kaks viikkoa lomalla ja tekemiset ovat olleet kohtalaisen vähissä ja jotenkin käyttö on lisääntynyt pääasiassa kotona maatessa ihan helvetisti.
Samaa olen jossain määrin havainnut, käyttö on minullakin lisääntynyt kuin huomaamatta. Tai no vittu, olenhan minä sen huomannut, on vain kaikkien jeesaamisten ja hätäapujen jälkeenkin nuuskaa pakastimessa sen verran, että ihan sama. Luulisi tosiaan, että tilanteen ollessa mikä on sitä ymmärtäisi alkaa himmailemaan nuuskan kanssa ja säännöstelemään käyttöä, mutta kuten lainaamani kirjoittajakin toteaa, paskan vitut. Jos koronahommat jatkuu pidemmälle syksyyn alkaa täälläkin nuuskalaatikon pohja paistaa, ehkä sitä sitten viimeisen tornin tai viimeistään viimeisen purkin kohdalla tulee mieleen, että "olisihan näitä voinut säästelläkin".
 

Nigi

Jäsen
On tää ankeeta. Nyt kokeilussa killa, joka on niin vahvaa että meinaa jalat lähteä alta. Odenssinkurakaan ei ole näin pahaa.

Toinen vaihtoehto olisi sitten zonnic.
Itselläkin kiekko Killan nicopodseja testissä. Ei jatkoon. Kauheeta myrkkyä.

Nyt on hyvä hetki lopettaa tämän paskan käyttö. Tai ainakin on yritettävä...
 

444

Jäsen
Miten noi vahvemmat esim. Zyn 16mg tuleeko tullista läpi?
Itse olen sen kaksi kertaa tilannut noita vahvempia ja ovat tulleet läpi. Mutta kuten tuossa yllä sanotaan, niin jos tarkastus tehdään, niin sinne jäävät. Ihan siis omalla riskillä joutuu tilaamaan nikotiinituotteet ulkomailta.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Mites tuo nuuskanmyynti on nyt Vikingillä ja Siljalla tällä hetkellä? Rekkakuski löyty ja rahatkin löin handuun jo ennakkoon, mutta onko siellä hyllyt tyhjinä?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mites tuo nuuskanmyynti on nyt Vikingillä ja Siljalla tällä hetkellä? Rekkakuski löyty ja rahatkin löin handuun jo ennakkoon, mutta onko siellä hyllyt tyhjinä?

Paha sanoa, kun ei ole päässy käymään, eikä hirveästi tarinoitakaan laivojen taxfree-tilanteesta ole kuulunu. Ei ainakaan suuresta menekistä johtuen luulis hyllyjen olevan tyhjänä, mutta vähentyneestä kysynnästä johtuen ovat saattaneet vähentää tarjontaa, luulisin. Tai kysyntää varmasti olis ihan helvetistikin, mutta tilanteesta johtuen kauppa ei nyt vaan käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös