Hälsingar från M/S Galaxy!
Mun mielestä toi Peppermint maistuu lähinnä siniseltä Jenkki-purkalta. Toki en käytä Pepsodentin hammastahnaa, että enhän mä tiedä miltä se maistuu. Kuitenkin se Green Mint on sitten taas kamalaa spearmint-kamaa vihreän Jenkin hengessä. Siitä samaa mieltä, että se Cool Mint on noista paras. Ja kun sanon paras, tarkoitan että vähiten huono.
Ite olen tosiaan juuri nyt laivalla ja nuuskaostokset hoitelin heti aamusta. Siellä oli tällä kertaa uutuutena jotain Sisu-nuuskaa, tiedä sitten onko tullut vakiokokoonpanoon vai onko kyseessä vain joku parin viikon try-out. En viitsinyt ostaa edes maistiaisiksi, koska veikkaan sen olevan ei-niin-hyvää. Muutoin tuomisina on pari tolppaa Granitin irtotavaraa, kolme tolppaa Odensia, kaksi tolppaa LD:n white portionia ja tolppa LD:n original portionia. Niin ja yksi viiden purkin nysätolppa Generalin G3:a. Odensit menevät eteenpäin, ei maistu mulle nuo jonnenuuskat. LD:n originalia ostin ihan piruuttaan, kun on niin pitkä aika siitä kun olen "tavallista" pussia käyttänyt. Tornillisen jälkeen luulisi joko muistavansa miksi aikoinaan siirtyi noista valkoisiin pusseihin, tai sitten ihmettelevänsä, että "miksi ihmeessä siirryin joskus white-pussien käyttäjäksi".
Tuollaisessa "tavallisessa" pussissahan toi Genkun G3:kin on ja siitä tykkään kyllä pirusti, vaikkei sen ihan niin vahvaa tarvitsisikaan olla. Irtonuuskaa ei taaskaan pitänyt ostaa, mutta niinhän siinä taas kävi, että sitä Granitia tuli ostettua. On muuten vajaa puolet halvempaa kuin Ettan tai Genkku (41,90 e/patteri, Granit 26,90 e/patteri). No joo on se Granitin torni vähän köykäisempi, kun painaa vain 400 grammaa Ettanin ja Generalin tornien painaessa 420 grammaa. Mutta kuten täällä joskus jonkun kanssa juteltiinkin, niin hintalaatusuhteeltaan erinomaista tuo Granit ja mun mielestä siinä on vielä noista kolmesta selkeästi paras koostumus.
Se Granitin löysä oli muuten tarjouksessa, eli maksoi tuon aiemmin mainitun listahinnan sijaan vain 21,90 e. LD:ssäkin oli se perus "kolme tolppaa 59,90 e" -tarjous päällä.
*e* Kiinnostuneille vielä tiedoksi, että nuuskaa ostimme aika tarkkaan sen sallitut kaksi kiloa, eikä pyydetty kummaltakaan maihinnousukorttia. Kai se sitten tosiaan on niin, että kun tämä paatti on Ruotsin lipun alla, niin ei näitä kiinnosta, mikä toki on vain hyvä asia.