Pian lähtö Silja Serenadelle, muistatko oliko tuo generalin pussi ainoa tarjous?Tänään kotiutuu Siljalta 3tornia Generalia pusseissa hintaan 99,90e. Ihan jees hinta kyllä vielä kolmesta tukista.
Pian lähtö Silja Serenadelle, muistatko oliko tuo generalin pussi ainoa tarjous?Tänään kotiutuu Siljalta 3tornia Generalia pusseissa hintaan 99,90e. Ihan jees hinta kyllä vielä kolmesta tukista.
en kiellä etteikö olisi kiva päästä taas kokeilemaan Skärgårdsnusia.
Olisiko joku ehtinyt käymään maaliskuun puolella Siljan laivoilla? Olisiko tässä kuussa Ettanin tuotteet tarjousvuorossa?
Kyllähän Odensit ihan asiansa ajaa, mutta niitä on harvemmin saatavilla tai jos on, niin joku urpo myy niitä jollain 45-50e tornihinnalla.
No, eihän se tietysti ole tyhjä joka pyytää, vaan joka maksaa. Ymmärrän toki, että kuluja tulee ja on iso vaiva lähteä rajalta hakemaan nuuskia etenkin Etelä-Suomesta. Puhut nyt 40€ hinnasta, mutta pointtini olivat nuo 45-50€ hinnat. 50€ on aika paljon tornista, joka maksaa sen ~17€ vaikkapa Haaparannassa. Ehkä joku 35-40€ on sopivampi hinta ja 50€ sopii sitten noihin ~30€ nuuskiin paremmin.Ihan uteliaisuudesta tartun tähän. Mihin perustuu urpous?? Itse en tiedä Mistäpäin olet mutta, omalla paikkakunnalla jos joku lähtee nuuskaa hakemaan ja sitä tuo sen 30-40 tornia. Niin miksi en maksaisi 40€ torn? Tai miten hinta ei ole perusteltu? Jos laskee bensakulut, ajankäytön, riskin jäädä tulliin(kyllä, tätä on vuoden aikana tapahtunut huomattavasti), ja vielä siittä ottaa mielellään itselle edes vähän. Niin kyllä 40€ on ihan hyvä hinta. Itse tiedän henkilön joka hakee tasaiseen tahtiin odenssea ja myy sitä 50€ torni ja keikkaa sais tehdä kokoajan. Kun kerta valtio ei verorahoja nuuskasta halua, ja täten myyminen on kielletty niin turhahan se on ketään urpoksi nimittää jos sitä jollain on myydä. Aina voi olla ilman? Itse en aijo olla ilman ja maksan vaikka 150€ tornista jos voin olla varma että saan nuuskaa aina kun se loppuu, eikä tarvi kotisohvalta persettä nostaa. Moni on vain siirtynyt pussiin ja löysä tuntuu olevan kivenalla nykyään. Mutta onneksi kuriiri sitä tuo aina kun on lopussa.
Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.
Yleensä tulee käytyä molemmissa, tukussa ja kuninkaassa. Viime reissusta tosin jo varmaan puoli vuotta. Silloin tukussa oli halvemmat hinnat, mutta tilanne voi olla eri nyt. Hinnat näkyy kyllä, joten vertailua voi halutessaan suorittaa ennen ostoja. Palvelu on pelannut molemmissa, mutta kyllähän tuon ymmärtää ettei aina jaksa olla kovin innostunut jos päivittäin finninaamat käy kyselemässä mikä on halpaa ja hyvää nuuskaa, mitä suosittelet jne. :)Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.
...Olen ollut huomaavinani, että monelle (yleensä mua nuoremmalle) nuuskaajalle nuuskan nikotiinipitoisuus on THE juttu ja sen varjolla huuleen tungetaan kaikenlaista mun mielestä paskalle maistuvaa tavaraa. Ihan sama miltä maistuu, kunhan vaan on vahvaa. Tällaisille ihmisille olisi mukava tarjota saaristolaisnuuskaa ja kysyä, että mitä mieltä, onko tarpeeksi vahvaa? No joo, muistaakseni Skärgårdssnus tappovahvuutensa lisäksi myös maistui ihan hyvälle, mutta tätä ei millään voi varmaksi muistaa.
Voi olla, että meinasit jotain Old School UG-kamaa, mutta ainakin Odensin extreme white cold dry aiheuttaa jonkunnäköisen reaktion ylähuulessa. Joskus tuli pistettyä kaksi pussia saman aikaisesti ja sain jonkun kokovartalo shokin. Helvetin pahaltahan se haisee ja maistuu, mutta vahvaa on. Kiekoissa on tosin vähemmän puoleisesti niitä säkkejä.Nuuska...
Voi olla, että meinasit jotain Old School UG-kamaa...
Nykyään on tullut jämähdettyä Göten rápe paskaan.
Odens extremet maistuvat niin skeidalle että niitä en suosittele kenellekkään, vaikka ne markkinoiden vahvimpia ovat. Nikotiinipitoisuus näissä noin 21 mg/g. Thundereissa 16mg/g, Skruf stark 12 mg/g ja normi Ettanit,Genet ym 8 mg/g.
esimerkiksi joku Lab, joka maistui energiajuomalta ei istunut kyllä omaan makuun lainkaan.
Nämä ovat aina niitä makuasioita. Thunderin pussit ovat taas aika kuraa omasta mielestäni(vaikka toki puhuitkin irtona), joskus erehdyin ostamaan huvin vuoksi sellaisen ison Thunder kiekon, jossa tuli sitten normikokoisia kiekkoja eri makuisina. Ei sieltä kyllä mikään oikein ajanut asiaansa. Varsinkin vadelma oli sellainen, että kun se huulessa oli sen pari minuuttia niin alkoi falskaamaan. Eipä se paljon maksanutkaan, joten ei mikään suuri tappio.Se joka kaipaa stydyä mutta hyvää kamaa voi kokeilla Thunderin irtonuuskia. Tuli ihan eufoorinen olo kun avasi normi Thunderon; tuoksu ja maku melkein kuin Strengbergin punaisessa. Ai että !! Ja Thunderin Frosted tuo mintun hyvät vibat. Samaa tunnetta kun muinoin lukiossa tiputettin minttuöljyä Strenkkuun, jebaaa ! Odens extremet maistuvat niin skeidalle että niitä en suosittele kenellekkään, vaikka ne markkinoiden vahvimpia ovat. Nikotiinipitoisuus näissä noin 21 mg/g. Thundereissa 16mg/g, Skruf stark 12 mg/g ja normi Ettanit,Genet ym 8 mg/g.
Kriisi taisikin juuri saada ratkaisunsa.Nyt on sikäli ikävä tilanne, että musta kulta on päässyt loppumaan ja toivoakaan seuraavasta toimituksesta ei ole ennen Pääsiäistä. Kun vielä saatavuussyistä edelliset kolme tornia oli Odensin extreme whiteä, niin olo on nyt hieman hintelä. Jos sattuisi niin onnellisesti, että Lappeenrannassa jollakulla sattuisi olemaan mahdollisuus ja halu auttaa miestä mäessä vaikka ihan parin kiekon verrankin, niin olisin lievästi sanottuna helvetin kiitollinen. Yksityisviestiä siis, sinä mahdollinen laupias samarialainen.