Nuuska- ja tupakkaketju

  • 2 285 369
  • 4 078

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meneeköhän nuo tarjoukset kuukausittain vai kuinka?

En sano enää mitään Viikkarin tarjouksista, kun niistä en mitenkään varma ole. Siljalla kuitenkin ainakin viime vuoden ajan nuo tarjoukset olivat aina kaksi kuukautta kerrallaan voimassa, tästä vuodesta on paha sanoa mitään varmaa kun vasta yksi reissu on takana ja tammikuussa mennään, mutta oletettavasti sama malli on tänäkin vuonna käytössä.

Tai no sen verran sanon Vikingin tarjouksista, että kuulostaa todella oudolta tuo, että tuohon tarjoukseen saa yhdistää Ettanin ja Gneralin tuotteita, mutta kai se on uskottava. Toisaalta mulle se on aika se ja sama, kun tuskin jatkossakaan tuolta käyn nuuskiani ostamassa. Anoppi siellä Gracella tasaiseen tahtiin käy ja hän varmaan jatkossakin tuo tornin tai kaksi LD:tä tuliaisiksi, kun kauniisti pyydän ja lasken rahat etukäteen tassuun.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Onko kukaan käynyt hetkeen Haaparannassa? Paljonkohan maksaa Onyxin hinta sielä nykyään olla? Pari vuotta sitten viimeks käyny ja hinta sillon taisi olla jotain 48 euron luokkaa.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Nuuskaaja piste com antaa Onyxille hinnaksi 45e sekä Kairassa että nuuskakenraalissa.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Tänään kotiutuu Siljalta 3tornia Generalia pusseissa hintaan 99,90e. Ihan jees hinta kyllä vielä kolmesta tukista.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Tänään kotiutuu Siljalta 3tornia Generalia pusseissa hintaan 99,90e. Ihan jees hinta kyllä vielä kolmesta tukista.
Pian lähtö Silja Serenadelle, muistatko oliko tuo generalin pussi ainoa tarjous?
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Generalilta pussi tai irto 3tukkia tarjouksessa, irtonuuskan tarjouksen summaa en tiedä.

Myös muistaakseni Granitin normi ja white pussit tarjouksessa.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko joku ehtinyt käymään maaliskuun puolella Siljan laivoilla? Olisiko tässä kuussa Ettanin tuotteet tarjousvuorossa?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
en kiellä etteikö olisi kiva päästä taas kokeilemaan Skärgårdsnusia.

Lainaan vanhaa viestiä, kun tuo Skärgårdssnus tuosta osui silmiini. Olen monesti miettinyt, että oliko se muka niin perkeleen vahvaa, vai kultaako aika vain muistot. Kallistun sille kannalle, että kyllä se vaan aika saatananmoista tappokamaa oli, ilman muuta vahvin nuuska jota koskaan olen maistanut. Brändö Snusfabrik Ab tuota joskus valmisti, mutta se firma ja sen myötä Skärgårdssnus taitaa olla ollut "maan alla" jo aika kauan. Tämä on kyllä harmi. Ei siksi, ettäkö tuota vakituisesti käyttäisin, mutta olisi mukavaa silloin tällöin ostaa pari purkkia.

Olen ollut huomaavinani, että monelle (yleensä mua nuoremmalle) nuuskaajalle nuuskan nikotiinipitoisuus on THE juttu ja sen varjolla huuleen tungetaan kaikenlaista mun mielestä paskalle maistuvaa tavaraa. Ihan sama miltä maistuu, kunhan vaan on vahvaa. Tällaisille ihmisille olisi mukava tarjota saaristolaisnuuskaa ja kysyä, että mitä mieltä, onko tarpeeksi vahvaa? No joo, muistaakseni Skärgårdssnus tappovahvuutensa lisäksi myös maistui ihan hyvälle, mutta tätä ei millään voi varmaksi muistaa.

Sori, upposin vähäksi aikaa "jonnet ei muista" -fiilistelyyn. Olisi se silti hienoa, jos Skärgårdssnus tekisi paluun markkinoille. Mutta kuten jo sanoin, niin taisi tuo nuuska ottaa kuolonhenkäyksensä Brändö Snusfabrikin mukana.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
En tiedä mikä tarjous Gracella oli helmikuussa mutta ostin 9 tornia ja hintaa tuli yhteensä noin 315€ Mun mielestä oli vallankin edullista. Oli göteborgin rapeeta, catchia ja generalin eri versioita sekaisin. Noin 34,50 oli jokaisen tornin hinta. Ja sain kaksi kahden hengen risteilyä kaupan päälle.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Ei välttämättä aivan ketjun aiheeseen liittyvää, mutta 25 vuoden nuuskan käytön jälkeen nyt kuukausi käyttämättä. Eikä ole ollut edes vaikeeta, vielä...
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Kyllähän Odensit ihan asiansa ajaa, mutta niitä on harvemmin saatavilla tai jos on, niin joku urpo myy niitä jollain 45-50e tornihinnalla.

Ihan uteliaisuudesta tartun tähän. Mihin perustuu urpous?? Itse en tiedä Mistäpäin olet mutta, omalla paikkakunnalla jos joku lähtee nuuskaa hakemaan ja sitä tuo sen 30-40 tornia. Niin miksi en maksaisi 40€ torn? Tai miten hinta ei ole perusteltu? Jos laskee bensakulut, ajankäytön, riskin jäädä tulliin(kyllä, tätä on vuoden aikana tapahtunut huomattavasti), ja vielä siittä ottaa mielellään itselle edes vähän. Niin kyllä 40€ on ihan hyvä hinta. Itse tiedän henkilön joka hakee tasaiseen tahtiin odenssea ja myy sitä 50€ torni ja keikkaa sais tehdä kokoajan. Kun kerta valtio ei verorahoja nuuskasta halua, ja täten myyminen on kielletty niin turhahan se on ketään urpoksi nimittää jos sitä jollain on myydä. Aina voi olla ilman? Itse en aijo olla ilman ja maksan vaikka 150€ tornista jos voin olla varma että saan nuuskaa aina kun se loppuu, eikä tarvi kotisohvalta persettä nostaa. Moni on vain siirtynyt pussiin ja löysä tuntuu olevan kivenalla nykyään. Mutta onneksi kuriiri sitä tuo aina kun on lopussa.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ihan uteliaisuudesta tartun tähän. Mihin perustuu urpous?? Itse en tiedä Mistäpäin olet mutta, omalla paikkakunnalla jos joku lähtee nuuskaa hakemaan ja sitä tuo sen 30-40 tornia. Niin miksi en maksaisi 40€ torn? Tai miten hinta ei ole perusteltu? Jos laskee bensakulut, ajankäytön, riskin jäädä tulliin(kyllä, tätä on vuoden aikana tapahtunut huomattavasti), ja vielä siittä ottaa mielellään itselle edes vähän. Niin kyllä 40€ on ihan hyvä hinta. Itse tiedän henkilön joka hakee tasaiseen tahtiin odenssea ja myy sitä 50€ torni ja keikkaa sais tehdä kokoajan. Kun kerta valtio ei verorahoja nuuskasta halua, ja täten myyminen on kielletty niin turhahan se on ketään urpoksi nimittää jos sitä jollain on myydä. Aina voi olla ilman? Itse en aijo olla ilman ja maksan vaikka 150€ tornista jos voin olla varma että saan nuuskaa aina kun se loppuu, eikä tarvi kotisohvalta persettä nostaa. Moni on vain siirtynyt pussiin ja löysä tuntuu olevan kivenalla nykyään. Mutta onneksi kuriiri sitä tuo aina kun on lopussa.
No, eihän se tietysti ole tyhjä joka pyytää, vaan joka maksaa. Ymmärrän toki, että kuluja tulee ja on iso vaiva lähteä rajalta hakemaan nuuskia etenkin Etelä-Suomesta. Puhut nyt 40€ hinnasta, mutta pointtini olivat nuo 45-50€ hinnat. 50€ on aika paljon tornista, joka maksaa sen ~17€ vaikkapa Haaparannassa. Ehkä joku 35-40€ on sopivampi hinta ja 50€ sopii sitten noihin ~30€ nuuskiin paremmin.

Ja ilman muuta jos on varaa maksaa se 50€ ns. halpistornista, niin mikäs siinä. Tuntuu vaan, että monet eivät ajattele yhtään sen kummemmin mistä laadusta on kyse, kun hintaa määritellään. Jostain Ettanin löysästä maksetaan 60€ (missä kate on aika pieni), mutta Odensista ja Offroadista pyydetään myös 50€.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.

Itse en ole pariin vuoteen käynyt, mutta annan omat ajatukseni. Joku voi kertoa sitten pävitetyn version, miten asiat nykyään menee. Nuuskakairantukussa taitaa nykyisesti olevan halvemmat hinnat. Mutta itse olen tykännyt asioida tuolla Nuuskakuninkaassa. Molemmissa siis nuuskat tiskin takana kaapissa ja myyjän kanssa joutuu asioimaan. Kuninkaassa olen itse saanut paljon parempaa palvelua. Myyjät ovat tarjonneet maistiaisia ja kun porukalla ostettiin joskus monellta tuhannella nuuskaa lapattiin mukaan kännykän suojakuoria ja energiajuomaa ja ties vaikka mitä. Kuninkaassa ei ole ainakaan ollut mitään kärttyisiä naisia, tosin en tiedä mikä on tilanne tällä hetkellä.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.
Yleensä tulee käytyä molemmissa, tukussa ja kuninkaassa. Viime reissusta tosin jo varmaan puoli vuotta. Silloin tukussa oli halvemmat hinnat, mutta tilanne voi olla eri nyt. Hinnat näkyy kyllä, joten vertailua voi halutessaan suorittaa ennen ostoja. Palvelu on pelannut molemmissa, mutta kyllähän tuon ymmärtää ettei aina jaksa olla kovin innostunut jos päivittäin finninaamat käy kyselemässä mikä on halpaa ja hyvää nuuskaa, mitä suosittelet jne. :)
Shellillä pääsee itse kaapille, mutta huomattavasti suppeampi valikoima ja kalliimmat hinnat.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
...Olen ollut huomaavinani, että monelle (yleensä mua nuoremmalle) nuuskaajalle nuuskan nikotiinipitoisuus on THE juttu ja sen varjolla huuleen tungetaan kaikenlaista mun mielestä paskalle maistuvaa tavaraa. Ihan sama miltä maistuu, kunhan vaan on vahvaa. Tällaisille ihmisille olisi mukava tarjota saaristolaisnuuskaa ja kysyä, että mitä mieltä, onko tarpeeksi vahvaa? No joo, muistaakseni Skärgårdssnus tappovahvuutensa lisäksi myös maistui ihan hyvälle, mutta tätä ei millään voi varmaksi muistaa.

Lueskelin ketjua läpi ja tuo viestisi osui silmiin. Olen käyttänyt nuuskaa nyt noin kolmetoista vuotta putkeen aktiivisesti, ja vasta viestisi luettua muistin että näissähän on tosiaan jumaliste nikotiinipitoisuuskin ilmoitettu. Tupakkaa en ole polttanut kohta vuoteen enää ollenkaan, mutta en minä kyllä sitäkään ikinä nikotiinipitoisuuksien perusteella ostanut tahi polttanut. Tärkeimmät asiat nuuskassa ja tupakkatuotteissa ainakin minulle ovat aromit, koostumus, maku, sellainen vahvuus mitä esim. noissa saaristolaisnuuskissa oli, ja se yleinen toimivuus nautintoaineena. Sama siis tupakassa noin yleensäkin, nautintoaine ja tapahan noiden käyttö on, ilmankin pystyy olemaan mutta kyllä se on joskus kesäiltana kiva piippua laiturilla istuskellessa poltella. Itse käytän Ettania sellaisena kulutustavarana, ja kyllä vaan olisikin mukava aina välillä heittää jotain kunnon "tapponuuskaa" ikeniä hyväilemään. Mikä muuten mahtaa on markkinoilla olevista lähimpänä sellaista vanhaa kunnon tappokama tuskanuuskaa? Muistan kun lähikaupasta sai aikanaan peltipurkissa jotain "kamalaa myrkkyä", kuten isäni sitä mainosti. Siitä meni varmaan seitsemän vuotta ennen kuin nuuskaa edes ensimmäistä kertaa kokeilin, ja nuuskatkin olivat jo kauppojen hyllyiltä aikapäivää sitten hävinneet, mutta mieleen se kyllä on sieltä jäänyt. Liekö ollut jotain Pietarsaaren tuotteista.
 

dorka

Jäsen
Voi olla, että meinasit jotain Old School UG-kamaa, mutta ainakin Odensin extreme white cold dry aiheuttaa jonkunnäköisen reaktion ylähuulessa. Joskus tuli pistettyä kaksi pussia saman aikaisesti ja sain jonkun kokovartalo shokin. Helvetin pahaltahan se haisee ja maistuu, mutta vahvaa on. Kiekoissa on tosin vähemmän puoleisesti niitä säkkejä.

Nykyään on tullut jämähdettyä Göten rápe paskaan. Pari sitä vielä pakkasesta löytyy, sen jälkeen on varmaan vaihdon paikka.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Voi olla, että meinasit jotain Old School UG-kamaa...

Joo, lähinnä just sellaista vanhaa kunnon myrkkyä, sellaista että oikeasti tietää lyöneensä nuuskaa ylähuuleen. Polttaa, sattuu, itkettää ja potkii-tavaraa, löysää mieluiten. Tuota kyseistä Odensia on tullut joskus parin tornin verran kokeiltua, mutta se mielikuva joka siitä jäi päällimmäisenä mieleen oli lähinnä sama kuin olisi heittänyt väkevää purkkaa ikenien kaveriksi. Se hieman sama hammastahna/mynthonpurkkafiilis kuin jossain mystisissä makunuuskissa on. Ei onneksi toki ihan niin paha kuin noissa eucalyptys yms hässäköissä, mutta sinne päin se fiilis enemmän on vaikka haju ja maku ei täsmää niiden kanssa. Muutenkaan pussinuuskasta ei saa mitään muuta irti kuin muutaman pussin kera sen fiiliksen että jotain siellä suussa ehkä pyörii, ei sitä potkua toki ole tullut moneen vuoteen Ettanin tai muiden löysästäkään, mutta löysää saa paljon enemmän kasettiin niin tuntuu että siellä edes on jotain. Käytän kyllä esim. Göteborgs rápen pussikamaa muutaman pussin voimin kyllä ajaessa ja muutoinkin kun se on leipomista helpompi vaihtoehto, mutta tuo toistakymmentä vuotta kestänyt löysän käyttö lienee tehnyt pussinuuskasta omalla kohdalla melkoista turhaketta. Ehkä tuo Odensin pussinuuska on silti parasta noista mitä tarjolla on, en tiedä, pitäisi taas kokeilla jossain välissä. Ehkä aika on tehnyt mielelle tepposet ja se olikin ihan ok, noita kun on niin montaa erilaista että saattaa sekoittua muistikuvat tuotteen laadusta johonkin toiseen Odensin pussikamaan.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuntuu nuoremmille käyttäjille olevan tosiaan tärkeintä se että nuuska on vahvaa ja ei missään nimessä maistu normaalille tupakalle. Itse säännöllisen epäsäännöllisesti 10v nuuskaa käyttäneenä noista vahvoista nuuskista saa liian helpolla pahan olon aikaiseksi. Tottunut kuitenkin pitämään sitä möykkyä huulessa kauemmin kuin 10min.Lakritsi on oikeastaan ainoa makunuuska jota pystyy käyttämään. Nuo odensit ja muut pepsodent tavarat saavat aikaan oksennusreaktion jo purkkia avatessa.En pidä mintusta muutenkaan ja jo hampaiden pesu on perseestä. Miten joskus pärjättiin kun ei ollut tarjolla kuin Ettania,Generalia ja jotain Tre Ankaren pussia.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nykyään on tullut jämähdettyä Göten rápe paskaan.

Tuolla on ainakin mun osalta kummallinen vaikutus, nimittäin kun rápea syystä tai toisesta joskus joutuu huuleen työntämään, maistuu se aluksi todella kummalliselta eikä ollenkaan nuuskamaiselta, joku sitruunainen sivumaku tai vastaava siinä on. Toki siihen tottuu ja toisen-kolmannen purkillisen kohdalla ei enää huomaa sitä sivumakua. Sitten taas kun rápen jälkeen palaa noihin mieluisempiin vaihtoehtoihin, maistuvat ne vastaavasti aluksi todella oudolta, mutta siihenkin toki tottuu ja kuten rápenkin kohdalla, toisen-kolmannen purkin kohdalla ei huomaa enää mitään outoa.

Varmaan joskus muillakin merkeillä käynyt vastaavaa efektiä, mutta rápe aiheuttaa ylivoimaisesti jyrkimmän reaktion. Jollain toisella varmaan toisin.

----

Kävinpä muuten taas laivalla, nuuskaostojen myötä nousin hei Tallinkin Club One-huorausasiakkaana Gold-tasolle. Ai saatana, kyllä nyt varmaan alennuksia sataa. Mutta joo, taas on juhannukseen saakka nuuskapuoli hoidossa, juhannukseksi mennään vaimon kanssa Maarianhaminaan, joten siltä reissulta voikin sitten hoitaa täydennyksiä. Toki ne pitää ostaa aaamulaivalta ja viedä sieltä jo mukana Maarianhaminaan ja sieltä sitten kotiin, kun vaan aamulaivalta saa tuolla välillä (Maarianhamina-Turku) nuuskaa ostaa.

Ettan oli tarjouksessa, ostin tornin löysää ja maksoin siitä 35,90 euroa. Tuo menee kotikäytössä oikein hienosti, mutta muuten olen niin tottunut vuosien saatossa pussinuuskan helppouteen, että kaikkialla muualla sitten sitä. Generalilta mukaan tarttuivat ne perus kolme tolppaa White Portionia, yksi torni Onyxia ja pari X Strongia.
 

Jindebyne

Jäsen
Itse käyttänyt nuuskaa n.15 vuotta ja tottakai ekat kokeilut oli kun jollain lääkeruiskun tyngällä tungettiin Ettania huuleen yläasteen pihalla.

Sittemmin pitäydyin tutulla ja turvallisella Swedish Match -akselilla aina viimeisiin vuosiin asti kunnes kulutustottumukset ovat muuttuneet. Käytän nimittäin nykyään näitä parjattuja extreme strong makunuuskia, joista frenditkin aina valittelee kuinka on paskaa tavaraa. Ensimmäinen syy miksi näihin siirryin oli se wow-efekti kun Odensin mintusta alkoi huulessa jomottaa niinkuin siellä yläasteen pihalla 15 vuotta sitten. Tuo oli se tunne mitä en ollut noista "perusnuuskista" saanut enää aikoihin ja nyt puhun siis pussinuuskista kun työelämässä tuo löysän käyttö on jäänyt pois jo armeijasta päästyäni. Toinen tekijä varsinkin Odensissa on se, että tulee käytettyä varsinkin töissä vähemmän kun on niin vahvaa tavaraa. Toki siinä on niitä pussejakin vähemmän per purkki. Duunikaverilta ostan aina kolme tötsää huntilla ja on mielestäni ihan sopuhinta. Toki on noita kamalampiakin makunuuskia kokeiltu, esimerkiksi joku Lab, joka maistui energiajuomalta ei istunut kyllä omaan makuun lainkaan.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Se joka kaipaa stydyä mutta hyvää kamaa voi kokeilla Thunderin irtonuuskia. Tuli ihan eufoorinen olo kun avasi normi Thunderon; tuoksu ja maku melkein kuin Strengbergin punaisessa. Ai että !! Ja Thunderin Frosted tuo mintun hyvät vibat. Samaa tunnetta kun muinoin lukiossa tiputettin minttuöljyä Strenkkuun, jebaaa ! Odens extremet maistuvat niin skeidalle että niitä en suosittele kenellekkään, vaikka ne markkinoiden vahvimpia ovat. Nikotiinipitoisuus näissä noin 21 mg/g. Thundereissa 16mg/g, Skruf stark 12 mg/g ja normi Ettanit,Genet ym 8 mg/g.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odens extremet maistuvat niin skeidalle että niitä en suosittele kenellekkään, vaikka ne markkinoiden vahvimpia ovat. Nikotiinipitoisuus näissä noin 21 mg/g. Thundereissa 16mg/g, Skruf stark 12 mg/g ja normi Ettanit,Genet ym 8 mg/g.

Koska hankin nuuskani pääsääntöisesti laivalta, niin nämä Odensit ja Thunderit ovat jääneet satunnaisiksi maistiaisiksi, kun joku on tarjonnut nuuskaa. Vielä ei ole osunut kohdalle hyvänmakuista nuuskaa. Onko noissa (pussinuuskissa) edes jotain General X Strongin tapaista vähän vahvempaa nuuskaa ilman sitä suuveden ja hammastahnan makua? On varmaankin, mulla vaan on fiilis, että aina kun joku tuollaista nuuskaa tarjoaa, lemahtaa nenään todella vahva suuveden tuoksu.

No samapa tuo, koska mulle riittää kyllä tuo General White Portionin nikotiinipitoisuus, joka on siis mainittu 8 mg/g. Joskus tekee mieli vähän vahvempaa nuuskaa ja silloin valintani on joko General X Strong (15 mg/g) tai General Onyx (11 mg/g). Ei ole enää laivoilla näkynyt "pitkissä" pusseissa olevaa General Long Extra Strongia, tätä joskus tornillisen ostin vain todetakseni, että sen vahvuus (20 mg/g) oli mulle jo liikaa. Tai kyllähän sekin (tietenkin) tuli käytettyä, mutta mun mielestä nuuskan ei tarvitse olla noin vahvaa. Joku toinen ajattelee varmasti erilailla, eikä siinä mitään.

esimerkiksi joku Lab, joka maistui energiajuomalta ei istunut kyllä omaan makuun lainkaan.

Tähän vahva sama. Taisin olla humalassa tuota ekan kerran maistaessani ja jotenkin se energiajuoman maku meni ohi, mieleen jäi vain, että tämähän on mukavan vahvaa ja valumatonta tavaraa. Sitten seuraavalla reissulla ostin purkillisen vain avatakseni sen ja huomatakseni, että ei jumalauta mikä energiajuoman tuoksu ja maku. Ei oo mun juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös