Nuuska- ja tupakkaketju

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Sj Sharks
Mielipiteitähän nämä, kuten jo malamuuttikin sanoi tehdessään juuri sitä. =)

Huomautan, kun sanoin ettei Odens pärise meikäläiselle, niin ei pärise mitkään muutkaan, vaikka en kiellä etteikö olisi kiva päästä taas kokeilemaan Skärgårdsnusia. LD:n rankkaan siksi Odensin yläpuolelle, että on ns "mauton" perusnuuska ja kahdessa purkissa LD:tä on lähes saman verran tavaraa, kuin kolmessa purkissa Odenssia. =) Mulla on nuuska lähes taukoamatta huulessa kun hereillä olen. Olen tyytyväinen että nämä perus 7-8mg nikotiinipussukat riittävät itselleni. Tiukan paikan tullen kyllä menee merkki kuin merkki, pääasia että huulessa sykkii.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinikeltainen
Viking Gracen tarjouksista/hinnoista tietoa?
Joulukuun puolella oli perus 3 tornia vähän päälle satasen Ettania.

Valikoima oli todella niukka ja ihmetytti kun kamat ei ollut edes jääkaapissa. LD:n pusseja oli halpiskamana.

Siihen 40e tienoille ne kaikki göteborgit jne oli.

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Sj Sharks
Mites Siljalla kun tarjouksessa ilmeisesti se 3tornia hintaan 102,90e ja saa sekoitella löysää ja pussia. Entäs sekoitella makuja? Itse esimerkiksi pyysin tuttavaa tuomaan 2x Ettan ja 1x General, onnistuuko? Kaveri joka oli pari viikkoa sitten viikkarilla niin ainakin passasi. Tietää vaan sit vähän, sanooko suoraan että tuo kolme Ettania.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse esimerkiksi pyysin tuttavaa tuomaan 2x Ettan ja 1x General, onnistuuko?
Ei onnistu. Tarjouksessa on vuorotellen joko General tai Ettan, nyt tammikuussa General. Epäilen, että ei onnistu Vikingilläkään tuo kuvailemallasi lailla sekoittaminen, koska sielläkin tarjouksessa on aina jompi kumpi merkki.

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man United, Flyers, Kolme leijonaa, PJK
Ei onnistu. Tarjouksessa on vuorotellen joko General tai Ettan, nyt tammikuussa General. Epäilen, että ei onnistu Vikingilläkään tuo kuvailemallasi lailla sekoittaminen, koska sielläkin tarjouksessa on aina jompi kumpi merkki.
Muistaakseni Gracella sai tuon kolme tornia valita aivan vapaasti valikoimasta. Voin toki muistaa väärinkin.. Tämä siis syyskuussa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistaakseni Gracella sai tuon kolme tornia valita aivan vapaasti valikoimasta.
Voi olla näinkin, en ole koskaan edes Gracella käynyt, Viikkarillakin joskus viimeksi laivoilla työskennellessäni reilut kymmenen vuotta sitten. Muistelin kaverien ketomuksista, että tarjousmalli on samanlainen kuin Siljallakin, mutta ilmeisesti näin ei ole. Kiitos oikaisusta.

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Sj Sharks
Vikinglinella tosiaan alle kaksi viikkoa sitten onnistu. =) sieltä tuli 2x ettan ja 1x general vit. Reilun satasen kaverille annoin ja hän tuumasi, ettei ehkä maksanut niinkään paljon. Kuvittelin siis olevan 105e

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Meneeköhän nuo tarjoukset kuukausittain vai kuinka? Muistaakseni kun kävin Gracella marraskuussa, niin törmäsin Ettanin kolmen tornin tarjoukseen enkä tuohon valikoivaan tarjoukseen. Saattoi pieni rapulakin haitata havainnointikykyä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meneeköhän nuo tarjoukset kuukausittain vai kuinka?
En sano enää mitään Viikkarin tarjouksista, kun niistä en mitenkään varma ole. Siljalla kuitenkin ainakin viime vuoden ajan nuo tarjoukset olivat aina kaksi kuukautta kerrallaan voimassa, tästä vuodesta on paha sanoa mitään varmaa kun vasta yksi reissu on takana ja tammikuussa mennään, mutta oletettavasti sama malli on tänäkin vuonna käytössä.

Tai no sen verran sanon Vikingin tarjouksista, että kuulostaa todella oudolta tuo, että tuohon tarjoukseen saa yhdistää Ettanin ja Gneralin tuotteita, mutta kai se on uskottava. Toisaalta mulle se on aika se ja sama, kun tuskin jatkossakaan tuolta käyn nuuskiani ostamassa. Anoppi siellä Gracella tasaiseen tahtiin käy ja hän varmaan jatkossakin tuo tornin tai kaksi LD:tä tuliaisiksi, kun kauniisti pyydän ja lasken rahat etukäteen tassuun.

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko kukaan käynyt hetkeen Haaparannassa? Paljonkohan maksaa Onyxin hinta sielä nykyään olla? Pari vuotta sitten viimeks käyny ja hinta sillon taisi olla jotain 48 euron luokkaa.

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Sj Sharks
Nuuskaaja piste com antaa Onyxille hinnaksi 45e sekä Kairassa että nuuskakenraalissa.

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuuskaaja piste com antaa Onyxille hinnaksi 45e sekä Kairassa että nuuskakenraalissa.
Tuon löysin itekkin. Mutta kuinkakohan luotettava tuo on. Ei kai nyt laivalla ole muka samanhintaista.

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Sj Sharks
Tänään kotiutuu Siljalta 3tornia Generalia pusseissa hintaan 99,90e. Ihan jees hinta kyllä vielä kolmesta tukista.

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - jäällä ja nurmella
Tänään kotiutuu Siljalta 3tornia Generalia pusseissa hintaan 99,90e. Ihan jees hinta kyllä vielä kolmesta tukista.
Pian lähtö Silja Serenadelle, muistatko oliko tuo generalin pussi ainoa tarjous?

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Sj Sharks
Generalilta pussi tai irto 3tukkia tarjouksessa, irtonuuskan tarjouksen summaa en tiedä.

Myös muistaakseni Granitin normi ja white pussit tarjouksessa.

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisiko joku ehtinyt käymään maaliskuun puolella Siljan laivoilla? Olisiko tässä kuussa Ettanin tuotteet tarjousvuorossa?

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
en kiellä etteikö olisi kiva päästä taas kokeilemaan Skärgårdsnusia.
Lainaan vanhaa viestiä, kun tuo Skärgårdssnus tuosta osui silmiini. Olen monesti miettinyt, että oliko se muka niin perkeleen vahvaa, vai kultaako aika vain muistot. Kallistun sille kannalle, että kyllä se vaan aika saatananmoista tappokamaa oli, ilman muuta vahvin nuuska jota koskaan olen maistanut. Brändö Snusfabrik Ab tuota joskus valmisti, mutta se firma ja sen myötä Skärgårdssnus taitaa olla ollut "maan alla" jo aika kauan. Tämä on kyllä harmi. Ei siksi, ettäkö tuota vakituisesti käyttäisin, mutta olisi mukavaa silloin tällöin ostaa pari purkkia.

Olen ollut huomaavinani, että monelle (yleensä mua nuoremmalle) nuuskaajalle nuuskan nikotiinipitoisuus on THE juttu ja sen varjolla huuleen tungetaan kaikenlaista mun mielestä paskalle maistuvaa tavaraa. Ihan sama miltä maistuu, kunhan vaan on vahvaa. Tällaisille ihmisille olisi mukava tarjota saaristolaisnuuskaa ja kysyä, että mitä mieltä, onko tarpeeksi vahvaa? No joo, muistaakseni Skärgårdssnus tappovahvuutensa lisäksi myös maistui ihan hyvälle, mutta tätä ei millään voi varmaksi muistaa.

Sori, upposin vähäksi aikaa "jonnet ei muista" -fiilistelyyn. Olisi se silti hienoa, jos Skärgårdssnus tekisi paluun markkinoille. Mutta kuten jo sanoin, niin taisi tuo nuuska ottaa kuolonhenkäyksensä Brändö Snusfabrikin mukana.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Vegas Golden Knights
En tiedä mikä tarjous Gracella oli helmikuussa mutta ostin 9 tornia ja hintaa tuli yhteensä noin 315€ Mun mielestä oli vallankin edullista. Oli göteborgin rapeeta, catchia ja generalin eri versioita sekaisin. Noin 34,50 oli jokaisen tornin hinta. Ja sain kaksi kahden hengen risteilyä kaupan päälle.

Dats

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Olisiko joku ehtinyt käymään maaliskuun puolella Siljan laivoilla? Olisiko tässä kuussa Ettanin tuotteet tarjousvuorossa?
Tulin just tossa 6.3 Siljalta ja oli Ettanit 99e kolmen tornin setti.

E: päivämäärä

Viimeksi muokattu:

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Ei välttämättä aivan ketjun aiheeseen liittyvää, mutta 25 vuoden nuuskan käytön jälkeen nyt kuukausi käyttämättä. Eikä ole ollut edes vaikeeta, vielä...

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Kyllähän Odensit ihan asiansa ajaa, mutta niitä on harvemmin saatavilla tai jos on, niin joku urpo myy niitä jollain 45-50e tornihinnalla.
Ihan uteliaisuudesta tartun tähän. Mihin perustuu urpous?? Itse en tiedä Mistäpäin olet mutta, omalla paikkakunnalla jos joku lähtee nuuskaa hakemaan ja sitä tuo sen 30-40 tornia. Niin miksi en maksaisi 40€ torn? Tai miten hinta ei ole perusteltu? Jos laskee bensakulut, ajankäytön, riskin jäädä tulliin(kyllä, tätä on vuoden aikana tapahtunut huomattavasti), ja vielä siittä ottaa mielellään itselle edes vähän. Niin kyllä 40€ on ihan hyvä hinta. Itse tiedän henkilön joka hakee tasaiseen tahtiin odenssea ja myy sitä 50€ torni ja keikkaa sais tehdä kokoajan. Kun kerta valtio ei verorahoja nuuskasta halua, ja täten myyminen on kielletty niin turhahan se on ketään urpoksi nimittää jos sitä jollain on myydä. Aina voi olla ilman? Itse en aijo olla ilman ja maksan vaikka 150€ tornista jos voin olla varma että saan nuuskaa aina kun se loppuu, eikä tarvi kotisohvalta persettä nostaa. Moni on vain siirtynyt pussiin ja löysä tuntuu olevan kivenalla nykyään. Mutta onneksi kuriiri sitä tuo aina kun on lopussa.

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Ihan uteliaisuudesta tartun tähän. Mihin perustuu urpous?? Itse en tiedä Mistäpäin olet mutta, omalla paikkakunnalla jos joku lähtee nuuskaa hakemaan ja sitä tuo sen 30-40 tornia. Niin miksi en maksaisi 40€ torn? Tai miten hinta ei ole perusteltu? Jos laskee bensakulut, ajankäytön, riskin jäädä tulliin(kyllä, tätä on vuoden aikana tapahtunut huomattavasti), ja vielä siittä ottaa mielellään itselle edes vähän. Niin kyllä 40€ on ihan hyvä hinta. Itse tiedän henkilön joka hakee tasaiseen tahtiin odenssea ja myy sitä 50€ torni ja keikkaa sais tehdä kokoajan. Kun kerta valtio ei verorahoja nuuskasta halua, ja täten myyminen on kielletty niin turhahan se on ketään urpoksi nimittää jos sitä jollain on myydä. Aina voi olla ilman? Itse en aijo olla ilman ja maksan vaikka 150€ tornista jos voin olla varma että saan nuuskaa aina kun se loppuu, eikä tarvi kotisohvalta persettä nostaa. Moni on vain siirtynyt pussiin ja löysä tuntuu olevan kivenalla nykyään. Mutta onneksi kuriiri sitä tuo aina kun on lopussa.
No, eihän se tietysti ole tyhjä joka pyytää, vaan joka maksaa. Ymmärrän toki, että kuluja tulee ja on iso vaiva lähteä rajalta hakemaan nuuskia etenkin Etelä-Suomesta. Puhut nyt 40€ hinnasta, mutta pointtini olivat nuo 45-50€ hinnat. 50€ on aika paljon tornista, joka maksaa sen ~17€ vaikkapa Haaparannassa. Ehkä joku 35-40€ on sopivampi hinta ja 50€ sopii sitten noihin ~30€ nuuskiin paremmin.

Ja ilman muuta jos on varaa maksaa se 50€ ns. halpistornista, niin mikäs siinä. Tuntuu vaan, että monet eivät ajattele yhtään sen kummemmin mistä laadusta on kyse, kun hintaa määritellään. Jostain Ettanin löysästä maksetaan 60€ (missä kate on aika pieni), mutta Odensista ja Offroadista pyydetään myös 50€.

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääsiäisenä Haaparannan keikka tulossa ja nyt kaipaisin lisätietoa mikä kaupoista paras.Nuuskakairantukkua kaikki on kehuneet mutta tiedä sitten mikä on totuus.Ja miten tuo ostaminen käytännössä tapahtuu? Jäpität väsyneesti tiskin takana ja kärttyinen myyjä kaivaa tavaraa selkänsä takaa kaapista?Siis ei pääse itse lappaamaan tavaraa kaapista koriin? Lähinnä kun on ollut mielessä ostaa paljon erilaisia irtopurkkeja niin väsynyttä pyytää niitä yksi kerrallaan myyjältä.
Itse en ole pariin vuoteen käynyt, mutta annan omat ajatukseni. Joku voi kertoa sitten pävitetyn version, miten asiat nykyään menee. Nuuskakairantukussa taitaa nykyisesti olevan halvemmat hinnat. Mutta itse olen tykännyt asioida tuolla Nuuskakuninkaassa. Molemmissa siis nuuskat tiskin takana kaapissa ja myyjän kanssa joutuu asioimaan. Kuninkaassa olen itse saanut paljon parempaa palvelua. Myyjät ovat tarjonneet maistiaisia ja kun porukalla ostettiin joskus monellta tuhannella nuuskaa lapattiin mukaan kännykän suojakuoria ja energiajuomaa ja ties vaikka mitä. Kuninkaassa ei ole ainakaan ollut mitään kärttyisiä naisia, tosin en tiedä mikä on tilanne tällä hetkellä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös Pohja