HockeyNator
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Calgary Flames, kaikki junnut
Olisko live-seurantaa jossain kun ei taida liikkuvaa kuvaa löytyä?
Ei löydy kuvaa ei. Seurantana löytyy Game Summary ja HFBoardsin ketju.
Olisko live-seurantaa jossain kun ei taida liikkuvaa kuvaa löytyä?
Mistä näkee Suomen pelaajien numerot?
Mulla toimii virheettömästi. Ja samalla kun sanon tämän, koputan puuta erittäin kovaa.Pätkiikö muillakin kohtalaisen pahasti, vai olenko ainoa?
Jeejee Sallinen vie Suomen uudelleen johtoon!
Uskomatonta kuulla sinun sanovan jotain postitiivista Nestori Lähteestä!Ihan hieno kassi oli Lähteeltä.
Iloinen yllätys? Miksi ihmeessä olisit halunnut päästä eroon Lähteestä? Toimivassa joukkueessa pitää olla eri roolin pelaajia. Ei kaikki kentät voi olla mitään taito/neppailu kenttiä.Lähteen tiputtaminen olisi iloinen yllätys, mutta sitä Rautakorpi ei tule tekemään.
Hiljaiseksi vetää....Eikä siellä joku saatanan Nestori Lähde tuo tuohon joukkueeseen yhtään mitään sellaista, että hänet valitsemalla tulos olisi yhtään parempi.
Ei yllätä!Ja Lähdettä en ottaisi mukaan edes periaatteesta.
Pääsit kuittaamaan. Ei mua Lähde tänä vuonna häiritse yhtä paljon kuin viime vuonna. Ihmetyttää vaan ettei hän edes A-junnuissa ole tehnyt mitenkään paljon pisteitä. Paikka ollut kuitenkin koko ajan ihan varma kun on Rautakorven suosikki. Toki joku voi sanoa, että näin ollut syystäkin, muttei Lähde mun mielestä ole mitenkään erityisen hyvä tuossa roolissaan. Perus rikkova pelaaja. Näköjään nyt löytyi käsiäkin. Toivottavasti Lähde lyö mulle luun kurkkuun ja pelaa hyvät kisat. Olisin mielelläni väärässä tässä asiassa.Uskomatonta kuulla sinun sanovan jotain postitiivista Nestori Lähteestä!
Rajala ollut näkymätön. Granlundia näen nyt ensimmäistä kertaa ikinä missään pelaamassa ja kyllä huomaa miksi on niin paljon kehuttu. Vaikka on selkeästi vielä liian pieni ja heiveröinen näihin peleihin, niin silti kiekon kanssa näkee koko ajan että jotenkin vaistomaisesti osaa tehdä oikeita asioita. Hieno syöttö Sallisen maaliin ja harhautellut muutaman kerran hienosti. Voisin kuvitella että jo näissä kisoissa voi tehdä pisteitä ainakin heikompia maita vastaan ja miksei myös kovia maita vastaan kun näyttää saavan hyvin vastuuta Rautakorvelta. Mutta pieneltä hän kyllä näyttää. Eli tulee aikalailla elämään pisteistä koko uransa ajan ellei tuosta vielä kasva.Jahas. Kaksi erää näyttäisi olevan takana ja Kanadan maalin johdossa mennään. Enpä olisi uskonut näin tasaiseen taisteluun.
Raporttia Granlundin ja Rajalan otteista? HockeyNatorille kiitokset kenttähahmotelmista.