Nostanpa tätä ketjua ylös, koska tämä on surullisella tapaa minulle ajankohtainen. Kävipä tässä nimittäin niin ikävästi, että jääkaappini otti ja hajosi. Tästä johtuen olen nyt odotellut uutta jääkaappia. Sen pitäisi tulla huomenna, näin vuokranantaja ilmoitteli. No koska olen oma talouteni, en ole oikein voinut tehdä ruokaa vain yhtä ateriaa kerrallaan, kiitos markettiketjujen myymien megakokoisten liha- ja muut vastaavat -pakkausten... Enkä säästeliäänä nuorena voi myöskään käydä päivittäin ulkona syömässä. Tästä johtuen olen pitkin hampain joutunut nyt muutaman päivän syömään näitä eineksiä ja kyllä alkavat tulemaan korvista ulos.
Eilen vetämäni saarioisten metwursti-pitsa oli vielä ihan inhimillinen, mutta tänään kokeilin HK:n kanaviillokkia, se kuin sattui olemaan tarjouksessa ja kanahan on tunnetusti terveellistä. Jumalauta, kun oli makuelämys. Nuo kananpalat maistuivat siltä, että se kana olisi teurastettu käsikranaatilla. Kastike puolestaan maistui joltain ihan muulta, kuin sen pitäisi. Hyi helvetti! Täytyy sanoa, että olen ollut väärässä, kun tähän asti olen pitänyt ihmiskunnan historian suurimpana valheena Neuvostoliiton hymnissä laulettua 'Sut luonut on kansojen yhteinen tahto'... HK:n 'Laadusta tinkimättä' menee monin kerroin edelle...
Täytyy sanoa, että jääkaappi on helvetin tarpeellinen väline. Ilman sitä elämästä ei tule yhtään mitään. Tällä hetkellä haluan jääkaappia huomattavasti enemmän, kuin esimerkiksi naista. Perkele.