Niin, sanoi ervatsalo täältä tähän, ja söi monen muun palstalaisen tapaan kesänkin aikana valmiita (melkeinvalmiita) einesruokia. Vai söikö? Söitkö juuri SINÄ?
Mikä on suhteesi näihin pöperöihin?
Ainakin minä olen huomannut, että hieman omia mausteita näihin "sinkkujen ruokiin" lisäämällä tietyt "eineet" ovat ihan jees - vaikka en olekkaan enää sinkku - olen tosin välillä ns. Viitsimätön Kesäleski. Tosin nimenomaan KESÄ on just sitä aikaa kun meikäläinen meidän perheessä yleensä haluaa kokata, siis grillillä ja nimenomaan ulkona.
Mutta sitten tähän otsikon asiaan. Suomen kansan perinteiset "valmiseines-suosikit" taitavat olla nämä:
- Tölkkihernekeitto
- Lihaperunasoselaatikko
- Lihamakaroonilaatikko
- Perinteinen maksalaatikko
- Maksaloota ilman rusinoita
- Kaikenlaiset "kiusaukset" kinkulla/juustolla/vihanneksilla ym.
... kornilta lista näyttää, mutta tuo on tutkittu totuus.
Joten kerropas minulle/meille, miten just SINÄ käytät hyväksesi sapuskan laitossa edelle mainittuja ja maitsematta jääneitä eineksiä?
Mikä on suhteesi näihin pöperöihin?
Ainakin minä olen huomannut, että hieman omia mausteita näihin "sinkkujen ruokiin" lisäämällä tietyt "eineet" ovat ihan jees - vaikka en olekkaan enää sinkku - olen tosin välillä ns. Viitsimätön Kesäleski. Tosin nimenomaan KESÄ on just sitä aikaa kun meikäläinen meidän perheessä yleensä haluaa kokata, siis grillillä ja nimenomaan ulkona.
Mutta sitten tähän otsikon asiaan. Suomen kansan perinteiset "valmiseines-suosikit" taitavat olla nämä:
- Tölkkihernekeitto
- Lihaperunasoselaatikko
- Lihamakaroonilaatikko
- Perinteinen maksalaatikko
- Maksaloota ilman rusinoita
- Kaikenlaiset "kiusaukset" kinkulla/juustolla/vihanneksilla ym.
... kornilta lista näyttää, mutta tuo on tutkittu totuus.
Joten kerropas minulle/meille, miten just SINÄ käytät hyväksesi sapuskan laitossa edelle mainittuja ja maitsematta jääneitä eineksiä?
Viimeksi muokattu: