Vai että kännitoilailuja.. Näistähän vois kirjoittaa vaikka kirjasarjan. Jos nyt riittää pari:
-IFK:n fanimatka Turkuun tässä n. kuukausi sitten. Taukopaikalle homma pysyi suunnilleen hanskassa, mutta sitten repesi niin että pahaa tekee vieläkin. Kuvaavaa lienee se, että jos suunnilleen ainoa juttu mitä lätkämatsista muistaa on Saken pelaaminen niin hyvää yötä vaan! Kaverillani oli varmaan hauskaa meitä hakiessaan, kun toinen (minä) roikkuu puoliksi auton etuikkunasta TPS-solvauksia huudellen Helsingin yöelämään. Vastaavasti toinen (kaverini) makaa takapenkillä ja mökeltää: "Mä haluun laatata!" No, kylläpäs pulautti takapenkit uuteen uskoon.
-Ne aurinkoiset aamut viime kesänä mökillä, jolloin heräiltiin keskeltä metsää, ei läheltäkään mitään polkua, muistamatta illasta mitään.
-Tän kevään abi-risteily.. Herääminen vieraasta hytistä, yksin, kaikki vaatteet päällä ja kengät jalassa, yläpedistä tikkaat kainalossa. Ei hyvää päivää!
-Ja viime kesän Rantarock (olin varmaan jo kännissä kun sinne osteltiin lippuja, tai jollain tavalla mua kusetettiin! Ei sinne vapaaehtoisesti joudu!). Pelailtiin siellä futista minipallolla joidenkin englantilaisten kanssa. Yritin sitten näyttää miten lätkää pelataan, mutta hirveä pommi menikin ohi, jonka seurauksena reitti suuntautui suoraan päin sellaista lahoa puuaitaa. Paskaksihan se rasahti, ja sinne jäätiin lepäilemään laudankappaleiden sekaan helvetin pitkään heinikkoon puoleksi tunniksi. Englantilaisilla oli kuulemma hauskaa.. Perkeleet!
jne..