Ajattelin kauden alussa etten lainkaan arvostelisi tuomareiden toimintaa, enkä ryhtyisi "itkemään" SaiPan hävitessä, tuomareiden huonoutta...
Mutta, jos tilanne on se että jäähy on annettava parin minuutin välein, ja syy siihen on kaivettava vaikka omasta hanurista, niin en tiedä?????
Muutaman pelin nähneenä (Lappeenrannassa) olen alkanut ihmettelemään..
Jos kaksi pelaajaa kamppailee rinnakkain kiekosta ja "heikompi" kaatuu, niin tuomarin käsi nousee salamana. Onhan se helppoa antaa pystyyn jääneelle rangaistus, ( "kyllä se varmaan teki virheen kun tuo toinen kaatui") Monesti jäähylle menevä pelaaja näyttää yhtä hölmistyneeltä kuin katsojatkin. Tietenkin se on vähän helpompi kestää jos vastustaja saa sen rangaistuksen ; )
Jäähy pelin viivyttämisestä, eli kiekko reunan yli on myös aika "syvältä".
Muuten olen sitä mieltä että "Nollatoleranssi" on hyväksi.. ;)
Mutta, jos tilanne on se että jäähy on annettava parin minuutin välein, ja syy siihen on kaivettava vaikka omasta hanurista, niin en tiedä?????
Muutaman pelin nähneenä (Lappeenrannassa) olen alkanut ihmettelemään..
Jos kaksi pelaajaa kamppailee rinnakkain kiekosta ja "heikompi" kaatuu, niin tuomarin käsi nousee salamana. Onhan se helppoa antaa pystyyn jääneelle rangaistus, ( "kyllä se varmaan teki virheen kun tuo toinen kaatui") Monesti jäähylle menevä pelaaja näyttää yhtä hölmistyneeltä kuin katsojatkin. Tietenkin se on vähän helpompi kestää jos vastustaja saa sen rangaistuksen ; )
Jäähy pelin viivyttämisestä, eli kiekko reunan yli on myös aika "syvältä".
Muuten olen sitä mieltä että "Nollatoleranssi" on hyväksi.. ;)