Mielenkiintoinen kysymys itseasiassa tämä, kun olen tätä tässä tovin mietiskellyt ja lueskellut näitä hilpeitä vastauksia.
Omalta kohdaltani en osaa oikein sanoa, että ajattelenko muiden kirjoittajien ulkonäköä millainen se mahdollisesti on. Varmaan niin tekee, tiedostamatta ja alitajuisesti. Merkittävin tekijä siihen vaikutelmien syntyyn on varmastikin se millä tavalla tietty kirjoittaja käyttäytyy. Enemmän mietin millainen tuo kyseinen henkilö mahtaa olla noin muuten, vastaako hänen nettipersoonansa täysin todellisuutta ja minä mietin ilmeitä mitä mahtaa jollakin olla kirjoittamisen aikana.
Voin kyllä sanoa että ne harvat jatkoaikalaiset, jotka olen tavannut oikeasti, ellen ole heidän kuvaansa ennakkoon esim. irc-galleriassa nähnyt, ovat näyttäneet ihan erilaiselta millaiseksi kenties olen kuvitellut. Irc-galleria on kyllä pirun kätevä sivusto ihan miittaamistenkin kannalta joskus, tunnistaa ainakin jonkun nassun väkijoukosta ja osaa suunnata oikeaan paikkaan.
Tietoisella tasolla pyrin olemaan liiemmin ajattelematta miltä kukin näyttää, koska tälläisissä asioissa voi tulla vaikeuksia jos tapaakin oikeasti. Kuvitelmat ja todellisuus kun tuskin koskaan osuvat kohdalleen. Joskus niinkin kyllä käy.
Osahan on täällä joissain ketjuissa hieman ulkomuotoansa valaissutkin, joten sekin voi antaa osviittaa mikä on totuus.
Ja totuushan on se että me kaikki jatkoaikalaiset olemme tietysti maailman kauneimpia ja säteilevimpiä ihmisiä, eiksjuu?