Nimimerkien äänet/ ulkomuoto?

  • 36 030
  • 244

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti Wilzu
Muihin nimimerkkeihin yhtään kajoamatta täytynee tuoda julki sellainen asia, että minua on nimimerkkini perusteella pidetty jonkun sorttisena hiphop-ihmisenä löysine vaatteineen. Minkä hiton takia?

Kai se on tuo "z"-kirjain, joka ainakin minulle tuo jonkinsortin gängstan mieleen.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti metsänpeikko
Ja jos joku nyt pohtii, niin minä olen siis edelleen se mielettömän hyvännäköinen blondi prinsessa =).
Jaa, se olet sinä joka mua on jo muutaman vuoden katsellut hallilla...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Esimerkiksi Pikku Myy on pieni, punertavatukkainen ja paljon punaista käyttävä vauhdikas persoona.
*reps*As if et olisi kuullut miltä oikeasti näytän:) Saattaahan tuo osiltaan paikkansa pitää, ehkä.

Itseäni ei nyt niin hirmusti kiinnosta edes, miltä kukakin näyttää. Irc-galleriasta on kuitenkin aika paljon apua. Kuitenkin sitä aina yllättyy, jos sopii rehvit palloukoille tai jonkin ärrän eteen, että minkä näköinen karvaperse tulee vastaan.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Black Adder

Ervatsalo
Ylipainoinen, röhönaurun omaava kaveri, joka istuu toimistojakkaran linttaan puolessav uodessa. Sellainen punakka kaljasieppo.

Jos tämän näköinen jannu tekisi metroseksuaalisia kokeiluja Kuninkaiden laaksossa, toivoisin kovin, että asiasta tehtäisiin tositv-sarja.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Re: puskiin meni

Viestin lähetti Karamahti

TOJ - äidin pieksemä ja yhteiskunnan sortama alamittainen rillipää

Äidiltäni taisin saada muutaman tukkapöllyn, mutta pieksää sen ei minua kai koskaan tarvinnut.

Yhteiskunnan sortamaksi olen kokenut joutuneeni armeijassa, eli tuossa olet oikeassa.

Alamittainenkin olen, jos rajaksi asetetaan 190 cm.

Rillipää pitää myös paikkansa, koska satun omistamaan silmälasit heikohkon kaukonäköni vuoksi.
 

Kaivanto

Jäsen
Scholl kulkee takuulla harmaassa puvussa, potee pälvikaljua, pälyilee pelokkaasti ympärilleen ja laittaa tyynyn persauksen alle, jotta näkisi Audista ulos.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielenkiintoinen kysymys itseasiassa tämä, kun olen tätä tässä tovin mietiskellyt ja lueskellut näitä hilpeitä vastauksia.

Omalta kohdaltani en osaa oikein sanoa, että ajattelenko muiden kirjoittajien ulkonäköä millainen se mahdollisesti on. Varmaan niin tekee, tiedostamatta ja alitajuisesti. Merkittävin tekijä siihen vaikutelmien syntyyn on varmastikin se millä tavalla tietty kirjoittaja käyttäytyy. Enemmän mietin millainen tuo kyseinen henkilö mahtaa olla noin muuten, vastaako hänen nettipersoonansa täysin todellisuutta ja minä mietin ilmeitä mitä mahtaa jollakin olla kirjoittamisen aikana.
Voin kyllä sanoa että ne harvat jatkoaikalaiset, jotka olen tavannut oikeasti, ellen ole heidän kuvaansa ennakkoon esim. irc-galleriassa nähnyt, ovat näyttäneet ihan erilaiselta millaiseksi kenties olen kuvitellut. Irc-galleria on kyllä pirun kätevä sivusto ihan miittaamistenkin kannalta joskus, tunnistaa ainakin jonkun nassun väkijoukosta ja osaa suunnata oikeaan paikkaan.

Tietoisella tasolla pyrin olemaan liiemmin ajattelematta miltä kukin näyttää, koska tälläisissä asioissa voi tulla vaikeuksia jos tapaakin oikeasti. Kuvitelmat ja todellisuus kun tuskin koskaan osuvat kohdalleen. Joskus niinkin kyllä käy.

Osahan on täällä joissain ketjuissa hieman ulkomuotoansa valaissutkin, joten sekin voi antaa osviittaa mikä on totuus.

Ja totuushan on se että me kaikki jatkoaikalaiset olemme tietysti maailman kauneimpia ja säteilevimpiä ihmisiä, eiksjuu?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti aaa
Jaa, se olet sinä joka mua on jo muutaman vuoden katsellut hallilla...

Jaa, muutaman vuoden? Jos oltaisi puhuttu vain vaikkapa viimeisestä puolesta vuodesta, niin olisit paljastunut Aki Heinoksi, mutta ei sitten mitään. Ketään muuta en nimittäin myönnä siellä katselleeni.


Viestin lähetti Ted Raikas
Ja totuushan on se että me kaikki jatkoaikalaiset olemme tietysti maailman kauneimpia ja säteilevimpiä ihmisiä, eiksjuu?

Tottahan toki, kuinkas muuten? Kyllähän sen tiesit, että Jatkoajan kirjoittajille pidetään erittäin tiukkaa naamarajaa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Karamahti

vlad - postin oranssit shortsit ja takatukka

Sinä päivänä kun näet minut postin oranssit shortsit jalassa tallaavan pitkin katuja, tarjoan sinulle vähintäänkin yhden pitkän!

Niin, itse en niinkään ole kuvitellut nimimerkeille jotain tiettyä ääntä, sen sijaan tekstien perusteella olen mielessäni muokannut muutamille nimimerkeille soveliaan ulkoisen olemuksen. Useita olen tavannut, muutamien kohdalla mielikuvitukseni on onnistunut luomaan varsin pitkälti oikean näköisen "hepun".

vlad.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Muutamia Ässät-henkisiä kirjoittajia nähnyt livenä ja ei sen isompia yllätyksiä. Melkosta normaalia väkeä. :o)
Muista Jatkoaikalaisista mukavia yllätyksiä ovat olleet muutamat Helsingin seudulla vaikuttavat nimimerkit.

Mutta muista kirjoittajista sen verran, että näin olen kuvitellut heidät: Roku on keski-ikäinen ja pientä vatsaa omaava mies. Predatorilla ja ervatsalolla on viikset, Predalla taitaa olla jopa parta. Onhan näitä muitakin...
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
JHag on varmasti HIFK -fanin prototyyppi: sänkiparta, viikset, pitkä tukka, koff-kumpu, rotevan ja vahvan näköinen, leviksen farkut, nahkatakki ja matseissa uhoaa äänekkäästi juopuneessa tilassa.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
^ Ota noi viikset pois niin prototyyppi on kyllä kohdallaan:) Se että vastaako juuri JHag kuvausta onkin sitten jo toisen "päivän naurut" -paikka.

Itse muodostan jatkuvasti ihan selkeät mielikuvat kaikista kirjoittajista, en äänistä mutta ulkonäöstä kyllä. Tosin kaikki jotka olen tavannut eivät ole läheskään vastanneet sitä kuvaa mikä minulla on ennakkoon ollut. Sen vuoksi onkin niin mukava aina tavata uusia palstalaisia. Toivottavasti pian taas tulee tilaisuus!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Predator: Puku päällä töihin menevä maisteri joka mitä luultavimmin opettaa teknisiä aineita? Hmaan päästyään laittaa päälleen 70-luku vaatteet, musaa jne.

BA: Iso yli 190 senttinen machomies jota aina välillä tuntuu vituttavan, enkä voisi kuvitella että mies puhuu Oulun murretta.

Arnold: Pieni mies, jonka jostain ihmeen syystä kuvittelen usein näyttävän kieltään kirjoittaessaan?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
JHag: Aurinkolasit päässä usein viihtyvä, elokuvatähteä muistuttava geelipäinen diiva. Pitkä ja roteva. Matseissa innostuu vain taklaustilanteissa.

HN: Kalju, parransänkinen, varsin vatsakas äijänköriläs. Todella äänekäs katsomossa. Raipen tullessa taklatuksi yrittää usein tehdä ristiretken vastustajan vaihtoaitioon kouluttamaan taklaajaa.

ervatsalo: Perus"juntti". Nappiverkkareissa viihtyvä normaalikokoinen ja olutta ryystävä maalaistollo.

Monta mielikuvaa on jo särkynyt tapaamisien myötä. Esimerkiksi Senior osoittautui täysin erilaiseksi tyypiksi, kuin alunperin kuvittelin.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ikijokeri: Jokerifanien ydinjoukkoa Jaffatölkin päätykatsomossa. Janeckyn pelipaita sekä vaalea hyppyritukka, jossa puoli tuubillista geeliä. Omistaa uusimman markkinoille ilmestyneen Nokian kännykän. Äiti kustantaa ryyppyreissut vieraspaikkakunnille.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Blackie: Porilaisen hulluuden ilmentymä. Musta, tuuhea merirosvoparta yhdistettynä pitkiin, takkuisiin, mustiin hiuksiin luovat varsin kunnioitusta herättävän hahmon. Aavistuksen mahaakin löytyy ja voimaa kuin pienessä kylässä. En tahtoisi kohdata öisellä kadulla.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Modet varmaan sallii tällaisen off topicin: Ikijokeri, tyhjennäpä yv-boksiasi, jotta pystyn vastaamaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Annetaas yksi mielikuva, Ted Raikas on varmasti rexona dödöa käyttävä kaveri. Jolla on vaalea tukka kammatuna sivulle, hieman Ressu Redfortin näköinen, ja suorat housut joissa terävät prässit, jalassa käärmeen-nahka buutsit!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaikilla pitäisi olla kotisivu ja kuvat netissä. Nähtäisiin ketä muita läskejä täällä on minun lisäkseni. Ah hah haa. Huomiohuora iskee.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Mullet

Viestin lähetti vlad
Sinä päivänä kun näet minut postin oranssit shortsit jalassa tallaavan pitkin katuja, tarjoan sinulle vähintäänkin yhden pitkän!

Entäs se takatukka?
 

Kyle

Jäsen
veinikretski Pieni mies, ehkä 170cm. Suuret silmä lasit ja kävelee pää pystyssä, tutkien ja katsellen kaikkea mikä liikkuu. Ihon väri on vähän normaalia pohjoismaalaista tummempi ja hänellä on ikuiset "amis-viikset". Baarissa änkee aina sinne pöytään missä on eniten menoa ja kertoo joka asiasta omat kokemuksensa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gerodz
veinikretski Pieni mies, ehkä 170cm. Suuret silmä lasit ja kävelee pää pystyssä, tutkien ja katsellen kaikkea mikä liikkuu. Ihon väri on vähän normaalia pohjoismaalaista tummempi ja hänellä on ikuiset "amis-viikset". Baarissa änkee aina sinne pöytään missä on eniten menoa ja kertoo joka asiasta omat kokemuksensa.

Vyölaukku ja saandalit, valkoisilla tennissukilla höystettyvä tietenkin. Menee laivalla aina jonottamaan seisovaan pöytään ja käy salaa syömässä nakkeja lasten puolelta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Erittäin hyvä kuvaus, pituus meni" vähän" alakanttiin, ravintoloita vältän jollei ole pakko mennä, viikset olivat 80 kamaa, joo kiinnostunut ja pääpystyssä varmasti! Tummaihoisempi, voi olla ! Luulivat ennen laivoissa ulkomaalaiseksi, aika hyvä! Yleensä siitä pöydästä ei tarvitse siirtyä kovempaan meteliin!!
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Re: Mullet

Viestin lähetti vlad
vlad.

Vlad on lähes ainoita ervatsalon lisäksi, jotka tuottavat mieleen kuvan.

Vlad on täysin saman näköinen, kuin kaimansa Konstantinov uran jälkeen.

Erva taas on helvetin pitkä ja laiha jannu, jolla on Günther-viikset ja suuri nokka, mahdollisesti rillit mallia pilotti. Juttua tulee kuin Häyriseltä pahimmillaan, eli paljon, mutta asian vierestä.

No Predatorkin on kyllä niin legenda täällä, että kyllä hänkin omaa mielikuvan päässäni. Noin 45-vuotias nuoruutensa menettänyt, mutta silti nuorekas stadilaisukko, joka bamlaa slangia kaveripiirissä ja omaa kasvavan 48-packin keskivartalon seudullaan. Hiukset ojennuksessa ja roima annos partavettä huokosilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös