Viestin lähetti Everton
Niin, ja jotta asiasta saisi vielä mutkikkaammaan niin muistetaan että tuon näyttelijänimellä Michael Douglas -tunnetun jampan nimi ei ole se oikea - toisin kuin taas (nykyisen) Keatonin. Vaan siis Douglas halusi jatkaa isä-Kirkinsä valitsemalla taiteilijanimellä.
Viestin lähetti NHL
Siis Michael Keaton ja Michael Douglas ovat sukua toisilleen? Jos eivät nyt niin kenties tulevaisuudessa? No eikun oikeasti onko molempien isin nimi Kirk? Onko Diana Keaton sukua kummallekaan?
Viestin lähetti Naughty_S
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta ainakin ko. neitokaisen haastatteluista olen saanut sen kuvan, että kuvio meni näin:
Sara De la Fontaine -> Saara Kuronen -> Sara De la Fontaine.
Eli muistikuvani mukaan hän muutti nimensä Suomeen palattuaan, ja muutti sen myöhemmin takaisin alkuperäiseen. Sori pilkunnussinta sinäänsä mielenkiintoisessa ketjussa.
Muistelisin että hänen sukunimensä olisi ihan perisuomalainen, tyyliin Heikkinen tai jotain? Ei siis välttämättä tuo minkä sanoin. Mikkelistähän tämä mainosmies taitaa olla kotoisin, tai jostain päin savoa kuitenkin. =)Viestin lähetti VH87
Juhann af Grann on käsittääkseni Juha Gran tjsp.
Pirun hyvä sivusto muuten. Voin suositella kenelle tahansa, jota kiinnostaa näyttelijät, heidän taustansa ja filmografiansa. Voisin melkein sanoa että jos imdb ei vastausta kysymykseen tuo, niin ei sitten mikään. Sivusto on todellakin hemmetin kattava tietopankki.Viestin lähetti varjo
Kaiken tämän kertoi imdb.com.
Viestin lähetti Demon Allbran
Onko tämä Sara se julkkis(?)kokki, jonka ainakin minä olen nähnyt esiintyvän nimellä Sara la Fountain? "Sara de la Fontaine" ei ainakaan Googlessa tuottanut tulosta.
Viestin lähetti JanJ
Lukeekos Negativen laulaja Jonne Aaronin passissa Jonne Liimatainen... ei ihan yhtä glamouria tuo oikea nimi.
Viestin lähetti varjo
1. Kirk Douglasilla on 4 poikaa
2. Yksi heistä on Michael, joka ei ole vaihtanut nimeään.
3. Michael Keaton on ollut aikanaan Michael Douglas, mutta ei sukua aiemmin mainituille. Hän vaihtoi nimensä, koska tullessaan näyttelijämarkkinoille, kehissä oli jo aikaisemmin mainittu MD.
Kaiken tämän kertoi imdb.com.
Viestin lähetti merzyk
Muutamia nimiä muistista:
Pelle Miljoona - Pekka Tiili
Viestin lähetti Uleåborgir
Niin, Ringo Starr oli alunperin Richard Starkey. Muut Beatlesin jäsenet olivat alkuperäisillä nimillään.
Hall. Keaton on äidin tyttönimi.Viestin lähetti Ted Raikas
Diane Keatoninkaan sukunimi ei aito. Hänen oikea sukunimensä oli joku muu, en nyt muista mikä.
Viestin lähetti Sistis
Niin... James Paul McCartney... käyttää siis toista etunimeään.
Viestin lähetti Arnold
James Battaglia -> Bates Battaglia