Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pakko vähän ihmetellä että tästä on missään vaiheessa voinut mitään muuta kuvaa saada. Missään kun ei todellakaan olla mainittu mitään sellaista että tämä mahdollinen naispuoleinen 007 olisi mitenkään Bondia syrjäyttämässä. Ainoastaan spekulaationa on ollut se että leffan alussa on tilanne että Bond on eläkkeellä ja 007 on joku muu. Tuskin Bondkaan on ollut se ainoa 007, vana tuota koodinimeä on kantanut muut ennen häntä.Nyt kun aikaa on kulunut, uutisointi on muuttunut, ja keskustelun sävykin on ehkä hiljalleen kääntymässä oikeille suunnille. Minäkin kirjoitin oman viestini silloisen uutisoinnin varassa, mutta nyt viimeisimmät tiedot vihaavat tosiaan siihen suuntaan, että kyse onkin vain sivuhahmosta. Hyvä, jos näin on, koska tuo aiemmin spekuloitu ei minusta olisi ollut järkevä lähestymistapa.
Toki myönnettäköön se että otsikot tehtiit niin raflaaviksi että mielikuvat lähtevät maalautumaan ihan eri tavalla. Ja mitään varmaahan ei ole, edes se ei ole varmaa tuleeko tätä naispuoleista 007:aa edes olemaan ja sekin on spekulaatiota että mitä sitten tapahtuu. Jos nyt jostain kuviosta pitäisi vetoa lyödä niin se olisi tuo @Barcelona :n mainitsema vaihtoehto että Bond palaa hommiin ja leffan lopussa sekä naispuoleinen 007 että rouva Bond eli Swann saavat surmansa ja Bondista tulee taas 007 kun mitään muutakaan ei osaa tehdä.
James Bondin sukutausta ja historia on kyllä kuvattu esim. kirjoissa ja vanhempien nimetkin on mainittu. Itse en ole kyllä Craigin leffoista saanut mitään sellaista käsitystä että Bond olisi joku aliasnimi. Kyllä se James Bond on ihan oikea nimi eikä mikään alias.Itse sen verran traditionalisti olen, että 007 on minulle mies. James Bond. Oma tulkintani sarjasta on se, että James Bond on alias jonka alla on toiminut useita eri agentteja. Tätä tukee Craigin Bond saga.