Senior kirjoitti:
Millä perusteella?
Mulla on nimittäin kyllä vähän toisenlainen käsitys, tosiaan näkemättä juuri yhtäkään Salmelaisen peliä muutamaan vuoteen. En silti sano, että Salmelainen korvaisi Pärän, mutta miellän kuitenkin pelityylinsä enemmän tsemppi-Päräksi kuin snaipperi-Kuhdaksi.
Korjaa toki, jos olen väärässä, mutta itse en miellä Salmelaista samanlaiseksi rouhimis-/karvaus-/maskipelaajaksi kuin Pärä on. Tämä on toki vain oma mielikuvani pelaajasta, joka perustuu enemmän tai vähemmän siihen EHT:n turnaukseen viime kaudelta, jossa Salmelainen pelasi.
En itsekään sano, että olisi täysin yksi yhteen Kiben kanssa, ennemminkin siinä Kiben ja Pärän välimaastossa (hieman enemmän Kibeen päin). Ehkä pitänee käydä vilkuilemassa treenejä jossain välissä jos ehtii, tai viimeistään kauden alkaessa muokata mielikuvaa oikeampaan suuntaan.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että ketjussa, jossa Salmelainen pelaa laidassa, pitäisi toisesta laidasta löytyä joku, joka tekisi sen likaisen työn (mm. Sun suosikkialueesi: maalineduspelaaminen).
tiki10 ja
mixu pistelevät kyllä menemään siihen tahtiin itkua ja valitusta, ettei paremmasta väliä. Nyt ei enää ees puhuta keskustelusta, eihän kukaan jaksa vastailla tuollaiseen määrään valitusta. Mutta, tuota kai siitä kaikki-mulle-heti-nyt -asenne saa aikaan, vai?
mixu, kuka sanoi ettei pelaajia olisi saatavilla vaikka kuinka vitun paljon tälläkin hetkellä? Ehkä niitä sopimuksia ei vain juuri tänään tahi huomenna kannata vielä tehdä/julkistaa, jos vaarana on jonkun karkaaminen rapakon taakse. Tai siis kanukkipelaajien tapauksessa siellä pysyminen.
edit:
MaV kirjoitti:
Mikkolasta voi kai sanoa vain sen verran, että mikäli hän saa sopimuksen ovat otteet olleet parempia kuin jollain muulla. Liipaisimella Holma ja Vihko?
Vihkoa en ihmettelisi yhtään, mutta eikös Holma ole pelannut harjoituskauden so far aika hyvin?