Niko Mikkola

  • 35 881
  • 183

Mr_Monster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild
tiki10 kirjoitti:
Täytyy vielä tarttua tähän mixun loistavaan huomioon. Puolustaminen ei näytä paljon maistuvan, tai sitten mies ei vain sitä osaa. Siksi mielestäni ei sovi ensi kauden HIFK:n joukkueeseen, koska ainoa tapa voittaa joku, on todella kova puolustuspeli. Hyökkääväksi joukkueeksi HIFK:lla ei ole saumoja tällä roosterilla. Ei ole käsiä. Satsataan mielummin sitten kunnolla puolustamiseen ja toivotaan, että yv:llä saadaan 1-2 maalia per ottelu. Pelaajahankinnat kannattaisikin kohdistaa puolustus-spesialisteihin. Sumputetaan oikein kunnolla. Koukitaan, roikutaan, taklataan ja taistellaan. Näin voittojakin voi tulla.

Loistava provo!
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mr_Monster kirjoitti:
Loistava provo!


Ei ole provo. Faktaa...mielipide. Tämähän on keskusteluforuumi ja kerroin vain näkemykseni HIFK:n tilanteesta. Saa olla eri mieltä. Ei ollut kuitenkaan provo, vaan lähinnä mielestäni loistava ehdotus pelityylistä jossa materiaalia käytetään niin, että voittojakin tulee.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
#12 kirjoitti:
Joo, ja olisi sellaiseksi saanutkin jäädä.

Tosiaan, Panda-Törmänen sopisikin sitten toiseen laitaan...

Noh noh. Älkää menkö K-Raudan kautta kotiin tänään, grabbar. Kovin on mustat mietteet.

Jos kaikki muut kentällä keskittyy eliminoimaan vastustajansa ja Jere hoitaa kaksi, niin Salme käy tekemässä maalit. Hätä keinot keksii :)
 

MaV

Jäsen
tiki10 kirjoitti:
Harjoitellaan vaan.

Mikkola teki Jokereissakin huikeat 20 pistettä ja 17 pistettä kausina 00-01/01-02. Joten, saa kyllä pelata huippukauden jos meinaa Pärän viime kauden pistekeskiarvoon päästä. Pärähän pelasi vain 34 ottelua ja teki niissä 18 pistettä.

Harjoitellaan lisää. Mikkola teki siis 20 pistettä 36 ottelussa Jokereissa pelatessaan. Pärssinen 18 34 ottelussa. Siitä voi niitä pistekeskiarvoja laskea.

Joku saattaisi sitten tietysti huomata, että tällaisella tilastojen tutkimisella ei ole mitään merkitystä ja hyöty on nolla.

Mikkolasta voi kai sanoa vain sen verran, että mikäli hän saa sopimuksen ovat otteet olleet parempia kuin jollain muulla. Liipaisimella Holma ja Vihko?
 

Carlos

Jäsen
tiki10 kirjoitti:
Harjoitellaan vaan.
Carlos sanoi, että Mikkola korvaa Pärssisen 1/1.

What he said. Sanoin juu, Mikkola korvaa edelleen sen VIIME KAUDEN Pärän suhteessa 1-1. Pärssinen ei päässyt lentoon viime kaudella johtuen loukkaantumisista, ja mahdollisesti sentterin hiipumisesta. Ilmeisesti siis Kibe the Paloposti oli sittenkin se ainoa todellinen pelimies toissakauden hirmukentästä. Älä silti vääristele viestiäni.

En väittänyt että Mikkola on Pärssisen tasoinen pelaaja, tai että Kibenkin voisi korvata nikomikkolalla, ja sitten keitelläänkin nakkeja. Viime kaudella oli sekä Kibe että Pärä jengissä, maalivahtejakin oikein monta kappaletta, mutta ei keitelty nakkeja ei.

Siltikin uskon että Niko Mikkolan paras kausi on vielä edessä, ja toivon että se nähdään meillä. Uskon vahvasti että kaveri tekee n. 20 maalia, jos vaan saa yhtään kunnon ketjukavereita vierelleen. Olen nähnyt menneinä vuosina miten Mikkola pelaa kun hänen roolinsa on olla joukkueen ykköspyssy. Olen vieläkin niin vakuuttunut näkemästäni että oksat pois, kyllä ne kyvyt on pakko olla siellä edelleen. Fysiikka on siis ainoa kysymysmerkki. Mielestäni Mikkola teki megavirheen siirtyessään narrien tähtisikermään, muuten hän saattaisi hyvinkin olla ihan oikeasti Pärän tasoinen pelimies. Narreissa oli tarjolla vain se pieni rooli, ei sitä ykköspyssyn roolia, vaikka palkka olikin varmasti parempi kuin Ässien ykkösellä. Näin ollen mahtava maalinsylkijä jäi vain rivijyräksi, joka on sittemmin jo unohdettu.

Näin pienenä kuriositeettina mainittakoon että viimeisen 10 vuoden sisään olen toivonut Hifkiin neljää pelaajaa tosi paljon, joita ei ole saatu. Timo Peltomaa on jo lopettanut, Mika Alatalo taitaa olla ikuinen tepsukka, Kalle Sahlstedtista ei tiedä, mutta ainakin nyt Niko Mikkola eli 1/4 onnistui. Toivotaan että paikat toimii.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Senior kirjoitti:
Millä perusteella?

Mulla on nimittäin kyllä vähän toisenlainen käsitys, tosiaan näkemättä juuri yhtäkään Salmelaisen peliä muutamaan vuoteen. En silti sano, että Salmelainen korvaisi Pärän, mutta miellän kuitenkin pelityylinsä enemmän tsemppi-Päräksi kuin snaipperi-Kuhdaksi.

Korjaa toki, jos olen väärässä, mutta itse en miellä Salmelaista samanlaiseksi rouhimis-/karvaus-/maskipelaajaksi kuin Pärä on. Tämä on toki vain oma mielikuvani pelaajasta, joka perustuu enemmän tai vähemmän siihen EHT:n turnaukseen viime kaudelta, jossa Salmelainen pelasi.

En itsekään sano, että olisi täysin yksi yhteen Kiben kanssa, ennemminkin siinä Kiben ja Pärän välimaastossa (hieman enemmän Kibeen päin). Ehkä pitänee käydä vilkuilemassa treenejä jossain välissä jos ehtii, tai viimeistään kauden alkaessa muokata mielikuvaa oikeampaan suuntaan.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että ketjussa, jossa Salmelainen pelaa laidassa, pitäisi toisesta laidasta löytyä joku, joka tekisi sen likaisen työn (mm. Sun suosikkialueesi: maalineduspelaaminen).


tiki10 ja mixu pistelevät kyllä menemään siihen tahtiin itkua ja valitusta, ettei paremmasta väliä. Nyt ei enää ees puhuta keskustelusta, eihän kukaan jaksa vastailla tuollaiseen määrään valitusta. Mutta, tuota kai siitä kaikki-mulle-heti-nyt -asenne saa aikaan, vai?

mixu, kuka sanoi ettei pelaajia olisi saatavilla vaikka kuinka vitun paljon tälläkin hetkellä? Ehkä niitä sopimuksia ei vain juuri tänään tahi huomenna kannata vielä tehdä/julkistaa, jos vaarana on jonkun karkaaminen rapakon taakse. Tai siis kanukkipelaajien tapauksessa siellä pysyminen.

edit:
MaV kirjoitti:
Mikkolasta voi kai sanoa vain sen verran, että mikäli hän saa sopimuksen ovat otteet olleet parempia kuin jollain muulla. Liipaisimella Holma ja Vihko?

Vihkoa en ihmettelisi yhtään, mutta eikös Holma ole pelannut harjoituskauden so far aika hyvin?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
VT kirjoitti:
Harjoitellaan vähän sitä luetun ymmärtämistä. Sama tiki10:lle.

Mixu on varsinkin ensimmäisenä täällä vertaamassa viime kauden joukkueeseen. Viime kauden joukkueessa Pärssinen oli sitä tasoa kuin Pärssinen viime kaudella. Ei siis sitä tasoa kuin Pärssinen toissa kaudella. Vaikea ymmärtää?

Jos siis sanon, että Mikkola terveenä pysyessään voi hyvin mennä (heittämällä) ohi viime kauden Pärästä, tarkoitan sillä myös viime kauden Pärää. En toissa kauden.

Tässä oli erinomainen viesti. Mixuhan (with all do respect) vertailee kaikkia tulevia pelaajia lähteneisiin ottaen lähtijän tasoksi parhaan mahdollisen. Pärä oli huono viime kaudella, Söderholm oli mielestäni huonoin HIFKin jatkuvasti pelaavista pakeista. Saman myönsivät monet Söden haikailijatkin reaaliajassa. Ottaisin kiljuen ja punaisen maton kera viime kauden Kultasenkin ennemmin kuin viime kauden Söden. Kibenkin tilastoja kannattaa selata vähän reilummin taaksepäin. Mitä jos hän onkin kauden 99/00 iskussa 05/06?

HIFKin salainen asehan tulee olemaan aikakone ja kalibrointiteknologia. Signataan kylmästi juuri edellä mainittu Törmänen, JP Seppo, Jarkko Varvio ja moni muu ja kalibroidaan heidät jonnekin 90-luvun alun tienoille. Kukaan ei voi meille mitään. Keklun aikaan meille ei olisi Niko Mikkolaa otettu, sen sijaan otettiin M.Elomo. Mutta sillekin hurrattiin jo ekassa ottelussaan. Turkulaishomolle siis. Saiskohan jostain Valeri Vasiljevin 76/77 -version?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Pärde kirjoitti:
tiki10 ja mixu pistelevät kyllä menemään siihen tahtiin itkua ja valitusta, ettei paremmasta väliä. Nyt ei enää ees puhuta keskustelusta, eihän kukaan jaksa vastailla tuollaiseen määrään valitusta. Mutta, tuota kai siitä kaikki-mulle-heti-nyt -asenne saa aikaan, vai?

Aivan. Myönnän. Olen jo vuosia aina vaan ollut hiljaa, juonut Koffia ja syönyt sitä "halpaa" kanawokkia F6:en takana. Maksanut kiltisti kausarit. Aina vaan ollut sitä mieltä, että Pena hoitaa. Usko valitettavasti alkaa mennä. Lopetankin itkemisen tähän. Ei se mitään auta.

Mukava nähdä kuitenkin, että suuri osa HIFK-faneista diggaa tämänkin hetkisestä tilanteesta. Hyvä niin. Itsehän toivon vain kaikkea hyvää HIFK:lle ja tyytyväiset fanit ovat osa sitä. Katsomossa istutaan taas ensi kaudella. Pelatkoon siellä vaikka Niko Mikkola, Antti Törmänen, Mikko Rautee tai kuka vaan. Peace!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Salmelainen - Pärä - Kibe -vertailuun toteaisin, että mielestäni Salmelainen ei ole juurikaan Pärän tyyppinen pelaaja. Salmelainen on paljon suoraviivaisempi. Vähän niinkuin Luttinen, mutta nopeampi ja kokeneempi. Kunnioitetun Palopostin, Pärän ja Harkinsinkin suurin puute oli mielestäni kaikilla sama; ei kauhean suoraviivaista menoa ja syöttöjä vielä silloinkin, kun koko halli ulvoi "vedä!!" . Hienoja pelaajia kaikki. Tony tarvisisi rinnalleen mielestäni -mikä paradoksi- Pärän tyyppisen kiekon kanssa viihtyvän ja sen usein myös pitävän paikkojen järkkääjän. Tony ja Paloposti laidoilla, Harkins kunnossa tai Metro keskellä olisi jo märkä uni. Toivon että Tonya ei lätkäistä samaan ketjuun Luttisen tai Järvisen kanssa. Jospa siihen löytyisi toinen S:llä alkava kaveri keskelle ja joku vitun kikkakutonen takatukka toiseen laitaan. Kaveri, jolla napsahtelee joka pelissä ja usein sattuu leukaan. Mutta onneksi on backuppaajia. Kokosin juuri ykkösketjun näemmä: Tony -Mister Fish - Mister Fish, joista Mister Fisheistä toinen on suomalainen.

Me on hävitty tää kausi, voisikohan tätä verrata kuitenkin 97/98 -kauteen? Mä haluaisin, että nyt HIFK hankkisi meille takaisin kauden 97/98 , samoin markat eurojen sijaan. Paavo Väyrystä mukaillakseni: Voiko tahattoman komiikan yliannostukseen kuolla?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
tiki10 kirjoitti:
Mukava nähdä kuitenkin, että suuri osa HIFK-faneista diggaa tämänkin hetkisestä tilanteesta. Hyvä niin. Itsehän toivon vain kaikkea hyvää HIFK:lle ja tyytyväiset fanit ovat osa sitä. Katsomossa istutaan taas ensi kaudella. Pelatkoon siellä vaikka Niko Mikkola, Antti Törmänen, Mikko Rautee tai kuka vaan. Peace!

Koska minua lainasit, vastaan tähän. Itse en ainakaan ole tyytyväinen tämän hetken rosteriin. Sieltä puuttuvat ne mainitsemasi 1-2 kovatasoista hyökkääjää (sinä puhuit kahdesta, tiedän, mutta itse odotan Luttisen ottavan ison harppauksen eteenpäin ja osin täyttävän tyhjiötä), maalivahti ja ainakin se yksi kiekollisena hyvä puolustaja.

En vain koe tarpeelliseksi koko ajan hakemalla hakea negatiivista, keskityn mieluummin niihin positiivisiin asioihin (esim. Pasi Salosen mahdollinen tuleva breikkaus).

Niin ja noista mainitsemistasi pelaajista en itse olisi toivomassa joukkueeseen ketään, mutta kuten sinäkin sen sanoit, sama kuka siellä pelaa. Katsomossa istutaan joka matsissa kuitenkin.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertoo paljon liigan nykytilasta, kun Niko Mikkolakin näyttää selvältä vahvistukselta Hifkiin. Ja Janne Hauhtonen on yks kesän suurimmista kaloista.

Niko varmaan läpäisee Try-outin, mutta hyöty miehestä lienee täytejanarin tasolla. Vaikka tässä Hauhtosten valloittamassa liigassa naftalista kannattaisi kaivaa moni kehäraakkikin vielä loistamaan. Saisikohan Timo Saarikosken tai Jari Lindroosin vielä takaisin? Hifkissä olis Kortelaiselle selvä paikka, josko paita vielä sulaisi? Puhuiko joku jo Seposta?

Onnea joka tapauksessa valitsemillenne pelaajille!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
JHag kirjoitti:
Tässä oli erinomainen viesti. Mixuhan (with all do respect) vertailee kaikkia tulevia pelaajia lähteneisiin ottaen lähtijän tasoksi parhaan mahdollisen. Pärä oli huono viime kaudella, Söderholm oli mielestäni huonoin HIFKin jatkuvasti pelaavista pakeista. Saman myönsivät monet Söden haikailijatkin reaaliajassa. Ottaisin kiljuen ja punaisen maton kera viime kauden Kultasenkin ennemmin kuin viime kauden Söden. Kibenkin tilastoja kannattaa selata vähän reilummin taaksepäin. Mitä jos hän onkin kauden 99/00 iskussa 05/06?

?

Minkä takia joku viime kautinen Pärä otetaan edes vertailukohteeksi kun kaverilla oli rikkonainen kesä takanaan ja kun alkoi hieman kuntoutua niin taas pamahti.
Mielestäni on kohtuutonta että Pärältä otetaan uran huonoin kausi ja Nikkolalta paras jostain viime vuosituhannelta.
Pärssinen teki puolikuntoisenakin 34 pelissä 12 maalia ja epäilen että ensi kaudella ei montaa vastaa pelaajaa meille ole edes tilastollisesti.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minä tykästyin Niko Mikkolaan silloin kun Jokereissa pelasi. Aivan periksiantamaton kaveri, jonka pelaamista oli ilo seurata. Välillä syntyi jopa aika hyvin tehojakin, vaikka se ei miehen rooli varsinaisesti olekaan.

Ei Mikkola kuitenkaan viimekautisten esitystensä valossa varsinaisesti mitään ihmeitä tuo HIFK:iin. Eikö teillä noita polkukoneita ole ennestäänkin? Kokemusta tosin Nikolla on paljon ja jos ei mitään kummempia vammoja ole, kannattanee diili sorvata. Tuskin on kallis nykyisin.

Ikäkään (31 v.) ei ole vielä mikään ongelma.
 

ville71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse toivotan myös Mikkolan tervetulleeksi petopaitaan,jos/kun hän try-outin läpäisee..mutta hänelle kaavailtu pelipaikka ei voi/eikä saa olla 2 ketjua ylempänä?Niinkuin Shedden hifkin sivuilla sanoi,joukkueeseen tarvitaan nyt muutama sellainen pelaaja,jotka ovat SELKEITÄ VAHVISTUKSIA jengiin..eiköhän tällä tarkoiteta ykkösen sentteriä ja laituria,joita on kaavailtu Salmelaiselle ketjukavereiksi?
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Puoli päivää asiaa sulateltua "jees" fiilis tästä tryoutista. Ensimmäinen ajatus oli "Niko Mikkola? WTF?".

Jos Mikkola vakuuttaa Sheddenin, kaverilla on sitten jotain tarjottavaa ensi kauden HIFK:lle. Ja varmasti tehnyt asiat tryoutin aikana oikein. Kuten huomattu, esim. Laine ei vakuuttanut ja nyt hakee sopimusta muualta.

Sveitsin turnauksen jälkeen tiedetään paljon enemmän, turha ennen sitä ihan älytöntä dissausta laittaa kaveria kohtaan.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sanotaan nyt näin että kyllähän tuo joukkue kaipaa kokeneempiakin hyökkääjiä.Mikkola on ihan ok ratkaisu 3-4 ketjuihin kunhan ne 1-2 ketjun miehet saadaan jostain muualta.(arttu,Tony + vahvistukset).
MLaineet yms huitsin nevadaan ja Mikkolalle löytyi paikka.
Sheddenille ilmeisesti myös tryout tarkoittaa sitä että mies on näytillä sillä Hifkissä yleensä nämä ovat aina saaneet sopimuksen.
Toivotaan että näyttö on vahvaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tahtopelaaja isolla Teellä...

Carlos kirjoitti:
Siltikin uskon että Niko Mikkolan paras kausi on vielä edessä, ja toivon että se nähdään meillä. Uskon vahvasti että kaveri tekee n. 20 maalia, jos vaan saa yhtään kunnon ketjukavereita vierelleen.

Niin ja tärkeintähän ei ole maalien määrä vaan se koska niitä maaleja tehdään. Merkityksettömissä runkosarjaotteluissa Niko Mikkola ei ole ollut koskaan parhaimmillaan mutta auta armias, kun panokset kovenee - pudotuspeleihin kaverilla löytyy aina yksi vaihde lisää - laidat ryskyy ja maaleja syntyy enemmän kuin joukkueiden "oikeilta" maalintekijöiltä.
 

Carlos

Jäsen
Ohmi kirjoitti:
Niin ja tärkeintähän ei ole maalien määrä vaan se koska niitä maaleja tehdään. Merkityksettömissä runkosarjaotteluissa Niko Mikkola ei ole ollut koskaan parhaimmillaan mutta auta armias, kun panokset kovenee - pudotuspeleihin kaverilla löytyy aina yksi vaihde lisää - laidat ryskyy ja maaleja syntyy enemmän kuin joukkueiden "oikeilta" maalintekijöiltä.

Juuri näin, yksi lisäsyy miksi hän sopii meille kuin nenä Jaloselle. Mikkola on ilman muuta asennepelaaja, tiukassa paikassa olemuksesta jotenkin henkii taistelumielessä "PERKELE!".
 

Mr_Monster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild
tiki10 kirjoitti:
Ei ole provo. Faktaa...mielipide. Tämähän on keskusteluforuumi ja kerroin vain näkemykseni HIFK:n tilanteesta. Saa olla eri mieltä. Ei ollut kuitenkaan provo, vaan lähinnä mielestäni loistava ehdotus pelityylistä jossa materiaalia käytetään niin, että voittojakin tulee.

Eli haluat että IFK menestyy hinnalla millä tahansa? Ehkä minä olen sitten niin typerä että mieluummin katson rymistelyä ja viihdyttävää kiekkoa kuin jotain roikkumista ja neppailua.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen Mikkolaa meille jo aiemminkin haikaillut ja nyt pyyntöihin on vastattu.

Mies voi hyvinkin ensi kauden liigassa paukuttaa sen 15 maalia ja saattaa olla juuri oikea äijä kakkoseen.

Tony-Kala-Kala
Luttinen-Hirso-Mikkola
Salonen-Häppölä-Vihko
Järvinen-Hauhtonen-Petrell

Esim. Salonen saattaa nousta mutta hänen on se paikka ensin ansaittava.
 

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Pärä viime vuonna vs. Niko joskus aiemmin..
Kuka stunttaa ja ketä ja Mitä Keklu olisi tehnyt..Jopas nyt jotakin.

Kaveri tulee try-outille.Hyvä.
Jos se saa sopimuksen,tarkoittaa sitä että Shedden löytää tyypille käyttöä.Hyvä.
Kaiken natsaamiseen kohdalleen ei tarvita kuin oikeaa valmennusta oikeaan aikaan ja oikea sielunmaisema oikeassa kopissa.Sen on osoittanut moni hahmo ja vielä useampi käänteisesti.
Annan itse kaikille sen 10 peliä aikaa osoittaa,mikä tyyppi on miehiään ja sitten vasta heitän kurat,jos on aiheellista.
Paitsi että Ex-Narri-status tiputtaa peli-määrän yhdeksään.
Ja kun oikein tarkkaan ajattelee Turkulaisuus tiputtaa määrän seitsemään.

It's not the name in the back..It's the logo up front.
Olosuhteet huomioon ottaen..Tervetuloa kokeilemaan.
 

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
No jess...

Tätä juuri tarvittiin. Pieni turkulainen narri. JESH...
Ei IFK mitään välivuotta pidä!
Sori nyt jos itken, mutta ei täs voi mitään muuta.
Missä se ykköskentän keskushyökääjä on?
Go Pentti Go!
 

TheRoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Florida Panthers
tiki10 kirjoitti:
...Niko Mikkola Pärän vai Kiben stuntti? Pena on fiksu äijä. Hankkii halpoja tusinamiehiä ja uskottelee itselleen, että osaavat pelata. No, HIFK tekee varmasti + tuloksen tällä kaudella. Niin halpa on roosteri, että meikäläisen kausarit melkein kattavat koko pelaajabudjetin...

Ihan sama mulle muuten, onko Niko Mikkola ensi kauden jengissä vai ei. Samaa scheissea kun muukin jengi. (poislukien Jere ja Tony).

Ps. Hjallis pääsee taas heittämään läppää HIFK:n jengillä, kuten teki muutama kausi sitten. - "Tämä on kyllä heikoin HIFK jonka olen koskaan nähnyt!"...

Pärän stuntti 04/05 kaudelta kevyesti. Työmyyrä, kova tsemppari ja riittävästi taitoa. Osaa tehdä maaleja tarvittaessa ja paranee usein playoffeissa. Pystyy tekemään tärkeitä maaleja tärkeissä peleissä.Taito jota harvoilla on. Odottaisin 10-15 maalia vähintään jos sopparin saa ja pääsee 2-3 ketjuun.
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mr_Monster kirjoitti:
Eli haluat että IFK menestyy hinnalla millä tahansa? Ehkä minä olen sitten niin typerä että mieluummin katson rymistelyä ja viihdyttävää kiekkoa kuin jotain roikkumista ja neppailua.

Joo...no...en tiedä missä olet ollut vuoden 98 jälkeen, mutta eipä paljon olla nautittu menestyksestä...varsinkaan 2000-luvulla, joten miksi ei kerrankin yritettäisi menestyä?!? Itse katson kaikki HIFK:n kotipelit paikan päällä, ja voin vakuuttaa että esim. viime vuonna meinasin nukahtaa joka toisessa pelissä. Se siitä viihteestä.

Et tainnut lukea viestiäni kunnolla. Kirjoitin: "Koukitaan, roikutaan, taklataan ja taistellaan. Näin voittojakin voi tulla."

1. Kaikki koukkii kuitenkin, niin koukitaan mekin. Koukkiminen kuuluu SM-liigaan aina ja ikuisesti.
2. Roikutaan. Lähinnä tällaista Tikimäistä svidduilua tarkoitin tällä. Esim. Kariya tulee kentälle, niin laitetaan Schnabel sen reppuselkään.
3. Taklataan. Harvinaista liigassa, mutta HIFK josta minä pidän taklaa ja tappelee paljon.
4. Taistellaan. Jos materiaali kerran on surkea, niin taistelemalla voidaan aina voittaa joku parempi. Asennetta siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös