Harmittaa suuresti, että ei Niklaksen potentiaalia saatu hyödynnettyä ja seuraavaa steppiä nuori mies saanut otettua. Harmittaa myös, että saamme nähdä kuinka se steppi ensi kaudella tulee Pelicanssien paidassa. Toivotan vain ja ainoastaan kaikkea hyvää ja toivottavasti jo lähitulevaisuudessa saadaan punaisessa paidassa nähdä virnistelemässä liigan suurena tähtenä.
Jos kollien puheita uskoo niin Nordgren ei niin pitkiä aikoja ollut loukkina, leikkauksen ja aivotärähdyksen jälkeen kyllä mut esim tää vuos ni oli vaan poppareilla, ei sopinu Pikkaraisen sabluunaan. Nikeltä hyvä siirto ja uskon et breikkaa Pelsuissa! Tehny sopparin kuulemma jo syksyllä.
Jos on jo _syksyllä_ tehnyt sopparin Pelsuihin, niin siinä on varmaan yksi syy miksei juurikaan rosteriin päässyt. Omasta mielestäni pieni perseen näyttö seuralle joka häntä on kuntouttanut pari vuotta. Näytöt kentälle päästessäänkin olivat sitä luokkaa että järkevämpi vaan priorisoida Hedeä ja Heljankoa tulevaisuutta silmälläpitäen.
Niin, enkä ainakaan itse menisi syksyllä kertomaan työnantajalleni, etten muuten jatka täällä ensi kaudella.Tässä on otettava huomioon, että nykyään suuri osa seuraavan kauden pelaajasopimuksista tehdään jo syksyllä. Eli ei tuo nyt mitenkään tavatonta ole - melko lailla uusi normaali.
Toki Tobbari sanoi, että koronan takia erinäisten sopimusteknisten asioiden puinti ja itse sopimuksien syntyminen on vähän myöhästyttänyt uusien hankintojen tekemistä seuraavan vuoden puolelle, mutta "normaalitilanteessa" kauden '22-'23 vahvistuksia aletaan kartoittamaan jo, kun kiekko tippuu kauden '21-'22 puitteissa jäähän.
Tämähän nyt on NN:n osalta täysin virheellinen analyysi. Liigaura lähti hyvin käyntiin mutta sitten tuli niin isoja loukkaantumisia, että vaikea on ollut siitä nousta takaisin samalle tasolle. Toivottavasti saa nyt ehjän kauden Mestiksessä ja pääsisi vielä tekemään uraa jossain liigaseurassa, lahjoja siihen ainakin on.Sai varmaan myös "liian hyvän" sisääntulon, kun voitti heti ekalla kaudella, jolla oli liigasopimus IFK:hon, jengin sisäisen pistepörssin CHL:ssä. Eikö tehnyt jopa hattutempun jossain CHL-matsissa? Odotukset oli kovat ja kun ei sit enää uponnutkaan, niin vastaavaan on uponnut moni kokeneempikin pelaaja.
Onneks et kummiskaan joutunu seisomaan "kovennettua" :)Halos-ketjussa mua ojennettiin että entisten pelaajien keskusteluketjuun nämä.
Halos-ketjussa mua ojennettiin että entisten pelaajien keskusteluketjuun nämä.
Kyllä, ja oliko se jopa ensimmäinen virallinen matsi HIFK:n paidassa.Eikö tehnyt jopa hattutempun jossain CHL-matsissa?
Eiks nää jutut jo kuuluis tonne meidän ”Sekalaisia kysymyksiä HIFK:sta” osioon?Halos-ketjussa mua ojennettiin että entisten pelaajien keskusteluketjuun nämä.
En ojentanut, kysyin vain, sillä Halonen ei ole enää otsikon mukaisesti HIFK:ssa.Halos-ketjussa mua ojennettiin että entisten pelaajien keskusteluketjuun nämä.
En ymmärrä mikä palsta-poliisius tänne on iskenyt? Kai ne ketjut moderaattorit lukkoon laittaa, joihin ei enää saa kirjoitella. Toki se ehkä on oikeampi ketju se entisten pelaajien ketju, mutta aika monen viestin kohdalla voi miettiä, että mikä on se oikea. Rasittavampaa melkein tuo moderointi. Eikö niitä viestejä vaan voi raportoida, jos aihetta on, kun sen voi tehdä näkymättömästi.