Olet oikeassa, en tosiaan esittänyt kysymystä. Esitin pyynnön. Toki jos sen olet onnistunut ohittamaan lainaamassasi viestissä, olet joko ohittanut sen tarkoituksella tai et ymmärrä suomea. Lisätään nyt vielä se, että viestini sisälsi kaksi väitettä, jotka eivät ole millään tavalla keskenään ristiriidassa. Mutta edelleen odotan, että kerrot sen, mitä ensimmäisessä viestissä sinulta varsin ystävällisesti pyysin.
No täällä minua on syytetty yhdestä sun toisesta puutteestani, mutta olet kyllä ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa, joka epäilee suomen kielen ymmärtämistäni.
Otin kantaa alumperin tähän:
Kyllä Nordgrenin kuuluu olla kolmessa ekassa eikä puukäsien kanssa nelosessa.
Oikestaan voisi rakentaa 4 hyökkäävää ketjua. Tutkaparit Turunen-Paajanen ja Nicke.
M Keränen-Dyk ja vasempaan Jääskä.
Saarinen-Lundell-Leskinen
Ja Sallinen-Kangasniemi ja vasempaan laitaan Lambert.
No, saikut ja JP estävät tuon.
Pidin vaatimusta Nicken pääsemisestä kolmeen ekaan ketjuun ennenaikaisena, joten vastasin näin:
Saipa-pelissä kolmoseen pelaamaan pääseminen olisi vaatinut Saarisen 27 peliä/25pistettä tai Leskisen 9/12 pelipaikan syömistä 7/0 ansioilla. Nyt Nickellä on yksi (1) syöttöpiste, mutta en näe sitä ihan riittäväksi näytöksi repimään hajalle yhden Liigan kovimmista ykkösketjuista.
Tässä olen mielestäni hahmotellut aika onnistuneesti Saipa-pelin ongelmia Nickelle nousta edes kolmoseen pelaamaan.
Viittaukseni ykkösketjuun perustui taas
@Bafforosso näkemykseen Turunen-Paajanen-Dyk purkamisesta muotoon Turunen-Paajanen-Nordgren. Mielestäni en ole missään kohdassa edes yrittänyt esittää väitettä, että M.Keränen-Paajanen-J.Keränen olisi liigan kovimpia hyökkäysketjuja.
Sinun näkemyksesi:
Toki tuossa Saipa-pelissä ei ennakkoon ollut yksi liigan kovimmista ykkösketjusta, itseasiassa se oli ihan täysi arpa. Ja kerro nyt vielä, että miten Juho Keränen 36/4 oli mahdollista nostaa ykköseen, jos NN:n kohdalla tehot eivät riitä edes kolmoseen. Hassua Ylipäätänsä, että Saarinen tai Leskinen eivät saaneet syötyä (idioottimainen termi muuten) Kerästä tai sitä toista Kerästä (21/11).
Pidin viestiäsi ristiriitaisena, koska en ollut väittänyt Saipa-pelin ykköstä Liigan kovimpiin.
Keskustelun alla on Nicken asema kolmessa ylimmässä hyökkäävässä ketjussa, koska nelonen ei kelpaa. Olen ottanut kantaa vain siihen, että millä näytöillä Nicken pitäisi pelata jossain muussa ketjussa kuin niissä, joissa on pääsääntöisesti pelannut.
En ota kantaa siihen, oliko väitteesi ristiriitaisia keskenään, mutta minun sanomisiini nähden ne olivat.
Esitit pyynnön (vai esititkö) ottamaan kantaa omiin näkemyksiisi, et minun esittämiini. Mutta pyynnöstä vastaan nyt; en tiedä.
Kyllä te taas ketjun löysitte kinasteluun. Nordgrenilla taitaa olla omakin ketju. Ei hymyilytä, itse asiassa vituttaa.
Tässä ollaan nyt asian ytimessä. Sorrun yhä uudelleen viestittelyyn lillukan varsista sellaisten nikkien kanssa, joiden ainoa punainen lanka tuntuu olevan IFK:n ja sen ympärillä pyörivien henkilöinen dissaaminen.
Se taas vituttaa mua. Ymmärrän oikein hyvin muiden vittuuntumisen jankuttamiseen, koska maan parhaitten fanien luulisi kykenevän hieman laadukkaampaankin jääkiekkokeskusteluun, kuin mitä täällä on käyty. En pidä itseäni minään tasonnostajana, mutten myöskään pidä siitä, että minun sanomisiani koitetaan väännellä muotoon jossa ne eivät ole olleet.
En pidä myöskään siitä, että yleisin dissaamisen peruste on väite; ihan paska.
En pidä siitäkään, että hatereitten ja negaajien dissailu peittää alleen ne nikit, joilla on oikeasti kyky keskustella asioista. Ottaa huomioon muiden mielipiteitä, ja kyky säätää omaa näkemystään, mikäli tarjottu mielipide perustellaan vahvemmin, kuin aiempi oma. Tähän haterit ja negaajat ei pysty, vaan alkaa henkilöön käyvä terrorisointi, jolla tapetaan foorumilta pitkässä juoksussa kaikki älyllinen toiminta.
Jatkuis ny jo pelit!
Ja nyt ulos.