Ainakin uus toimari taitaa tajuta että -TMA- on kingi jätkä.
Aiheen sivusta nyt mennään, mutta vastataan nyt tänne, kun täällä asiasta keskustellaan.
Turha kiistää etteikö kehut tuntuisi välillä hyvältä, mutta mielestäni turha on lähteä mua täällä sen enempää kehumaan tai esille nostamaan. Toivottavasti hommat kehittyvät siten, että suunta jatkuu positiivisena minun jälkeenkin. Paljon on viime aikoina keskusteltu organisaation kasvoista yms. Mielestäni kova TPS:n kannattaja Conny Karlsson tiivisti asian hyvin twitterissä:
@2078_Conny: @MaStrozyk minä en ainakaan halua että MUN Tepsi olis "suikkasen Tepsi" tai "Jortikan Tepsi", se on perkele meidän kannattajien TEPSI #HCTPS
Toimiston, johdon, joukkueen jne. lisäksi tässä organisaatiossa ja sen läheisyydessä työskentelee, pienellä korvauksella tai jopa täysin palkatta, lukuisia henkilöitä ja ryhmittymiä, jotka tekevät työtään laadukkaasti ja helvetin isolla TPS-sydämellä. Heitä harvoin nimellä vain esille nostetaan vaikka kunniaa ansaitsisivatkin.
Arseakin täällä haukutaan lähes aina ja usein täysin syyttä. Valitettavasti kaikkia syytöksiä en voi lähteä vääriksi toteamaan, sillä usein asiaan liittyy kahden sopimusosapuolen väliset asiat, joita en voi niin vain julkisesti käsitellä. Välillä tulee huteja, mutta niin se vain on urheilussa, että tulevaisuutta ei voi täysin ennustaa. Jälkikäteen kritisoiminen on helppoa, mutta totta kai suotavaa.
Ennen kuin sarkasmisuoni lähtee enemmän sykkimään, niin täytynee vetäytyä nyt levolle. Takana on pitkä viikonloppu, jonka syyn osa täälläkin kirjoittavista tietää. Muille syy selvinnee lähiaikoina.