Össeä muuten voi tavata sunnuntaisin klo 9.30-10.39
Impivaaran jäähallissa isä-poika luistelussa.
Henkilökohtaisesti jättäisin kyllä tuolla hänelle avautumisen väliin, hänen lapsensa ei kuitenkaan ansaitse kuulla, että joku avautuu hänen isälleen.
Impivaaran jäähallissa isä-poika luistelussa.
Sama. Jossain Balkanilla nämä seuran työntekijöiden kohtaamiset vapaa-ajalla.Henkilökohtaisesti jättäisin kyllä tuolla hänelle avautumisen väliin, hänen lapsensa ei kuitenkaan ansaitse kuulla, että joku avautuu hänen isälleen.
Impivaaran jäähallissa isä-poika luistelussa. Olen jo
parina kertana miettinyt jotain konfronraatiota mutta oon sen
verta vellihousu ettei musta ole siihen.
Samassa luistelussa kävi muuten myös Kari Hietarinta ainakin vuonna 2009 poikansa kanssa. Ilmeisesti siellä toimarin kuuluu käydä.
Onko sulla tälle jotain lähdettä vai onko vain omaa mutuilua?Nämä samaiset Suikkaset ja Österlundit käyvät kuulema kaupassakin monta kertaa viikossa ostamassa ruokaa, on ne ihme jätkiä.
Onko sulla tälle jotain lähdettä vai onko vain omaa mutuilua?
Eli kyllä, minulta löytyy lähde siihen, että Suikkasen Kaitsu käy kaupassa. Ruokaa ostamassa vaiko jotain muuta, sitä en tiedä.- Joku mummo tuli kaupan kassajonossa juttelemaan. Katsoi lempeästi minua silmiin ja sanoi, että TPS:n ongelmat voidaan kyllä selvittää.
Järjestettiin yksi tiedotustilaisuus, jossa kaivettiin joitakin vanhoja Sutelan aikaisia papereita esiin ja todettiin, että strategia on Hyvä Isyys ja Rohkeasti Maljan Nostoon.
Nyt tänään Össe ilmoittaa Turun Sanomissa, että strategiaa ryhdytään laatimaan, ja se on valmiina ensi syksynä. Ihmettelen, miksi on on nukuttu tämä kausi ja vasta nyt ryhdytään starategian laatimiseen. Eikö jo viime syksynä nähty, ettei kunnollista strategiaa ollutkaan olemassa?
Hallitus ja toimitusjohtaja ovat vain uskotelleet itselleen, ettei ole tarvetta konkreettiseen strategiaan ja visioon. Nyt vasta täydellisen mahalaskun jälkeen on herätty ja todettu, että tallainen kuitenkin tarvitaan.
Ei kovin ammattitaitoiselta tällainen johtamiskulttuuri kyllä näytä.
Hauskintahan tässä kaikessa on että Österlundilla on koulutus, jossa on pääaineenaan lukenut minun kanssani samassa opinahjossa (ei tosin olla oltu samaan aikaan) ihan juurikin näitä asioita, joten olen aivan ihmeissäni siitä että TPS ei ole kyennyt ulospäin mitään nähtyä ihmeellisempää viestimään.
Uskoisitteko muuten että tulevaa strategiaa laatii yksi eniten tyhjää puhuvista 4pron lätkäkommentaattoreista Suomessa. En minäkään mutta isot pojat kerto (ja toivottavasti valehteli).
En pidä täysin mahdottomana, tuntien tämän organisaation ja sen hassuttelutendenssin. Vittu mitä pelleilyä. Kuka niistä?
Onkohan kaukaa haettua jos rajaa ehdokkaat niihin, kellä on TPS-taustaa edes jonkun verran? Koska se pätevöittää mihin vaan. Ihan mihin vaan.
Uskoisitteko muuten että tulevaa strategiaa laatii yksi eniten tyhjää puhuvista 4pron lätkäkommentaattoreista Suomessa. En minäkään mutta isot pojat kerto (ja toivottavasti valehteli).
Onkohan kaukaa haettua jos rajaa ehdokkaat niihin, kellä on TPS-taustaa edes jonkun verran? Koska se pätevöittää mihin vaan. Ihan mihin vaan.
(boldaukset omia)- Toinen asia on se, miten olemme ajautuneet tähän. Sen taustalla on vääriä valintoja ja virheellisiä strategiapäätöksiä. Näistä vastuun kannan yksinomaan minä. Päätöksentekoon ja keskusteluun on toki osallistunut muitakin, mutta ne ovat minun päätöksiäni ja vastuu on minun.