Niitä pieniä asioita jotka ajavat hulluuteen

  • 42 955
  • 264

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Jack in the Box kirjoitti:
ketä -sanan väärinkäyttö.

Pitkään mietin, että mitä tähän ketjuun voisi kirjoittaa ja sieltä se tuli. En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Toinen asia joka ärsyttävää suunnattomasti on keiton ryystäminen. Faijani tekee sitä aina keittoa syödessään. Mennee hermot sellaiseen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tinke-80 kirjoitti:
Toinen asia joka ärsyttävää suunnattomasti on keiton ryystäminen. Faijani tekee sitä aina keittoa syödessään. Mennee hermot sellaiseen.

Meinaatko ryystää niinkun suoraan lautaselta? No se on. Itse kyllä keitän nuudeleita aina silloin tällöin välipalaksi ja se liemi on yleensä alkuun vielä niin kuumaa, että sitä ryystää lusikalla. No toki en sitä tee kuin yksinollessani, koska tiedostan, että sellainen toiminta tosiaan voi monesta ihmisestä olla rasittavan näköistä ja kuulosta.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
avatar kirjoitti:
Meinaatko ryystää niinkun suoraan lautaselta? No se on. Itse kyllä keitän nuudeleita aina silloin tällöin välipalaksi ja se liemi on yleensä alkuun vielä niin kuumaa, että sitä ryystää lusikalla. No toki en sitä tee kuin yksinollessani, koska tiedostan, että sellainen toiminta tosiaan voi monesta ihmisestä olla rasittavan näköistä ja kuulosta.

Faija tekee kumpaakin. Syödessään keittoa hän ryystää keiton lusikasta. Ja kun ruuan kanssa on jotain hyvää kastiketta hän ryystää loput kastikkeesta lautaselta. Onnneksi en enää asu vanhempien luona.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tämä maiskutus osuu kyllä omalle kohdalle erittäin ärsyttävänä. Nykyinen työkaverini, joka on reilut 40v. syö ruokansa aivan normaalisti. Mutta perkele, kun se jälkiruokaomena pitää syödä noin 100db.n äänellä. Oikein kunnon maiskutuksella. Pakko siinä vaiheessa aina lähteä ulos haukkaamaan happea.

Myös edellä mainittu lusikan ja hampaiden välinen kanssakäyminen on todella raivostuttavaa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
En ole rasisti...

Mutta vituttaa kun junissa, busseissa ja metroissa somalinaiset kälättää aivan saatanan kovalla volyymilla. Miksi ei voi puhua normaalilla äänellä kun sekin riittäisi? Tosin moni suomalainenkin näin tekee.

Tämä toimiikin sopivana aasinsiltana seuraavaan aiheeseen, ihmiset jotka mumisevat ja katselevat johonkin muualle puhuessaan. PRKL! >:O
 

10

Jäsen
Punaisia päin ajaminen! Aikuinen sentään osaa tietä ylittäessä katsoa että tuleeko autoja vai ei, mutta pieni lapsi katsoo vain kun liikennevalo vaihtuu punaisesta vihreäksi ja samantien mennään...
 
Viimeksi muokattu:

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihmiset jotka oikeasti luulevat olevansa yksin kaupassa. Kävellään kärryjen kanssa katsellen sivulle tai taakse (törmäillen kaikkeen mahdolliseen), kärryt parkissa keskellä käytävää samalla kun kaivellaan perse pystyssä sitä pienintä sika-nauta pakettia, tai järjestetään joku helvetin sukukokous eikä olla muita huomaavinaankaan. Jälkimmäiseen tosin hyvänä vastaiskuna toimii seuraava: menet mukaan keskusteluun ja väität ankarasti vastaan vaikket tiedä edes mistä puhutaan...

Tosin en ole muutenkaan mikään shoppailuhullu. Vaimokin oppi sen jo heti 10 vuoden jälkeen ja lähtee mieluusti kauppaan ilman meikäläistä.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liikenteessä se kun valot ovat vaihtuneet vihreäksi 5 sekuntia sitten eikä jono vieläkään liiku. Jos kaikki lähtisivät liikkeelle kun valo vaihtuu niin ei varmaankaan tulisi kolaria? Vituttaa kun ihmiset kyttäävät sitä edellä olevaa, sitten ku se liikahtaa niin aletaan arpoa ykköstä pesään. Eniten vituttaa pitkässä jonossa se ettei itse pääse edes liikahtamaan. Silloin tekisi mieli juosta niiden tyhmien ihmisten perään ja neuvoa niitä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämmöinen asia on ruvennut pikkuhiljaa ajamaan, jos ei nyt hulluuden, niin ainakin vitutuksen partaalle...

Kun joku kaveri/emäntä/kuka tahansa muu ITSE soittaa minulle, ja pälättää puolet puheluajasta jonkin siellä linjan toisessa päässä olevan ystävänsä, työkaverin tms. kanssa. Sitten pitää itse arvuutella että puhuiko se nyt mulle vai jollekkin muulle ja vähän väliä sanotaan että "oota hei vähän" ja sitten päläpäläpälä taas sille kaverille... Soittakaa mulle prkl sillon kun on aikaa puhua MUN kanssa, ...tana.

Toisinpäin tämän ymmärrän kyllä jossainmäärin, eli jos itse soitan ja toisella on juuri jotain meneillään tms. Toki voisihan tällöinkin esim. pyytää soittamaan hetken päästä uudelleen.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
J-Ko kirjoitti:
Liikenteessä se kun valot ovat vaihtuneet vihreäksi 5 sekuntia sitten eikä jono vieläkään liiku. Jos kaikki lähtisivät liikkeelle kun valo vaihtuu niin ei varmaankaan tulisi kolaria? Vituttaa kun ihmiset kyttäävät sitä edellä olevaa, sitten ku se liikahtaa niin aletaan arpoa ykköstä pesään. Eniten vituttaa pitkässä jonossa se ettei itse pääse edes liikahtamaan. Silloin tekisi mieli juosta niiden tyhmien ihmisten perään ja neuvoa niitä.
Sama vituttaa suunnattomasti myös itseäni. Informaatio valon vaihtumisesta tulee valonnopeudella jonon hännille. Miksi autot eivät liiku?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Roomie kirjoitti:
Sama vituttaa suunnattomasti myös itseäni. Informaatio valon vaihtumisesta tulee valonnopeudella jonon hännille. Miksi autot eivät liiku?

Koska äänimerkin ääni liikkuu äänennopeudella takaisinpäin jonossa ja tuohon aikaan lisätään vielä reaktioaikasi. Sinun tarvitsee vain ruveta ennakoimaan valojen vaihtuminen paremmin eli syy on sinussa.

Että silleen...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hohhhoijaaa!!!

Ei paljoa puutu hulluksi tulemisesta kun juttelee puhelimessa henkilön kanssa joka haukottelee aivan koko ajan. Minulle on sattunut yksi tällainen tuttava ja se on todella kiusallista arvuutella mitä hän haukotuksensekaisella äänellään sanoo.
Olen useinkin suorasukaiseen tapaani kysynyt häneltä kannattaako soittaa minulle kun olen niin ikävystyttävä, että toinen melkein nukahtaa linjan toisessa päässä. "Ööthäsäääänyymiiikäänii hohhoijaa, uhhuuhh". No joo, ota tosta selvää, ja sama kai sekin vaikka välillä hulluksikin tulee.

Terveisin koo
 

krobbe

Jäsen
koo kirjoitti:
"Ööthäsäääänyymiiikäänii hohhoijaa, uhhuuhh". No joo, ota tosta selvää, ja sama kai sekin vaikka välillä hulluksikin tulee.

Terveisin koo

Vastaavanlaisia ääniä on kuulunut minunkin puhelimesta, ja oli vielä niin saatanan kallis puhelukin.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
krobbe kirjoitti:
Vastaavanlaisia ääniä on kuulunut minunkin puhelimesta, ja oli vielä niin saatanan kallis puhelukin.
Jos et ole varoissassi niin kannattaa ehkä laittaa puheluihin viihdelinja esto.

Terveisin koo
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Banaanin ja purkan mässyttäminen suu auki. Se lätisevä ääni...

Sormien naksuttelu ja hampaiden narskuttelu, haukottelu tai aivastaminen ilman, että laittaa käden suun eteen - HYI
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Korvalappustereot, mitkä soivat todella kovalla volumella. Ja vielä joissain tapauksissa nämä laput eivät ole edes korvilla, vaan roikkuu kaulan kohdalla ja tämän takia kyseisen valopään pitää laittaa volumea vielä kovemmalle että kuulee niistä jotain.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Menisi ehkä vitutusketjuunkin, mutta sopii ehkä paremmin tänne. Joka tapauksessa vituttaa, se että tuli MTV3:lta sunntai-iltana mikä tahansa ohjelmaformaatti, niin sitten hehkutetaan että miljoonayleisö ja menestysohjelma. Miljonääri-Jussi, Tanssii tähtien kanssa, Idols, Maajussille morsian.. Täyttä sontaa kaikki tyyni. Vaikka lähettäisivät pelkkää testikuvaa niin sunnuntai-illan apatiassa suomalaiset luultavasti istuisivat silti nenät kiinni ruudussa.
 

rinkeli22

Jäsen
Se kun lätkäkierros alkaa ja YLE:n teksti-TV:n sivulla 221 pyörii jotain h**vetin TPS-Pelicans 4-1 perjantailta.. Sama toistuu todella usein muidenkin palloilusarjojen kohdalla, jos on pelailtu edellisenä päivänäkin.

Korjaantui tätä kirjoittaessa, mutta ärtymys ilmoille silti!
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ärsyttävää, että (kakkos)maalivahteihin viitataan luukunavaajana saati kehutaan, että "hyvä avaamaan luukkua" "ei hankinnassa hätää, pystyy kyllä hommaansa luukunavaamisessa" "3 tähteä varamaalivahdille, hoiti luukunavaamisen moitteetta"



Katsokaa sinne vaihtoaitioon! Varmaankaan yli 10 vuoteen ei ole kakkosmaalivahdin hommiin kuulunut SM-liigassa ja todella paljon pidempään NHL:ssä tehdä mitään muuta kuin istua perseellään penkin päässä kaukana vaihtoaition luukusta. Se on ihan sama, vaikka ei tietäisi miten koko luukku aukeaa. Ni.
 
Suosikkijoukkue
Hammer of the Gods. NHLssä suomalaiset.
Nämä kanssa sopisivat myös vitutusketjuun mutta pistetään nyt tänne:

Windows XPn tai yleensä Microsoftin ohjelmien avustajat/velhot.
"Seems like you're committing suicide. can I help you"
Mä haluan tehdä asiat omalla tavallani, vaikka sitten vaikeimmman kautta.

Television ohjelmien, varsinkin mainosrahoitteisilla kanavilla, myöhästely
Onko se nyt sitten hienoa kun elokuva alkaa muodikkaasti 5-10 min myöhässä mutta silti ennen leffaa näytetään 5-10 min mainoksia. Perkele.

DVD elokuvien alussa olevat anti-piracy tms varoitukset
Aika usein tulee haettua roskaruokaa ja ruuat haettua pistän leffan pyörimään. Siinä vaiheessa kun noista piraatti jne varoituksista on päässyt ohi niin roskaruuat on syöty.

Lisää seuraa kunhan muistan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jääkaappipakastin kirjoitti:
Nämä kanssa sopisivat myös vitutusketjuun mutta pistetään nyt tänne:

Windows XPn tai yleensä Microsoftin ohjelmien avustajat/velhot.
"Seems like you're committing suicide. can I help you"
Mä haluan tehdä asiat omalla tavallani, vaikka sitten vaikeimmman kautta.

Vaihda Linuxiin.

Television ohjelmien, varsinkin mainosrahoitteisilla kanavilla, myöhästely
Onko se nyt sitten hienoa kun elokuva alkaa muodikkaasti 5-10 min myöhässä mutta silti ennen leffaa näytetään 5-10 min mainoksia. Perkele.

Lataa tv-sarjat netistä. Ei ole mainoksia ja hyvässä lykyssä löytyy versio jossa on parempi kuva kuin suomalaisessa digilähetyksessä.

DVD elokuvien alussa olevat anti-piracy tms varoitukset
Aika usein tulee haettua roskaruokaa ja ruuat haettua pistän leffan pyörimään. Siinä vaiheessa kun noista piraatti jne varoituksista on päässyt ohi niin roskaruuat on syöty.

Tee ostamastasi DVDstä varmuuskopio josta kopioinnin yhteydessä poistat kaikki käyttäjäestot. Samalla voit säilyttää alkuperäisen DVD-levyn alkuperäisessä pakkauksessa jossa se säilyy naarmuuntumatta.

Harmi vain että näistä kaksi kolmesta on laitonta. Kiitos sinulle Karpela.

- tinke.80
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös