Kannattaa muuten laittaa mutelle, kun tuon videon katsoo.
Laurila ei kyllä varmasti ihan heti huutele Kangelle että lähteekö uusintaan :D
Voi hellanlettas. Onko sitä kiekkoa katsotty yli 2 kautta? Onko edellinen seurasi Jokerit?
Tuossahan oli helvetin viihdyttävä tappelu, jota kumpikin vei ajoittain. Aivan varmasti kumpikin haluaa ottaa myös uusinnan. Hyvässä hengessä meni tuo vääntö, ensin sovittiin, sitten lähdettiin, ja lopussa kiiteltiin.
Kannattaa muuten laittaa mutelle, kun tuon videon katsoo.
Ei silti, pakko ihmetellä mikä hinku noilla linjureilla on tonne väliin? Oikeasti, kuka tohon väliin haluaa mennä noilla liksoilla?
Se mikä jäi Laurilan tappion lisäksi harmittamaan, oli se, ettei Lannonille löydetty paria IFK:n leiristä. Lannon oli ilmeisesti osoitellut Anssi Ritarin mukaan IFK:n vaihtoaitioon, että täällä yhä ollaan, mutta kukaan IFK:n pelaajista ei ollut uskaltanut mukaan leikkiin. Nimittäin, jos joku pitää Laurilaa KalPan kovimpana tappelijana, niin on pahasti väärässä. Kyllä se Lannon on, ja minua ainakin harmittaa, ettei vieläkään nähty Lannonia tositoimissa. Lannon on upea pelaaja, joka pelaa valmentajien tahdon mukaisesti, mutta kyllä minä jo haluaisin nähdä Lannonin tappelemassakin, ja selvästi tänään jenkki oli valmis myllyyn enemmän kuin koskaan, perkele!
Se mikä jäi Laurilan tappion lisäksi harmittamaan, oli se, ettei Lannonille löydetty paria IFK:n leiristä. Lannon oli ilmeisesti osoitellut Anssi Ritarin mukaan IFK:n vaihtoaitioon, että täällä yhä ollaan, mutta kukaan IFK:n pelaajista ei ollut uskaltanut mukaan leikkiin. Nimittäin, jos joku pitää Laurilaa KalPan kovimpana tappelijana, niin on pahasti väärässä. Kyllä se Lannon on, ja minua ainakin harmittaa, ettei vieläkään nähty Lannonia tositoimissa. Lannon on upea pelaaja, joka pelaa valmentajien tahdon mukaisesti, mutta kyllä minä jo haluaisin nähdä Lannonin tappelemassakin, ja selvästi tänään jenkki oli valmis myllyyn enemmän kuin koskaan, perkele!
Lannon ei tainnut olla kentällä hässäkän aikana, vaan meni jäälle kun tilanne oli ohi seuraavaa vaihtoa varten. Kyllä siinä vaiheessa oli jo myllytykset myllytetty ja olisi ollut hieman turhaa vedellä uutta tanssia seuraavan aloituksen jälkeen.
...
Lannon(#57) oli kyllä jäällä jo tuon rähinän aikana. Mies näytti lähinnä halailevan Tuomaisen kanssa toisen linjatuomarin olessa kaverusten välissä.
Naurettavaa toi buuaminen!
...
Kurvinen taisi omassa mittelössään tiputtaa kaikkien tunteman suuren tappelijan Jasse Ikosen suoraan ensimmäisellä iskulla.