Kyllä kahden lapsen äiti jo tietää mitä tapahtuu jos nussitaan ilman ehkäisyä.Täällä puhutaan raskaaksi hankkiutumisesta. Ihan kuin se olisi vain siitä kiinni, että sen päättää tehdä. Ihan tahallaan.
Kyllä kahden lapsen äiti jo tietää mitä tapahtuu jos nussitaan ilman ehkäisyä.Täällä puhutaan raskaaksi hankkiutumisesta. Ihan kuin se olisi vain siitä kiinni, että sen päättää tehdä. Ihan tahallaan.
Tai sitten jätkiä ei oikeasti vaan kiinnosta, koska koko Anetten avautuminen ei vaikuta heidän elämäänsä mitenkään.Voi toki olla että Anette myös valehdellut, mutta eivätköhän jätkät olisi valheen kumonneet.
Kyllä kahden lapsen äiti jo tietää mitä tapahtuu jos nussitaan ilman ehkäisyä.
Aina nämä jatkiksen keskustelut menevät tähän että keskustelu käännetään henkilökohtaisuuksiin.... Sinä et sitä tai sinä olet sitä.Et ole ilmeisesti koskaan yrittänyt lasta? Tai sitten olet saanut vahingossa.
Tai sitten jätkiä ei oikeasti vaan kiinnosta, koska koko Anetten avautuminen ei vaikuta heidän elämäänsä mitenkään.
Itse kyllä uskoisin että ovat välittäneet aikoinaan bändikaverinsa hyvinvoinnista, mutta se kiinnostus saattaa olla nykyään vähän ohkaista kun eivät varmaan halua alkaa jälleen kaivelemaan lähes vuosikymmenen takaisia asioita. Bändin muut jäsenet on saaneet puhua miehistönvaihdoksista varmaan ihan riittävästi viimeisen 15 vuoden aikana niin jos pakko ei ole alkaa tätä jälleen ruotimaan niin mielellään jättävät aiheen kommentoimatta.Tällaisen kuvan olen saanut. Välittäminen ja kiinnostus eivät kuulu repertuaariin. Tuoreeltaan tai myöhemmin.
Aina nämä jatkiksen keskustelut menevät tähän että keskustelu käännetään henkilökohtaisuuksiin.... Sinä et sitä tai sinä olet sitä.
Ei varmasti kukaan ole ajatellut että raskaus on kiusantekoa bändille. Vaan se että vaaditaan keskeyttämään kiertue, josta on sovittu vähintään vuosi aikaisemmin.Jos siellä yksityiselämän puolella on tapahtunut jotain samanlaista, niin voi ehkä ymmärtää joidenkin muidenkin ratkaisuja. Minua henkilökohtaisesti vituttaa se ajatus, että Anetten raskaaksi tulemista ajatellaan vain kiusanteoksi bändille. Meistä kukaan ei tiedä, mitä siellä on taustalla.
Nightwishin kohdalla tuo olisi varsinkin tarkoittanut ihan täydellistä itsemurhaa mitä tulee Jenkkien valloitukseen. Bändi ei ole vieläkään lyönyt kunnolla Ameriikoissa läpi ja tuohon aikaan suosio oli vielä vähäisempää, joten olisivat varmaan voineet sanoa toviksi hyvästit kunnon keikoille siellä. Ja kai siinä olisi vähän joutunut korvauksia maksamaan esim. kiertuehenkilökunnalle, eli vaikka ns. pinkka on kunnossa niin olisihan tuo ollut ihan järjetön ratkaisu.Ei varmasti kukaan ole ajatellut että raskaus on kiusantekoa bändille. Vaan se että vaaditaan keskeyttämään kiertue, josta on sovittu vähintään vuosi aikaisemmin.
Ei varmasti kukaan ole ajatellut että raskaus on kiusantekoa bändille. Vaan se että vaaditaan keskeyttämään kiertue, josta on sovittu vähintään vuosi aikaisemmin.
Tässähän ennemminkin nainen syyttää yhtyettä siitä etteivät jääneet hänen kanssaan äitiyslomalleMutta älkää nyt ikinä tulko syyttämään saatana siitä, jos nainen jää äitiyslomalle.
Tässähän ennemminkin nainen syyttää yhtyettä siitä etteivät jääneet hänen kanssaan äitiyslomalle
En ymmärrä miksi lainaat minua, kun mikään vastauksessasi ei liity mihinkään minun kirjoittamaani.Iso huokaus.
Ei tätä saatana jaksaisi. Ei se raskaus ole mikään automaatio. Eikä mikään kiusa, että pannaan nyt vähän, että voit jäädä lomalle ja voit synnyttää pennun.
Miettikää nyt vähän saatana mitä sanotte.
Hietalan näkemyksen luin ja kerroin näkemykseni siitä. Ja eipä tuota fanipoikailua kannata sen vakavammin ottaa kun katsoo millaisen kommentin tuohon yhteen lainaukseen sain. Enkä minä fanipoikailua nyt minään loukkauksena pidä kun sitä itse itseenikin useasti olen oppinut käyttämään. Ja esimerkiksi Cheekin suhteen olen kuullut tuosta noin tuhat kertaa.
Ehkä sarkasmini meni yli. Anteeksi. En vain siinä hetkessä ymmärtänyt, miten se maailmaa parantaisi, jos bändi saisi some-raivoa osakseen 14 ja 7 vuotta vanhoista tapahtumista. En viitannut kommentilla erityisesti sinuun. Yleensä bändit saavat paskaa niskaansa ihmisiltä, joilla ei omalla naamallaan olisi mitään kanttia ja varaa sanoa mistään mitään. Esimerkiksi Dream Theaterin youtube-videoiden kommenteissa bändi on usein soittotaidoton, joka on tehnyt yhden hyvän MTV-kelpoisen video-biisin vuonna 1992. Sanoisivatpa sen päin naamaa John Petruccille sen jälkeen kun ovat itse antaneet näytteen omasta sävelkynästään/soittotaidoistaan.
Tosin alatyylillä kyllä itsekin hyökkäsit verbaalisesti bändin kimppuun.
Anette Olzonilta todella tyly kommentti Nightwishista – antaa katkeran täystyrmäyksen yhteisesiintymiselle
Anette Olzon koki Tarja Turusen kohtalon Nightwishin laulajana vuonna 2012.www.iltalehti.fi
Ei nyt mikään mullistava iltapaskan sivuilta löytyvä uutinen, mutta ajoittain on hyvä muistuttaa itseäkin tästä Holopaisen larppitouhusta. Melko uskomatonta että tämän bändin jätkät ovat välttyneet nykyajan sometuomioilta vaikka toiminta ollut vähintäänkin arveluttavaa. Mutta niinhän se Marco Hietalan roastissa todettiin. "Laulaja lähtee siinä vaiheessa kun ei anna bändin jätkille".
Itse musiikki ja livet ovat kovaa settiä, mutta äijät ilmeisen mulkkuja. Tuolla kommenttiosiossa oli hyvä vertaus yritystoimintaan, mutta noin rahoissaan oleva orkesteri voisi omata muitakin arvoja. Kyseessä ei ole mikään Persjärven kellaribändi.
Tämä viesti on niin ala-arvoinen että se ei edes ansaitsisi vastausta mutta menköön nyt tämän kerran. Annetaan Floor Jansenin kertoa omin sanoin kuinka mulkkuja nuo jätkät ovatkaan.
Sinä voisit nyt vaikka koko jutun lopuksi kertoa että mikä tuossa avauksessa on niin jumalattoman ala-arvoista. Olen tässä nyt tehnyt selväksi mistä keskustelin, miksi keskustelin ja mikä mielipiteeni on. Tuo Marco Hietalan roast löytyy edelleen youtubesta ja läppänä tuo tuntui itse Hietalaankin vetoavan. Jätin tarkoituksella törkeämmät läpät pois.
Vai oliko kenties ala-arvoista kun kehuin bändin musiikkia, liveä ja annoin ymmärrystä yritystoiminta-ajatukselle?
Valikoiva silmä voi nähdä mitä haluaa, mutta väitän että esimerkiksi tämänkin palstan useaan "vittu Cheek on paskaa" -avautumiseen/oksennukseen verrattuna pyrin sentään perustelemaan näkemykseni ja jopa nojaamaan jutuissani johonkin. Tällä palstalla hyökätään jopa oikeasti ala-arvoisesti bändien/artistien kimppuun ilman suurempaa jälkimeteliä.
Ja kiitos linkistä.
Minusta on ala-arvoista julistaa bändin jätkät mulkuiksi jonkin Annetten haastattelun pohjalta tuntematta ihmisiä. Eikä se Cheekin musiikki ihan paskaa ole, on siinä kustakin seassa. ;)