Vaikka Flooria hehkutetaan joka suunnalta, enkä hänen taitojaan kiellä enkä väheksy, minut hän on aina jättänyt hieman kylmäksi enkä juuri syty hänen äänelleen.
No olen muutenkin erittäin vähemmistössä ja minulle Nightwishia ei enää ollut vuoden 2006 jälkeen. Nykyäänkin on toki joku Nightwish, mutta siitä puuttuu "se" tunne ja biisit liian isoja. (Kaikki kunnia kuitenkin Holopaiselle, joka on edelleen huippusäveltäjä!). Minulle kuitenkin NW on aina Tuomas, Tarja, Emppu, Jukka, Sami/Marko. Innostun kun kuulen Tarjan vetävän NW-covereita ja nyt varsinkin mitä Markon kanssa vetivät. Tosin kunnon pätkiä nuo Etelä-Amerikassa kuvatut eivät koskaan ole kun niissä kuuluu vaan yleisön mylvintä päälle.
Olen varmaan ainoa joka näin ajattelee, mutta olkoon niin.
Et ole ainoa... Tarjan aikainen Nightwish on edelleen rakkain bändi meikäläiselle...
Kyllä tämä bändi kuoli minullekin Tarjan lähtöön...
Eihän se Tarja ikinä ollut yksi jätkistä, kun ei dokannut poikien kanssa, koska äänihän siinä olisi mennyt...
Aika holtitonta se meno oli silloin aikanaan, itse tuli nähtyä monet kerrat paikan päällä...
Olen kyllä oikeasti yrittänyt kuunnella uutta tuotantoa, mutta ei se toimi niin kuin ennen...
Anette oli liian poppi meikän makuun, kaunis ääni toki, ja sitten näin vielä livenä keikan, jossa Anette heilui lavalla kukkamekossa, niin se oli viimeinen tikki...
Floorista ei ole mitään pahaa sanottavaa, kuuntelin jo aikanaan After Foreveriä, ja pidin siitä kyllä...
Tuomas on edelleen loistava säveltäjä, mutta kun ei toimi, niin ei toimi...
Hieno homma vain, että jengi pitää uudesta Nightwishistä, ei se ole minulta pois...
Ja hienoa, että Tarja ja Marco ovat taas väleissä ja tekevät keikkaa ja musiikkia yhdessä...
Toivottavasti pääsee joskus livenä näkemään...
Sitä, että Tarjan laulua sanotaan monotoniseksi, en kyllä ymmärrä ja jatkuvaa dissausta kaiken tämä ajan jälkeen, siis yleisellä tasolla, ei välttämättä täällä... Ei sitä Tarjan tuotantoa tarvitse kuunnella, jos se on niin jaskaa...
Klassinen laulu on erilaista kuin normi, ja kyllä minulle Tarjan laulusta tulee tunteet ja eri vivahteet kyllä varsin hyvin läpi... Nautin suuresti hänen tulkinnoistaan, vaikka en muuten ole mitenkään kova klassisen tulkinnan ystävä...
Ei ole kyllä meikälle sattunut vielä yhtään hyvää laulajan vaihtoa vastaan...
On jäänyt monta bändiä kuuntelusta sen takia... Sepultura, Skid Row, Anthrax, Iron Maiden jne...
Mutta joo, mielipiteitä on monia, ja ihmiset pitävät eri asioista...