Minulle ei tuo Turusen laulu maistu sitten ollenkaan, joten vaikka biisi ihan ok on niin eipä sitä toista kertaa tule kuunneltua, kun ei se nyt maata mullistavaa tasoa ole. Hietala taisi olla pääarkkitehtien joukossa kahden edellisen laulajan erottamisien taustalla, ainakin jos yhtään muistan oikein kirjoista luettua. Joo menneet ovat menneitä, mutta silti vähän itseänikin tällainen yhteistyö enemmän karsastaa kuin, että vilpittömän iloinen siitä olisin. Vaikka ei se minulta ole pois, eikä nyt mitenkään harmitakaan.
Tämä Hietalan nykymeininki vaan nostaa vähän kysymysmerkkejä, onko hänkään sitten niin mainio tiimipelaaja kiistämättömän yksilötaidon lisäksi. Nuo eroamisen syyt ei nyt jotenkin itselleni oikein ihan täysin avaudu. Siitä kuitenkin nousee itselleni mieleen aina, että hän ei sitä nyt suoraan sano, että kokee ansainneensa enemmän mitä sai. Jotenkin nyt vaan jää Hietalastakin ihmisenä sellainen mielikuva, että hänkin on osa sitä ilmapiirin ja bisneksen myrkyttämistä. Tällaista se nyt vaan on kun suoraan latelee ympäripyöreyksiä.
Siltikin pelkään, että Nightwish jää piippuun ilman Hietalaa. Ainakin nuo keikkatallenteet, mitä ilman Hietalaa olen nähnyt, niin vaisuhko fiilis niistä jää vaikka Lattia olisi miten karismaattinen ja upea laulaja.
Itselleni Marcokaan ei yksinään oikein nappaa. Tarotista en ole oikein koskaan innostunut, enkä hänen soolotuotannostaan, vaikka esim Isäni ääni oli oikein hyvä. Hänhän on siis tietysti huippulaulaja, mutta yksinään hän ei minun makuun oikein istu. Hänelle maailman täydellisin paikka oli täydentää Floorin karisma ja ääni. Tämä on siis oma mielipide ei fakta.. Ihan nyt vaan että en ole aloittamassa mitään vääntöä asiasta.