Minähän vaadin sen Ässät -ottelun että Nemo ottaisi vastuuta epäonnistuneesta otteluun latautumisesta ja nythän se niin ottikin. Mutta, se jälkimmäinen kommentti että "mä kannan vastuun myös typeristä jäähyistä" oli jotenkin piikki joukkuetta tai jotain kohtaan, eihän valmentaja voi niitä oikein valmentaa pois. Muutenkin kehonkieli on hämmentävän ylimielinen, tai jotenkin koppava, en oikein tiedä miksi. Ihan erilainen kuin viime kaudella lehdistötilaisuuksissa, jolloin kehonkieli oli innostunut ja positiivinen, myös tappioiden hetkellä. Katsokaa ja verratkaa huviksenne viime kauden lehdistötilaisuuksia ja tämän kauden vastaavia.
Ja kyllähän Björninen on oikea kapteeni, mutta edelleen peräänkuulutan sitä että siellä pitäisi näiden Vartiaisen ja Tyrväisen myös taklauksilla päästä herättämään joukkuetta, eikä hiihdellä villasukat jalassa ja munat kainalossa. Nollaviidessä on turha enää alkaa repimään paitaa vastustajan päältä, vaikka se miten turhauttaisikin.
Mutta niin, mua ei niinkään haittaa se mitä Nieminen puhuu, vaan miten se puhuu asiat ja se on juuri sitä mitä olen sanonut myös siitä sen ivallisesti virneestä naamalla vastustajan maalin jälkeen, sama koskee näitä ihmeellisiä kommentteja pelien jälkeen. Kaukana on se viime kauden Nemo, jolle täällä vaadittiin sopimusta ja johon minäkin luotin, tuntuu kuin olisi ihan eri mies kopissa nyt.