Konnamuori kirjoitti:
Varsin asiallista puhetta Leenalta! Juuri näin, hyvä että joku uskaltaa ottaa kantaa tähän. Urpot ja kumppanit voisi ottaa mallia tästä, eikä vaan hyssytellä ja hyväksyä kaikki.
Konnamuori kirjoitti:
;) Mä voisin tarjota vaikka koko pullon ja juustojen kera.Gags kirjoitti:Hyvä Leena, tule käymään niin tarjoan lasin viiniä!
bozik kirjoitti:;) Mä voisin tarjota vaikka koko pullon ja juustojen kera.
Ei kyllä mikään yllätys Leenan kommentti, harvinaisen fiksu ihminen kuitenkin kyseessä. Ihailtavasti osaa vielä tuoda esille näkemyksensä ja etenkin sen mihin se perustuu.
Voi hyvin olla osin sitäkin, suurin syy tosin lienee siinä, että "arkijohtaminen" kuuluu Jokereissa Masalle (ja Hjalmarille) ja kun Masa oli selvästi kieltäytynyt kommentoimasta asiaa niin mielestäni oli luontevaa ettei hallitus tässä kävele toimarin yli. Toisaalta vielä sekin, että eipä niitä sakkoja voinut kovin aikaisin kommentoida, ne kun annettiin vasta "perusteellisen pohdinnan" jälkeen. Onneksi kuitenkin ennen joulua.wilco kirjoitti:Mutta kuitenkin tähänkin voi sanoa, että miksi ei tullut aiemmin kommentteineen esille? Mahtaako vain kalastella ääniä vaaleihin?
Minä nokitan vielä sisäfileellä, pöytäliinalla ja kynttilänvalolla. Sen verran lämmitti mieltä lukea tuota.bozik kirjoitti:Mä voisin tarjota vaikka koko pullon ja juustojen kera.
Kalastusta tai ei, minun ääneni hän tällä kyllä tienasi. "Oma" kansanedustajani (vielä samasta puolueesta) ei vaivautunut edes vastaamaan kun otin asian tiimoilta yhteyttä.wilco kirjoitti:Mahtaako vain kalastella ääniä vaaleihin?
Samoin.JBee kirjoitti:Kalastusta tai ei, minun ääneni hän tällä kyllä tienasi. "Oma" kansanedustajani (vielä samasta puolueesta) ei vaivautunut edes vastaamaan kun otin asian tiimoilta yhteyttä.
wilco kirjoitti:Mutta kuitenkin tähänkin voi sanoa, että miksi ei tullut aiemmin kommentteineen esille? Mahtaako vain kalastella ääniä vaaleihin?
Eipä sillä, noin pikaluettuna tuosta nettijutusta: ihan asiallisesti sanottu.
Että silleen...
Tarkkailija kirjoitti:Milloinkas tästä episodista saadaankaan se odotettu päätös?
Jos eivät lähde tuomitsemaan rankemman kautta, niin uskaltavatpahan pelaajat jatkaa nujakointeja myös liigassa. Eikä tarvitse pelätä uusia syytteitä. Onhan tämä sellaista hippaleikkiä viime kierrokset ollutkin.
Tarkkailija kirjoitti:Milloinkas tästä episodista saadaankaan se odotettu päätös?
Jos eivät lähde tuomitsemaan rankemman kautta, niin uskaltavatpahan pelaajat jatkaa nujakointeja myös liigassa. Eikä tarvitse pelätä uusia syytteitä. Onhan tämä sellaista hippaleikkiä viime kierrokset ollutkin.
-Mercury- kirjoitti:Niin, toki kiinnostaisi tietää tämänkin "tutkinnan" lopputulos. Muualla poliisi, oikeasti tuomittavasta tapauksesta, on jo tehnyt omat päätelmänsä.
Lager Lager kirjoitti:http://www.yle.fi/urheilu/jaakiekko/id57718.html
Nujakasta ei syytteitä! Hallelujah! Kytät voi lähteä nyt ratkaisemaan oikeita rikoksia.
Hyvä Antti Simola! Ilmoita itsestäsi tai tule nykäisemään hihasta, niin tarjoan sinulle oluset.- Asianosaiset ovat sopineet asian ja siksi oikeudenkäyntiä ja rangaistusta on pidettävä kohtuuttomana ja tarkoituksettomana, Helsingin kihlakunnansyyttäjä Antti Simola totesi.
Daespoo kirjoitti:Noniin, nyt meillä on sitten ennakkotapaus myös näistä tappeluista.
Ei muuta kun verta kaukaloon, nyt sillä on poliisin ja oikeuslaitoiksen siunaus!
Gags kirjoitti:Nyt kun syyttämättäjättämispäätös on saatu, niin mihin voi kannella poliisin toimista esitutkinnan käynnistämiseksi eli kenen aloitteesta poliisin toimet ja perusteet voi saada tutkinnan alaiseksi? Eduskunnan oikeusasiamies suoraanko?
King Jeremy kirjoitti:Mitähän kulttuuriministeri Saarela ja valtiovarainministeri Heinäseiväs tästä tuumaavat??