Valioyksilö
Jäsen
Arnold kirjoitti:Olenko sokea, vai miksen itse ole nähnyt listaa tappeluista, jotka ovat menossa poliisikäsittelyyn. Onko se parinkymmenen nippu julkaistu jossain vai häh?
Tarkoitatko tätä listaa?
Arnold kirjoitti:Olenko sokea, vai miksen itse ole nähnyt listaa tappeluista, jotka ovat menossa poliisikäsittelyyn. Onko se parinkymmenen nippu julkaistu jossain vai häh?
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Olen tästäkin aivan samaa mieltä, kuten olen aikaisemmin kirjoittanut. Sm-liiga ei ole varsinkaan tästä tappelusta samaa mieltä ja siitä kirjoitin. Quotoimasi kohta oli vastaus kysymykseen "voiko kamppailu-urheilussa saada penaltia laittomasta lyönnistä".
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Erona jääkiekkoon ja kamppailulajeihin on usein se, että kamppailulajeissa vastustajat kunnioittavat toisiaan avoimesti ja ovat pääosin ystävällisiä ja reiluja vastustajiaan kohtaan. Laittomien lyöntien sattuessa esim. nyrkkeilyssä on yleistä pyytää vastustajalta anteeksi ennen mättämisen jatkumista.
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:En tiedä onko väärin ymmärtäminen tahallista vai enkö vain osaa pukea ajatuksiani sanoiksi. Tuntuu vain siltä, että monella on vaikea ymmärtää eri mielipiteitä vaikka niitä perustelisi (tai yrittäisi perustella.. eikä koske nyt REDNECKiä yksin).
Kiekoton kirjoitti:Taitaa tulla lyhyt ketju. Ei nämä jutut kiinnosta mitään muuta kuin suomalaista mediaa. Lehtihaulla ei löytynyt "naurujuttuja".
Kiekoton kirjoitti:Lähteitä peliin sitten vaan!
Kiekoton kirjoitti:Ketjun otsikko on kuitenkin maailma nauraa meille. Suomi ei edelleenkään ole koko maailma, eikä tämä juttu ole käsittääkseni ulkomaisessa mediassa herättänyt mitään tunteita. Jääkiekko Suomessa ja SM-liiga eivät kansainvälistä uutiskynnystä ylitä, vaikka kukkahattusedät tekisivät mitä.
En nyt jaksa millään muistaa mistä luin että tämä ko. asia herätti huomiota niin rapakon takana sekä Ruotsissa. Lähinnä meille naurettiin. Mutta jos oikein vaadit, ryhdyn huomenna etsimään niitä juttuja.
Mun mielestä iltapulujen otsikoissa ei ollut sarkasmia, kuten tässä. Ihan normaalisti vaan mennyt lähes joka kirjoittajalta ohi koko avausviesti.-Mercury- kirjoitti:ketjun otsikko samaa tasoa iltapulujen kanssa
"miljoonat järkyttyivät kun Kimi sanoi s**t"
Aivan. Eikä ainuttakaan linkkiä ole ketjuun ilmestynyt.Mietsuslav kirjoitti:Ihan normaalisti vaan mennyt lähes joka kirjoittajalta ohi koko avausviesti.
-Mercury- kirjoitti:ketjun otsikko samaa tasoa iltapulujen kanssa
"miljoonat järkyttyivät kun Kimi sanoi s**t"
Turha tästä on enää jauhaa. Pari viikkoa niin syyttäjä todennee että antaa olla.
Voisin mielelläni lukea niitä juttuja. Joten jos viitsit niin etsi niitä ja laita linkit tänne.Kyynikko kirjoitti:En nyt jaksa millään muistaa mistä luin että tämä ko. asia herätti huomiota niin rapakon takana sekä Ruotsissa. Lähinnä meille naurettiin. Mutta jos oikein vaadit, ryhdyn huomenna etsimään niitä juttuja.
Näinkö huono on eräillä ns. kansallinen itsetunto? Mitäs helvetin väliä sillä on missä meille nauretaan ja miksi?
Eiköhän niitä linkkejä tänään ilmesty, kun Kyynikko etsii ne jutut jotka on lukenut aiheesta. Odotan vesi kielellä.Gags kirjoitti:Aivan. Eikä ainuttakaan linkkiä ole ketjuun ilmestynyt.
Olipas kiihkoton, asiallinen ja fiksu kannanotto. Ehkä paras julkinen kommentointi asiaan tähän mennessä. Hyvä Leena, tule käymään niin tarjoan lasin viiniä!Konnamuori kirjoitti: