Eilen loistava peli HPK-vastaan. Tänään sitten taas kiekot pomppivat monesti helpoissakin tilanteissa eteen, kun oli peräkkäinen peli.
Tämä taitaa sitten olla mielipidekysymys. Minun silmissä Westerholmin ei tarvinut tehdä oikein mitään ylimääräistä eilen Kerhoa vastaan ja saikin nollapelin kohtuu helposti. Rankkari ja läpiajo ja en enää kolmatta tilannetta keksi missä olisi pitänyt venyä.
Tänään taas joukkue unohti puolustaa ja palasi alkukaudelle ekassa erässä, jossa Westerholm otti muutamankin ison torjunnan. Maaleille ei voinut tehdä oikein mitään, käsittämättömän hyvin pomppi nuo Lukolle. Sen sijaan tänään varsinkin kolmannessa erässä Westerholm oli täysin mies paikallaan. Lopun avopaikkoja jotka Koivisto ja Repon sihti pelasti lukuunottamatta, erittäin hyvää työskentelyä.
Jos olisi ensimmäinen erä puolustettu samaan tapaan kuin aiemmin viikolla tai jälkimmäiset kaksi erää tänään, niin kaitpa noista irtokiekoista olisi edes yksi onnistuttu siivoamaan. Sen verran kovalla prosentilla tippuivat täydellisiin paikkoihin raumalaisille, ettei enempää olisi voinut vaatia.
Ja se itse asia minulla oli se, että minusta Westerholm oli tänään parempi kuin eilen. Johtuen lähinnä siitä että joutui tänään jopa tekemään jotain.