Kyllä mua vaan vieläkin jaksaa ihmetyttää, että miten Ritchieen ei oltu täällä kenenkään, organisaation, kannattajien, tai kirjoittelijoiden mukaan tyytyväisiä, kun otetaan huomioon, että PKA:lla mitattuna puhutaan kuitenkin Kärppien neljänneksi parhaasta hyökkääjästä. Jos jätetään vielä nuo idioottimaisesti peluutetut pelit, missä kaveri heitettiin askiin suunnilleen suoraan lentokoneesta, niin onkin jo Turusen ja Koivusen jälkeen selkeästi paras hyökkääjä. Olen edelleen satavarma siitä, että jos miehen olisi annettu pelata loppukausikin Oulussa, olisi hänestä aivan varmasti kehkeytynyt yksi joukkueen eittämättömistä kulmakivistä.
Näihin asioihin peilaten allekirjoittaneen on yksiselitteisesti mahdotonta uskoa, että pelilliset otteet olivat lopullinen syy erottamiselle. Aivan sama minun puolesta vaikka olisi pelannut kännissä loppukauden, jos esitykset olisivat olleet edes viiden viimeisen ottelun tasolla. On vieläpä perin selvää, että tuosta olisi tahti vain parantunut parantunut parantumistaan. Olisipa ollut edes jotain katsomisen arvoista Kärppienkin pelaamisessa.
Harmi ettei sitten koskaan saatu tietää sitä todellista syytä potkujen taustalla. Tällä hetkellä näyttäytyy tilanne siis semmoisena, että syynä oli puhdas idiotismi ja kukkahattuilu.
Nyt sitten katsellaan, miten joukkue tyhjentää pajatson, eikä ketään todellisia vahvistuksia saada korvaajaksi. Saadaan sitten loppukausi katsella näitä HMV hermosia heikkaloita ja mitä lie Imatran Ketterän lainoja. Eiköhän sieltä tosiaan kohta julkaista joku misen ja J.Koiviston paluu seuraan viiden vuoden sopparilla jne.
Säästyypä kivasti aikaa & rahaa kun ei tarvi enää hallille vaivautua, eikä katsella kalliita maikkarin paketteja. Luojan kiitos ettei tullut kausaria hankittua tänäkään vuonna. Onpahan myös ainakin joukkueella pitkä kesäloma tiedossa, sillä mitaleista ei todellakaan tulla taaskaan tänä vuonna kamppailemaan, jos näin posin kautta halutaan asiaa lähestyä.
Aivan turha tulla myöskään ivaamaan mistään henkilökultin luomisesta, koska urheilu on viihdettä ja itse maksan nimenomaan siitä viihdearvosta, jota joukkueellani ei todellakaan ole tämän myötä enää (tälläkään kaudella) tarjota.
Noh, tämäpä alkaa olla tosiaan nyt taputeltu juttu, kun siirtokin on vahvistettu, eikä minullakaan mitään varsinaista uutta annettavaa tälle ketjulle ole, joten siirretään katsetta eteenpäin aina seuraavaan kauteen asti, josko tämä vuosia kestänyt sekoilukin saataisiin joskus loppumaan.
Edit.
Lisättäköön vielä, että viesti siis kirjoitettu edelleen jatkuvan kohtalaisen tunnekuohun ja ketutuksen vallassa, vain koska piti päästä purkamaan omaa pahaa oloani. Kaikkea hyvää kaikille palstaveljille näkemyseroista ja mielipiteistä huolimatta!