NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 635
  • 431
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Kyllä on hämmentävää pelata tällä hetkellä huttia. Lapaan syöttäminen täysi mahdottomuus, mistä johtuen hyökkäyksien aikaansaaminen suht hankalaa.
Lisäksi vastustajan 82 äijä on nopeampi ja taitavampi kuin mun 92 äijä.
Onneksi vaimo on töissä, jonninverran tulee vittusaatanaa huudettua.. En saatana lopeta pelaamista =D
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Omaisuutta ei kokoonpanon ulkopuolella nyt mitään ihan hirveitä pelissä ole. Löytyy 25 kultakeräilyä (UT), 4 ikonikeräilyä (UT) ja noin 200k kolikoita.
Nii kaikki on niin suhteellista.. eihän tuo tee kuin jotain vajaa pari miljoonaa kolikkoo marketti hinnoilla muutettuna. :)
Saanko kysyä miten olet omaisuutesi hutissa tehnyt?
Muutkin hut rikkaat voivat vastata.

Itse pelaan rivalsit aina vähintään kultaan ja aina non tradena pakat että saa pelaajia colluihin, champpareita niin paljon kun kerkeen (parhaimmillaan top 300 mutta yleensä top 500+) ja pakkoja ostellut n. 200 eurolla. Useasti myös rushit miljoonaan pisteeseen.
Jonkin verran aivan alussa pelasin myös markettia. Ja vieläkin sillon tällön kun osuu kohdalle sopiva paikka.
Ihan ok jengi kasassa mutta reilusti huonompi kuin usealla vastustajalla. Esim pakistossa 84, 85, 86, 87, 87 ja 90 (ilmainen Ristolainen) hyökkäys on kyllä suht arvokas mutta suurin osa non tradeja.
Coinsseja 300k, colluja 5 ja carboneita 1

Mitä ihmettä muut tekee että niillä on jengit täynnä msp ukkoja sun muita arvokkaita kortteja ja colluja vinot pinot varastossa?
Itse laitan ihan liikaakin aikaa ja rahaa tähän peliin ja silti menee aina monta viikkoa että saisi esim collut kasaan yhteen msp ukkoon.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nii kaikki on niin suhteellista.. eihän tuo tee kuin jotain vajaa pari miljoonaa kolikkoo marketti hinnoilla muutettuna. :)
Saanko kysyä miten olet omaisuutesi hutissa tehnyt?
Saat kysyä ja vastaankin.
Alussa tuli lyötyä itsekin euroja peliin eli ihan pakkoja ostelin. Sain ihan Ok nostoja, mutta ei nyt mitään järin suuria. Niillä ja liiallisella pelaamiselle sain kuitenkin kasaan nuo minulla edelleen olevat ikonit. Osa edelleen kokoonpanossa, mut osa vain kokoelmien täytteenä.
Pelaamista jatkoin ja tuossa fantasy-korttien aikaan nostin timanttipakoista / rivals-palkinnoista fantasy Couturierin, sekä fantasy Makarin. Myin ne kolikoiksi. Ostin lisäksi euroilla yhden fantasy Makarin lisää ja senkin myin kolikoiksi. Oikeastaan jo noilla merkeillä, sekä pelaamisista tulevilla korteilla olen rakentanut tuon joukkueen. Nyt ihan parin viime viikon aikaan olen ostanut muutaman kolikkoläjän noista fb-ryhmistä euroilla.
Nuo ei-kaupattava kultakeräilyt (enää 8 kpl) olen kerännyt viimeisen kolmen tapahtuman aikana (TOTY, Eurooppa, 2030), kun en ole tehnyt niissä settiäkään msp-pelaajiin. Ei ollut vain sellaista, jonka olisin halunnut. Nyt tässä tapahtumassa tein tuon kaupattavan (18 kultakeräilyä), koska halusin hieman muuttaa noita kolikoiksi. Otin siitä Tkachukin (Hamilton), mutta se on nyt marketin sijaan mulla sittenkin kokoonpanossa.

Tuossa tuo tarina nyt nopeasti. Tärkeintä on, että ei ostele kolikoilla pakkoja ja kun on saatavilla ”halpaa” kolikkoa euroilla, niin ostaa ne noiden EA-pisteiden sijaan. Lisäksi ostaa vain pelaajan jonka haluaa / tarvii eli ihan joka tapahtumaan on turha sotkeutua.
 

Magni

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, NHL
Mitä ihmettä muut tekee että niillä on jengit täynnä msp ukkoja sun muita arvokkaita kortteja ja colluja vinot pinot varastossa?
Itse laitan ihan liikaakin aikaa ja rahaa tähän peliin ja silti menee aina monta viikkoa että saisi esim collut kasaan yhteen msp ukkoon.
Ei peliin tarvi rahaa laittaa saadakseen ihan hyvän tiimin. Aikaa vaatii jonkin verran, mutta riippuu paljon keinoista ja markkinataidoista. Ite en ole koskaan laittanut peliin euroakaan lisää pelin ostohinnan (40€) lisäksi.

Joukkue näyttää nyt tältä (laina Roenickia ei lasketa):

Neely (91) - Lemieux (91) ut - Hughes (93) ut
Lafleur (88) ut - S. Koivu (90) - Gaborik (92)
Iginla (90) - Bergeron (88) - Zuccarello (92)
Kassian (89) - M. Koivu (86) - Olczyk (89)

Hansson (90) - OEL (93) ut
Ristolainen (90) ut - Coffey (87) ut
Chelios (86) ut - Pronger (89)

Holtby (87)
Veskari jolla kolme parasta joukkuesynergiaa (60)

Fiddler lienee kaikilla koutsina, kun saa kolme pointsia jakelijaan. Ainakin alussa.

Kolikoita: 922 000
Kultakortteja: 11
Ikonikortteja: 9

Synergioista päällä viime peleissä: jakelija, kipinä, haupitsi, pikakiituri, varas, siipimies, gladiaattori. Variaatiota on vaihdella pelaajia, kun on useampia 87-88 pelaajia, joita ei voi myydä. Vyöryä koitetaan seuraavaksi.

Ehkä suurin tekijä millä free to play -porukka pystyy rakentamaan kilpailukykyistä joukkuetta rahalla mässäileviä vastaan on marketin biittaaminen. Youtubesta löytyy lukuisia vinkkejä tuohon. Alussa kauppaa pikkupelaajilla, myöhemmin noilla useamman sadan tonnin pelaajilla. Toki moni free to play -pelaaja myös harjaa rushit, kokoonpanotaistelut ja muut haasteet rivalsin ohella. Sillä sitä tiliä kertyy.

Ja kuten Brutus sanoi, älä koskaan osta kolikoilla pakkoja muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, joilla voi hieman gämblätä. Osa pakoista joissa on saletisti kultakortti ovat myös ostamisen arvoisia.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mitä ihmettä muut tekee että niillä on jengit täynnä msp ukkoja sun muita arvokkaita kortteja ja colluja vinot pinot varastossa?
Itse laitan ihan liikaakin aikaa ja rahaa tähän peliin ja silti menee aina monta viikkoa että saisi esim collut kasaan yhteen msp ukkoon.
Pakko kysyä että myytkö kultakorttisi vai isketkö ne rerolleihin? Mä ainakin käytän kaikki kultacollujen tekoon jos niistä ei kahtatonnia enempää irtoaisi. Käytännössä aina kun päivittäisenä tavoitteena on tee setti pyöräytän 50 tusinajamppaa kultacolluksi. Lisäksi nyt on putoillut muutaman tavoitteen tultua tappiin helpostikin 20 kultacollua palkintoina muutaman viikon aikana. Itse skippasin Euro- ja 2030-eventit kun yksikään mestari ei napannut. Tarpeen vaatiessa muuttanut ikonicollut kullaksi. Eli kyllä niitä oikeasti saa kertymään.

Itse noiden MSP-ukkojen kanssa pelaan vastavirtaan moneen muuhun nähden. Teen kyllä UT-ukon jos on MSP-jonka haluan. Nyt otin Stammerin. Järkevintä olis pyöräyttää UT-colluilla myytävä MSP ja myydä pois. TOTY:t vedin myös UT-linjalla. Makar mulla oli fantasylappuna eikä mua suoraansanoen kiinnostanut vähääkään etsiä kuukausittain siihen jotain pelipaitaa ja ukkoa. Pääsi tuostakin riesasta kun päivitti sen TOTY:ksi.

Rushit teen aina max-levelille asti vaikka puuduttavaa grindaamista onkin. Sieltähän saa aina jonkun collun lopulta palkinnoksi.

Ja kyllä, älä ikinä osta pakkoja. Ainoat joilla gämblään ovat 125K:n valintapaketit. Nekin voi olla täynnä kuraa. Onneksi noita ei saa kuin yhden ostaa/kerta. Ja jossain vaiheessa oli joku viikkopakka jossa sai taatun kultacollun tyyliin 60-65k. Tuolla rahalla sijoitus. Noita 75k maksavia en kyllä enää osta.

Nyt saisi jo Lindrosin MSP tulla...ihan sama colluina vai ukon muut omat laput + collut settinä.
 
Viimeksi muokattu:

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko kysyä että myytkö kultakorttisi vai isketkö ne rerolleihin? Mä ainakin käytän kaikki kultacollujen tekoon jos niistä ei kahtatonnia enempää irtoaisi.
Käytän kaikki colluihin. Pitäis varmaa juu grindaa rushit tappiin tehdä haasteet niin kerääntyis collutkin vähän nopeammin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Käytän kaikki colluihin. Pitäis varmaa juu grindaa rushit tappiin tehdä haasteet niin kerääntyis collutkin vähän nopeammin.
Joo vaan nuo on kyllä ihan puulle maistuvia välillä. Tämä nykyinen ainakin. Viime viikko oli helppo kun todella pienellä pelimäärällä sai sen 1,8 milliä täyteen. Noita pelipaita yms. settejä tehnyt kans sen mitä pystynyt. Viimeksi eilen taisi tulla jostain sellaisesta vastineeksi saadusta jämäpakasta ikonicollu. Marketin trade offerit kannattaa tsekata myös jos olet jotain vähänkin kalliimpaa myymässä. Yleensähän nuo on huonoja mitä tarjouksina tulee mutta viime- ja toissaviikolla mulle tuli pari sellaista tarjousta että sain revittyä kuusinumeroisen kolikkomäärän plussaa per kauppa kasaan.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuossa jo aiemmin kerroin, että mulla on noihin fantasy-pelaajiin hieman ”haku päällä” ja yhtä pelaajaa löytyy kokoelmasta läjä, niin Boeserin settiin olis 32 kappaletta Elias Pettersonin peruskorttia odottamassa. Ostelin nuo tammikuun alussa ja maksimissaan oli 1,5k kappale. Korkealta en putoa, jos ei osu ensi yönä Boeserin settiin, mutta jos osuu, niin tuotto on ihan jees.
Lisäksi sivuvetona on 12 kappaletta Stonen settiin yrittävää M-A Fleuryn peruskorttia. Niistäkään en pähkinöitä enempää maksellut.

Tää on ehkä huono yritys, mutta jostain sitä iloa ja jännitystä on tässä vaiheessa peliä pakko jo lisää hakea.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tuossa jo aiemmin kerroin, että mulla on noihin fantasy-pelaajiin hieman ”haku päällä” ja yhtä pelaajaa löytyy kokoelmasta läjä, niin Boeserin settiin olis 32 kappaletta Elias Pettersonin peruskorttia odottamassa. Ostelin nuo tammikuun alussa ja maksimissaan oli 1,5k kappale. Korkealta en putoa, jos ei osu ensi yönä Boeserin settiin, mutta jos osuu, niin tuotto on ihan jees.
Lisäksi sivuvetona on 12 kappaletta Stonen settiin yrittävää M-A Fleuryn peruskorttia. Niistäkään en pähkinöitä enempää maksellut.

Tää on ehkä huono yritys, mutta jostain sitä iloa ja jännitystä on tässä vaiheessa peliä pakko jo lisää hakea.
Ei kyllä välttämättä ole lainkaan huono yritys. Eihän ne setit vielä seuraaviin lopu jos nyt ei osu. Coutsin setin äijä olis kyllä aina kiva tietää ennalta. Sillä tekis kolikoita. Paljon. JvR:ää ja Konecnya mulla taitaa olla muutama jemmassa. Samoin kun viimeksi oli tarpeettomana yksi paita niin lopulta mulle tarjottiin siitä 50 kilon ukkoa FB-ryhmässä vaikka olin maininnut ettei mitään collun hintaa tarvi maksaa.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Välillä on tämän pelin takia hyväkin mieli. Eilen avasin palkintopakkoja joista tuli 88 Barkov, sopivasti perus 85 Barkovin tilalle kokoonpanoon. Seuraavasta kulta keräily. Kumpaakaan ei voi kaupata, mutta ei sen väliä kun käyttöä löytyy! Aika hyvin, kun rivals taso oli hopea ja kokoonpanotaisteluita oli pelattu jonkun 8k verran..

Hetki sitten sattui myös kiva sattuma, olen tässä tarkkaillut Bob Probertin korttia, mutta en raaskinut ostaa kovien hintojen takia. Pyynnit jotain 40-100k jatkuvasti, mutta äsken löysin 3min aiemmin listatun, 7500 osta-heti hintaan.

Laittaisko joku erätauolla McSorleyn kortin parilla tonnilla myyntiin?
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Olen näiden pelien kanssa aina pahimman luokan myöhäisherännäinen muutamien juttujen suhteen ja tällä kertaa Synergioiden. Vasta hiljattain olen jaksanut niihin panostaa ja yllättäen löysin synergioiden kanssa kikkailusta ihan uutta riemua tähänkin pelimuotoon, joka on muutoin välillä ärsyttänyt huolella.

Esimerkiksi Tasapainoinen -synergian hakeminen, joka on aika suosittu noiden heikompien korttien parissa, tuki hienosti uppiniskaista taipumustani kasata sellaisia välimallin puukäsitiimejä, hahaa!

Nykyään tulee tahkottua astetta kovemmalla tiimillä ja tällä heikommalla, synergiapervoilullani, viime aikoina painottuen tähän jälkimmäiseen, kun peli on kulkenut nätisti. Jospa tämä vire kantaisi seuraavaalle JHL-kaudellekin... Tämmöinen hauska:

Tomas Tatar (Winter National) 85 - Aleksander Barkov (A) 85 - Mikael Granlund (C) 83
Kevin Fiala 81 - Yannick Zehnder (European Hockey Club) 85 - Alexander Nylander
Eeli Tolvanen 79 - Anton Lundell 82 - Joel Armia 83
Marco Rossi 73 - Lars Eller (A) 80 - Markus Granlund 78

Henri Jokiharju 79 - Juuso Välimäki 82
Sami Vatanen 81 - Hampus Lindholm 82
Esa Lindell 80 - Markus Nutivaara 80

Marc-Andre Fleury 84
Ed Belfour/Juuse Saros/kuka nyt milloinkin

Valmentaja: Derek Craig

Kakkosketjun pistetuotanto tosin sakkasi pahasti ja nelosketju kaipasi jalkoja, niin välillä pyörittelen Ellerin ja Zehnderin päittäin ja on toiminut erittäin hyvin.

Näillä aktivoituu mukavasti

Tasapainoinen/Balanced 10/10
Syöttävä pelinrakentaja/Passing playmaker 4/4
Pikakiituri/Speedster 4/4
Sytytä lamppu/Light the lamp 4/4
Magician/Taikuri 4/4


Pari vähän vakavasti otettavampaakin joukkuetta on taas työn alla. Vaihteeksi siis HUT:in pelailussakin ollut intoa mukana.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupeisi olemaan kohta 14 kultakorttia kasassa. Katselin noita settejä, niin synergoiden takia kannattasi 94 ovr Weber hankkia. Onko sen arvoinen? Pakisto on sellainen selkeä oma päivityksen paikka. Synergioiden kanssa kaikkien pakkien speed ja acceleration on nyt +90. 88 Hughes sieltä lähtisi tieltä pois, mutta vähän arveluttaa.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Rupeisi olemaan kohta 14 kultakorttia kasassa. Katselin noita settejä, niin synergoiden takia kannattasi 94 ovr Weber hankkia. Onko sen arvoinen? Pakisto on sellainen selkeä oma päivityksen paikka. Synergioiden kanssa kaikkien pakkien speed ja acceleration on nyt +90. 88 Hughes sieltä lähtisi tieltä pois, mutta vähän arveluttaa.

Mielestäni kannattaa hankkia. Erittäin hyvän näköinen kortti ainakin omasta mielestäni, ja olisin kyllä hommannut mutta tuli viime eventissä tehtyä Stamkos ja nyt kultakeräilyt ovat vähissä. Weber toimii joka vuosi änärissä hyvin, iso mörkö ja kova taklaamaan, ja lisäksi painava lämäri. Suosittelen tekemään, jos mahdollista.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päivitellääs välillä joukkuetta tännekin...

MacKinnon 92 (WN) - Couturier 93 (F) - Tkachuk 93 (FB)
Stone 93 (F) - Lemiöö 91 - Gretzky 91
Kurri 91 - Sakic 87 - Lafreniere 90 (2030)
Lafleur 88 - Savard 87 (PMP) - McDavid 88 (DD)

Karlsson 92 (WN) - Werenski 90
Makar 92 (F) - Yandle 88 (SV)
Marino 87 (FB) - Bourque 87

Montembault 87 (2030)
Hellebuyck 87 (FB)

Tummenetut myytäviä.
Synergiat: Työhevone, Taikuri, Sytytä lamppu, Jakelija, Siipimies, Tykittäjä (barrage)


Ei jaksa oikein enää muutella ihan vaan muutoksen vuoksi. "Näillä mennään", sanoi Virmanen.
Tuon Sakicin, Gretzkyn ja Marion päivitän hopeisiksi kun on sen aika + nuo fantasyt ainakin 1-2 pykälää vielä. Näihin löytyy tällä hetkellä säästöstä 12 kultakeräilyy, 6 ikonikeräilyy ja kolikoita noin 300k. Ei ne vielä riitä, mutta ei nuo vielä huomenna kaikki nousekaan.
Pelaamisessa välillä päivien tauko, mutta jokainen rivals tulee vielä vedettyä väh. sinne timanttiin ja SB-kausistakin muutamat pakat käyn keräämässä. Kevään aurinko kun lisääntyy, niin samaan tahtiin pelaaminen vähenee.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuota 89 Lemieauxiako ei enää pysty päivittämään paremmaksi?
Pystyy sitten taas, kun on 89-ikonien (Wayne ja Mario) aika. Menevät järjestyksessä nuo päivitykset ja nyt mennään 87-ikoneissa. Niitä taitaa olla vielä ainakin tälle ja ensi viikollekin jäljellä, kun ainakin Selänne, Forsberg ja Bourque uupuvat vielä. Sitten 88-kok. ja niitähän oli vain viisi, niin sitten niiden jälkeen nuo 89-kok. Tämä olisi siis loogista, mutta kun EA, niin voi tulla yllätyksiä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten nuo HUT chämpin palkinnot oikein tulevat? Olen omasta mielestäni ollut useamman kerran top 2000 ja muutaman kerran top 500, mutta yhtään palkintoa en ole koskana sieltä saanut. Turha niitä kai sitten on edes pelata, jos mitään ei hyödy.

Lisäksi minulla on liikaa hut chämp pisteitä, kun en pysty yhtä korttia lunastamaan. Helvettiäkö sille kortille teen?
 

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Miten nuo HUT chämpin palkinnot oikein tulevat? Olen omasta mielestäni ollut useamman kerran top 2000 ja muutaman kerran top 500, mutta yhtään palkintoa en ole koskana sieltä saanut. Turha niitä kai sitten on edes pelata, jos mitään ei hyödy.

Lisäksi minulla on liikaa hut chämp pisteitä, kun en pysty yhtä korttia lunastamaan. Helvettiäkö sille kortille teen?
Ne pitää käydä lunastamassa sieltä suoritetuista kausista muistaakseni, joten siellä odottanee kiva määrä pakkoja. Ei tule automaattisesti avaamattomiin pakkoihin.
 

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Tulipa tosiaan viime viikolla ostettua nhl21 ja huttia pelkästään pelailen. Tätä olen hakannut suurinpiirtein siitä asti kun pelimuoto ekan kerran peliin tuli, nyt parina viimevuonna vasta näin kevättalvesta kylläkin aloittanut.

Tälle vuodelle päätin rakentaa joukkueen perustuen johonkin teemaan, ensin kasasin jengin niin että ketjussa oli pelkästään saman joukkueen pelaajia. Vaihdoin kuitenkin aika äkkiä teemaa ja rupesin rakentamaan Colorado Avalanchea nykyisen rosterin pelaajista ja sillä lailla saikin aika kovan jengin kasaan sekä vielä pystyy päivittämään paljonkin kunhan saa kolikoita kassaan.

NHL HUT Builder - Team Builder linkki vie hut builder sivulle jossa pystyy kasaamaan joukkueita ja sinne päivittyy uudet kortit liki reaaliajassa joten hyvä työkalu avuksi joukkueen kasaamiseen. Linkin takaa näkyy siis tämänhetkinen tiimini.

Tarkoitus olisi kerätä kultakeräilyjä sen verran että saisi rakennettua mestarisetin pelaajan myyntiin ja niillä rahoilla sitten päivittää kärkinimiä parempiin versioihin. Lisäksi koitan Makarin fantasykorttia päivitellä pikkuhiljaa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ne pitää käydä lunastamassa sieltä suoritetuista kausista muistaakseni, joten siellä odottanee kiva määrä pakkoja. Ei tule automaattisesti avaamattomiin pakkoihin.


Kiitoksia. Iso kasa oli pakkoja, mutta ei minun korttituurilla mikään osu. No saapahan vääntää kultakortteja.

Lyönkö nuo 14 HUt chämp pistekorttia roskakoriin, kun ei niitä voi lunastaa?
 

Escapist

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
Kiitoksia. Iso kasa oli pakkoja, mutta ei minun korttituurilla mikään osu. No saapahan vääntää kultakortteja.

Lyönkö nuo 14 HUt chämp pistekorttia roskakoriin, kun ei niitä voi lunastaa?
Sulla on varmaan ne champions pisteet täynnä ja siks et pysty lunastaan, ei niitä kannata poistaa vaan lunastaa seuraavan viikon osallistumiseen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän tässä nyt on? Sitä mukaa kun parannan joukkuetta, niin sitä enemmän kaikki kusee. Lähtökohta on siis se, että vastustajalle maalinteko on hirveän helppoa ja itselle kauhean vaikeaa. Ihan käsittämätön epäonni tuntuu tällä hetkellä olevan. Pelin alussa vastustajan 1-2 ekaa vetoa aina verkossa. Sitten ehkä tasottuu, mutta aina kun maalin sitten tarvitsee, niin sinne menee. Toki sellaiset selvät pelit voitan ja niitäkin on aika paljon, mutta nyt kaikki pelit, kun vähänkin vs osaa pelata keskivertoa paremmin, niin turpaan. Ei auta vaikka vien maalipaikat ja kaikki tilastot. Tiedän että ei pelin hallinnalla ole tässä niin väliä, mutta eihän nyt jokainen vastustajan takatolppa-one voi uida takatolpalle tyhjiin. Itse saan hakea aina syöttölinjan vapaaksi. Pelin jälkeen katselee syöttöprosenttia, niin itsellä 85 ja vs:llä 67. Miten juuri ne takatolppasyötöt ovat lapaan menneet?

Muutamia ihmeellisyysksiä:

Vien suurimman osan aloituksista. Jotkut eivät osaa aloittaa lainkaan ja silloin vien n. 90%. Yleensä kun häviän aloituksen, niin se on juuri puolustuspään aloitus ja vs siitä naulaa, kun AI:n pelaaja osaa juuri hakeutua vapaaksi. Itse voitan 10 aloitusta hyökkäyspäässä juuri sinne minne haluan ja joko vs sitoo oman pelaajani tai se ei vain mene sinne takatolpille. Jos saankin syötön sinne, niin mv torjuu.

Pakin paikalta en saa vetoa maalille oikeastaan koskaan. Oikein vitutti tehdä 94 Weber. Sinne meni 16 kultakorttia ihan WC:n pöntöstä alas. On loppujen lopuksi aika hidas ja kankea eikä veto mene sisään. Nopeudella tässä puolustetaan. 88 Hughes oli parempi ja peli sujui paremmin. Pari peliä ollut sellaista, että niin vs ampuu viivasta kerran pelissä, niin juuri se pomppii puikoista tai AI ohjaa sisään. Itse ammun 20 x sieltä ja AI:n pelaajat torjuu ne paremmin, kuin oma MV tai sitten oman pelaaja blokkaa sen sijaan, että ohjaisi. Pakko sieltä hakea vetoja, kun vs on viidellä pelaajalla maalin edessä sumpussa. Kun kiekonhallinta on minulla 70-30, niin se peli vain menee sellaiseksi.

Kyllä mullekin tulee välillä sellaisia pelejä, että kaikki onnistuu, mutta ne on sitten kun tilanne on 5-0. Ei läht. koht. ole mulla mitään momentumia. Se pitää ikään kuin rakentaa.

Otan joltain vaikka poskeen, jos sillä pääsee johonki EA-kerhoon, että alkaa pomppia kiekot ripareista lapaan ja voi sokkona heitellä takatolpille.

Niin ja olen avannut miljoona ja 1 kaikenlaista pakettia. Paras pelaaja joka ovr on tullut, niin 89 Landeskog, jota en viitsi edes kentälle laittaa, kun on niin hidas. Toki olen saanut 87 McDavidin, joka pelaa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritin tässä aamulla HUT chämmpiä uudestaan. Ihan keskinkertaisia vastustajia, mutta äskenkin itsellä 3-4 laatupaikkaa ja sitten vs ampuu matalan viivasta ja ohjuri sisään. Eka veto. Itsellä taas useampi tontti, mutta ei mene kun läpiajosta, kun veivaa veskan ihan pihalle.

Onko tässä oikeasti joku juttu, että kun porukka tiputtaa itsensä tuolla divareissa alaspäin, niin siitä saa etua ja AI tasoittelee. Aika lähellä on tässä se, että menee joko kolikot myyntiin tai tiputtelen itsenikin sinne. Paljon paskempia vastustajia tuolla chämpissä on, kun 2. divarissa ja silti en niitä onnistu voittamaan.

Pitäisi kuvata joku peli, niin ehkä aukeaisi paremmin.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mikähän tässä nyt on? Sitä mukaa kun parannan joukkuetta, niin sitä enemmän kaikki kusee. Lähtökohta on siis se, että vastustajalle maalinteko on hirveän helppoa ja itselle kauhean vaikeaa. Ihan käsittämätön epäonni tuntuu tällä hetkellä olevan.
Tämä on kyllä niin totta... Menin tekemään 98 Toewsin, ja nyt 5 peliä ihan kauheaa tervaa...
Ihme kyllä onnistunut kairaamaan 4 voittoa hirveellä duuni määrällä...
Ei tälle pelille voi kuin nauraa välillä... Ihme masokismia, kun tätä vielä pitää tahkota (hymiö)
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös