Nii kaikki on niin suhteellista.. eihän tuo tee kuin jotain vajaa pari miljoonaa kolikkoo marketti hinnoilla muutettuna. :)Omaisuutta ei kokoonpanon ulkopuolella nyt mitään ihan hirveitä pelissä ole. Löytyy 25 kultakeräilyä (UT), 4 ikonikeräilyä (UT) ja noin 200k kolikoita.
Saat kysyä ja vastaankin.Nii kaikki on niin suhteellista.. eihän tuo tee kuin jotain vajaa pari miljoonaa kolikkoo marketti hinnoilla muutettuna. :)
Saanko kysyä miten olet omaisuutesi hutissa tehnyt?
Ei peliin tarvi rahaa laittaa saadakseen ihan hyvän tiimin. Aikaa vaatii jonkin verran, mutta riippuu paljon keinoista ja markkinataidoista. Ite en ole koskaan laittanut peliin euroakaan lisää pelin ostohinnan (40€) lisäksi.Mitä ihmettä muut tekee että niillä on jengit täynnä msp ukkoja sun muita arvokkaita kortteja ja colluja vinot pinot varastossa?
Itse laitan ihan liikaakin aikaa ja rahaa tähän peliin ja silti menee aina monta viikkoa että saisi esim collut kasaan yhteen msp ukkoon.
Pakko kysyä että myytkö kultakorttisi vai isketkö ne rerolleihin? Mä ainakin käytän kaikki kultacollujen tekoon jos niistä ei kahtatonnia enempää irtoaisi. Käytännössä aina kun päivittäisenä tavoitteena on tee setti pyöräytän 50 tusinajamppaa kultacolluksi. Lisäksi nyt on putoillut muutaman tavoitteen tultua tappiin helpostikin 20 kultacollua palkintoina muutaman viikon aikana. Itse skippasin Euro- ja 2030-eventit kun yksikään mestari ei napannut. Tarpeen vaatiessa muuttanut ikonicollut kullaksi. Eli kyllä niitä oikeasti saa kertymään.Mitä ihmettä muut tekee että niillä on jengit täynnä msp ukkoja sun muita arvokkaita kortteja ja colluja vinot pinot varastossa?
Itse laitan ihan liikaakin aikaa ja rahaa tähän peliin ja silti menee aina monta viikkoa että saisi esim collut kasaan yhteen msp ukkoon.
Käytän kaikki colluihin. Pitäis varmaa juu grindaa rushit tappiin tehdä haasteet niin kerääntyis collutkin vähän nopeammin.Pakko kysyä että myytkö kultakorttisi vai isketkö ne rerolleihin? Mä ainakin käytän kaikki kultacollujen tekoon jos niistä ei kahtatonnia enempää irtoaisi.
Joo vaan nuo on kyllä ihan puulle maistuvia välillä. Tämä nykyinen ainakin. Viime viikko oli helppo kun todella pienellä pelimäärällä sai sen 1,8 milliä täyteen. Noita pelipaita yms. settejä tehnyt kans sen mitä pystynyt. Viimeksi eilen taisi tulla jostain sellaisesta vastineeksi saadusta jämäpakasta ikonicollu. Marketin trade offerit kannattaa tsekata myös jos olet jotain vähänkin kalliimpaa myymässä. Yleensähän nuo on huonoja mitä tarjouksina tulee mutta viime- ja toissaviikolla mulle tuli pari sellaista tarjousta että sain revittyä kuusinumeroisen kolikkomäärän plussaa per kauppa kasaan.Käytän kaikki colluihin. Pitäis varmaa juu grindaa rushit tappiin tehdä haasteet niin kerääntyis collutkin vähän nopeammin.
Ei kyllä välttämättä ole lainkaan huono yritys. Eihän ne setit vielä seuraaviin lopu jos nyt ei osu. Coutsin setin äijä olis kyllä aina kiva tietää ennalta. Sillä tekis kolikoita. Paljon. JvR:ää ja Konecnya mulla taitaa olla muutama jemmassa. Samoin kun viimeksi oli tarpeettomana yksi paita niin lopulta mulle tarjottiin siitä 50 kilon ukkoa FB-ryhmässä vaikka olin maininnut ettei mitään collun hintaa tarvi maksaa.Tuossa jo aiemmin kerroin, että mulla on noihin fantasy-pelaajiin hieman ”haku päällä” ja yhtä pelaajaa löytyy kokoelmasta läjä, niin Boeserin settiin olis 32 kappaletta Elias Pettersonin peruskorttia odottamassa. Ostelin nuo tammikuun alussa ja maksimissaan oli 1,5k kappale. Korkealta en putoa, jos ei osu ensi yönä Boeserin settiin, mutta jos osuu, niin tuotto on ihan jees.
Lisäksi sivuvetona on 12 kappaletta Stonen settiin yrittävää M-A Fleuryn peruskorttia. Niistäkään en pähkinöitä enempää maksellut.
Tää on ehkä huono yritys, mutta jostain sitä iloa ja jännitystä on tässä vaiheessa peliä pakko jo lisää hakea.
Rupeisi olemaan kohta 14 kultakorttia kasassa. Katselin noita settejä, niin synergoiden takia kannattasi 94 ovr Weber hankkia. Onko sen arvoinen? Pakisto on sellainen selkeä oma päivityksen paikka. Synergioiden kanssa kaikkien pakkien speed ja acceleration on nyt +90. 88 Hughes sieltä lähtisi tieltä pois, mutta vähän arveluttaa.
Pystyy sitten taas, kun on 89-ikonien (Wayne ja Mario) aika. Menevät järjestyksessä nuo päivitykset ja nyt mennään 87-ikoneissa. Niitä taitaa olla vielä ainakin tälle ja ensi viikollekin jäljellä, kun ainakin Selänne, Forsberg ja Bourque uupuvat vielä. Sitten 88-kok. ja niitähän oli vain viisi, niin sitten niiden jälkeen nuo 89-kok. Tämä olisi siis loogista, mutta kun EA, niin voi tulla yllätyksiä.Tuota 89 Lemieauxiako ei enää pysty päivittämään paremmaksi?
Ne pitää käydä lunastamassa sieltä suoritetuista kausista muistaakseni, joten siellä odottanee kiva määrä pakkoja. Ei tule automaattisesti avaamattomiin pakkoihin.Miten nuo HUT chämpin palkinnot oikein tulevat? Olen omasta mielestäni ollut useamman kerran top 2000 ja muutaman kerran top 500, mutta yhtään palkintoa en ole koskana sieltä saanut. Turha niitä kai sitten on edes pelata, jos mitään ei hyödy.
Lisäksi minulla on liikaa hut chämp pisteitä, kun en pysty yhtä korttia lunastamaan. Helvettiäkö sille kortille teen?
Ne pitää käydä lunastamassa sieltä suoritetuista kausista muistaakseni, joten siellä odottanee kiva määrä pakkoja. Ei tule automaattisesti avaamattomiin pakkoihin.
Sulla on varmaan ne champions pisteet täynnä ja siks et pysty lunastaan, ei niitä kannata poistaa vaan lunastaa seuraavan viikon osallistumiseen.Kiitoksia. Iso kasa oli pakkoja, mutta ei minun korttituurilla mikään osu. No saapahan vääntää kultakortteja.
Lyönkö nuo 14 HUt chämp pistekorttia roskakoriin, kun ei niitä voi lunastaa?
Tämä on kyllä niin totta... Menin tekemään 98 Toewsin, ja nyt 5 peliä ihan kauheaa tervaa...Mikähän tässä nyt on? Sitä mukaa kun parannan joukkuetta, niin sitä enemmän kaikki kusee. Lähtökohta on siis se, että vastustajalle maalinteko on hirveän helppoa ja itselle kauhean vaikeaa. Ihan käsittämätön epäonni tuntuu tällä hetkellä olevan.