NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 55 751
  • 431

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Itse en meinaa päivittää sitä 93:een. Ei mielestäni oleellisesti tuo siihen mitään uutta ja hinta kuitenkin kova. En ole edes päivittänyt Makaria enkä Coutureria tappiin asti vielä. Päivitän sitten, jos saan ne pelaajat joistain pakoista. En todella ala maksamaan 30K + kultakorttia muutamasta lisäpisteestä epäoleellisiin statseihin.
Couturier on kyllä kova tämän hetken maksimitasolla 92.

Tuli mieleen, kun mainitsit 30k + kultakortin (vai kaksi?) hinnaksi, niin olen saanut jokaisen Fantasykortin päivittämiseen tarvittavan 76-82 pelaajan tai pelipaidan marketista. Max. hinta on ollut 5k tai harvemmin 10k. Eli 30k tai yli 10k ei ole mennyt yhteenkään. Tuohon on kikka mitä +90% ei ole selkeästi tajunnut. Yksityisviestillä saa lisätiedot halutessaan. Haluan nimittäin saada noita tuleviin Fantasy-kortteihin yhtä helpolla.

Lisäksi nuo kultakortit saa tehtyä 40 000 - 42 500 kolikolla, kun markkinalta saa välillä pelaajia 800-850 kolikolla. Jos niitä pitää tehdä vaikka 14 johonkin, niin säästö on aika iso 40k vs. 50k per kortti.

Milloinkohan tulevat ensimmäiset 86 hopeaikonit? Tai 87? Niissä saattaa olla muutama kova ja suosittu kortti kuten Morenz, Niedermayer, Sundin tai Sakic, Coffey tai Selänne?

Ja eiköhän sen 98 nopeuden kanssa voi elää. :D
 

_Ice_shooter_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Pittsburgh Penguins
Milloinkohan tulevat ensimmäiset 86 hopeaikonit? Tai 87? Niissä saattaa olla muutama kova ja suosittu kortti kuten Morenz, Niedermayer, Sundin tai Sakic, Coffey tai Selänne?

85 pronssi-ikoneita on nyt päivitetty hopeisiksi 11/19. Ensi viikolla saataneen 85:t pois alta ja ensimmäiset 86:t käsittelyyn helmikuun ensimmäisellä viikolla. Päivitystahti on kieltämättä melko maltillinen ikonien kohdalla, mutta saapahan tässä nyt ainakin aikaa kerätä ikonikeräilykortteja, kun TOTY söi kokoelman aivan tyhjiin kultapelaajista. 86 ikoneita on 17 kappaletta, joten niitä todennäköisesti päivitetään kolme viikkoa, jos tahti pysyy edelleen samana kolme korttia kahdesti viikossa (tiistai & torstai).

Päivitykset tulevat todennäköisesti olemaan melko kalliita, kun yhden 86:n päivittäminen vaatinee 10 ikonikeräilyä ja 87:n 12 ikonikeräilyä. Se pakottaa kyllä miettimään joidenkin ikonien kohdalla päivittämisen todellista tarpeellisuutta tuplasynergiapisteistä huolimatta.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
HUT Rush kysymys. Mitä tarkoittaa "tee maaleja syöttämällä ja saamalla heti takaisin"? Ajattelin, että seinäsyöttöhän se. Tein monta maalia pakki-pakki syöttöjen jälkeen, mutta ei toimi. Seuraavaksi sama homma ylivoima hyökkäyksestä, eli seinäsyötöillä maali. Ei toimi.. Toinen asia koskee pitkiä syöttöjä, pelissä tulee ylös maininta +40 pitkä syöttö, eivät kuitenkaan rekisteröidy tavoitteisiin. Ei merkitystä päättyykö pitkän syötön jälkeinen hyökkäys maaliin vai ei. Vitun EA..
Edit. Tattis @Mazaa, tic-tac-toe oli ratkaisu!
 
Viimeksi muokattu:

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
HUT Rush kysymys. Mitä tarkoittaa "tee maaleja syöttämällä ja saamalla heti takaisin"? Ajattelin, että seinäsyöttöhän se. Tein monta maalia pakki-pakki syöttöjen jälkeen, mutta ei toimi. Seuraavaksi sama homma ylivoima hyökkäyksestä, eli seinäsyötöillä maali. Ei toimi.. Toinen asia koskee pitkiä syöttöjä, pelissä tulee ylös maininta +40 pitkä syöttö, eivät kuitenkaan rekisteröidy tavoitteisiin. Ei merkitystä päättyykö pitkän syötön jälkeinen hyökkäys maaliin vai ei. Vitun EA..
Välillä noissa on bugeja. Nyt ainakin toisessa Rush-versiossa pitkät syötöt eivät rekisteröidy ja toisessa taas rekisteröityvät Samoin myös kärkikynämaalit eivät rekisteröidy.

"Tee maaleja syöttämällä ja saamalla heti takaisin" tarkoittaa varmaan Klip-klap-klop eli tic-tac-toe maalin, joka vaatii ainakin kaksi syöttöä eli luultavasti kiekon käymisen kolmella eri pelaajalla jolloin se ainakin hyväksytään. Bugien takia en toki ole varma tuosta. Kannattaa myös kokeilla englannin kielellä, koska ihan alussa noissa oli joku käännösvirhe.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Välillä noissa on bugeja. Nyt ainakin toisessa Rush-versiossa pitkät syötöt eivät rekisteröidy ja toisessa taas rekisteröityvät Samoin myös kärkikynämaalit eivät rekisteröidy.

"Tee maaleja syöttämällä ja saamalla heti takaisin" tarkoittaa varmaan Klip-klap-klop eli tic-tac-toe maalin, joka vaatii ainakin kaksi syöttöä eli luultavasti kiekon käymisen kolmella eri pelaajalla jolloin se ainakin hyväksytään. Bugien takia en toki ole varma tuosta. Kannattaa myös kokeilla englannin kielellä, koska ihan alussa noissa oli joku käännösvirhe.
HUT Rush kysymys. Mitä tarkoittaa "tee maaleja syöttämällä ja saamalla heti takaisin"? Ajattelin, että seinäsyöttöhän se. Tein monta maalia pakki-pakki syöttöjen jälkeen, mutta ei toimi. Seuraavaksi sama homma ylivoima hyökkäyksestä, eli seinäsyötöillä maali. Ei toimi.. Toinen asia koskee pitkiä syöttöjä, pelissä tulee ylös maininta +40 pitkä syöttö, eivät kuitenkaan rekisteröidy tavoitteisiin. Ei merkitystä päättyykö pitkän syötön jälkeinen hyökkäys maaliin vai ei. Vitun EA..
Edit. Tattis @Mazaa, tic-tac-toe oli ratkaisu!
En oo tuota saanut kertaakaan tehtyä Rushin aikana. Pitkän syötön oon aina antanut maalivahdilla ja tehnyt maalin sen haltuun ottaneella pelaajalla. Tällöin on ainakin rekisteröinyt. Eikä noilla pitkässä juoksussa ole merkitystä, vaikka jääkin yksi tekemättä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Haluaako joku vaihtokaupoille? Mulla pyörii yksi kansallisen talven tsekkiläinen mestarismies ylimääräisenä ellei joku ole ostanut sitä äsken marketissa pois. Eli 91 WN Voracek kyseessä ja alustana PS4/5. Itse tykännyt ukosta älyttömästi. Mulla on näitä 2 kpl joten toinen joutaa vaihtoon.

Jengi nyt muotoa:


91 Pasta TOTY - 91 Mario - 90 McJeesus WN
92 Laine WN - 91 Koivu - 91 Voracek WN
88 Lafleur - 88 Lindros - 90 Hintz EURO
89 Nylander LIT - 88 Barzal TOTW - 87 Huberdeau TOTW

90 Carlson - 90 Heiskanen
92 Makar TOTY - 87 Coffey
90 Ristolainen WN - 89 Pronger

87 Holtby

Pakit on olleet niin pitkän samoja että käynyt Coffeyn sivuunsiirtäminen mielessä. Hyökkääjistä ehkä Ovien WN kortti voisi olla parin syyn vuoksi kokeiltava kortti. Tupla työhevonen synenä ja ukko on kuin höyryveturi, kävisi mun pelitapaan jossa yritetään rouhia jo ylhäällä laidoissa ja kulmissa riistoja eikä pakitella omiin pokettamaan. Veskareista Annunen alhaisen agressiivisuuden vuoksi kiinnostaisi mutta ei perhana arvaa lyödä kolikoita veskariin tuota määrää. Laine ja Voracek ovat kyllä jäätävän kovia poikia repimään fysiikalla riistoja. Hintz...aivan huikea lappu jos pikakiituria ja vyöryä syneihin kaipaa.

Mitään pakkoja ei oikein ole järkeä enää ostella, toki nappulalle luvannut että nuo valintapakat saa ostaa jos se 125k vain on coinseja kun tykkää niitä repiä auki. Paska tsäänsihän niissäkin toki on. Edellisestä tuli 87 Tolvanen joka ei arvoa kompensoinut mutta kun iskin sen markettiin joku latasi 88 WN Akil Thomasin vaihtotarjouksena pöytään. Ei vissiin tiennyt että siitä saa 250k marketissa. Otin ja tuo 250k siitä rapsahti alle tunnin. Toki on se noista valintapakoista nostanutkin Voracekin ja McDavidin laput jotka kokoonpanossa joten aukokoot nuo jatkossakin.
 
Viimeksi muokattu:

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En oo tuota saanut kertaakaan tehtyä Rushin aikana. Pitkän syötön oon aina antanut maalivahdilla ja tehnyt maalin sen haltuun ottaneella pelaajalla. Tällöin on ainakin rekisteröinyt. Eikä noilla pitkässä juoksussa ole merkitystä, vaikka jääkin yksi tekemättä.
Pitkä syöttö on 3vs3 vastaan rusheissa lätty. Siinä on nimeämisvirhe. Sama nimeämisvirhe siellä on myös englantia kielenä käyttäen edelleen. Eli esim. omasta kulmasta sinisen paremmalle puolelle annettu lättysyöttö kerryttää noita tavoitteisiin tuossa pelimuodossa. Tai mikä vain vähän pidempi lättysyöttö kelpaa. 5vs5 peleissä se on sitten juurikin se mitä siinä sanotaan, eli pitkä syöttö esim omalta pointilta vastustajan siniselle, ei väliä onko lätty vai normaali. Helposti yhdesssä pelissä grindattu kun vetää nuo tulokkaalla alta pois.

ping @Siim72 tuohon pitkäsyöttöhommaan
 
Viimeksi muokattu:

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Tämä peli kyllä avaa silmiä. Tuolla jossain on oikeasti joku tyyppi, joka todennäköisesti kaupungin tai sossun maksamassa yksiössä jaksaa mennä 3-0 johdossa omalla ylivoimalla oman maalin taakse tappamaan aikaa. Surullinen kohtalo osunut jollekin.

Kyllä mä ymmärrän sen, että jos kilpailullista pelimuotoa pelaa niin kaikki keinot on sallittuja. En jaksa valittaa jostain bugiranteista tai taka tolpista, ne kuuluu peliin ja kyllä niitä oppii puolustamaan, vaikka tylsäähän sellainen grindaaminen on. Tuo yllä kuvattu toiminta on kuitenkin nössöintä mitä online pelissä vai tehdä.

Jacub Voracekin sanoin, you are such a weasel.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Tämä peli kyllä avaa silmiä. Tuolla jossain on oikeasti joku tyyppi, joka todennäköisesti kaupungin tai sossun maksamassa yksiössä jaksaa mennä 3-0 johdossa omalla ylivoimalla oman maalin taakse tappamaan aikaa. Surullinen kohtalo osunut jollekin.

Kyllä mä ymmärrän sen, että jos kilpailullista pelimuotoa pelaa niin kaikki keinot on sallittuja. En jaksa valittaa jostain bugiranteista tai taka tolpista, ne kuuluu peliin ja kyllä niitä oppii puolustamaan, vaikka tylsäähän sellainen grindaaminen on. Tuo yllä kuvattu toiminta on kuitenkin nössöintä mitä online pelissä vai tehdä.

Jacub Voracekin sanoin, you are such a weasel.
En tiedä missä asuvat mutta kyllä niitä löytyy. Sinällään alivoimilla ymmärrän kyllä tuon, sama se missä ne sekunnit kellosta pois pelaa, itse toki menettäisin kiekon sekunnissa jos edes yrittäisin tuota. Mä täräyttelen läpiajoista niitä ranteita yläpeltiin kun en shäätänä osaa minkäänlaista maaliin johtavaa harhautusta. Ei vanha jaksa treenata.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
En tiedä missä asuvat mutta kyllä niitä löytyy. Sinällään alivoimilla ymmärrän kyllä tuon, sama se missä ne sekunnit kellosta pois pelaa, itse toki menettäisin kiekon sekunnissa jos edes yrittäisin tuota. Mä täräyttelen läpiajoista niitä ranteita yläpeltiin kun en shäätänä osaa minkäänlaista maaliin johtavaa harhautusta. Ei vanha jaksa treenata.
Onko muuten jääkiekkosäännöissä pykälä tuosta ajanpeluusta? Sitä vain, että en oo oikeissa matseissa tuota ajanpeluuta nähnyt..
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Onko muuten jääkiekkosäännöissä pykälä tuosta ajanpeluusta? Sitä vain, että en oo oikeissa matseissa tuota ajanpeluuta nähnyt..

Säännöissä lukee, että peliä pitää pyrkiä edistämään eteenpäin tms. Jos riittävän kauan kaartelee kiekon kanssa omissa, tuomari keskeyttää pelin ja aloitus tuodaan keskialueelle tai jotain tähän tyyliin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Onko muuten jääkiekkosäännöissä pykälä tuosta ajanpeluusta? Sitä vain, että en oo oikeissa matseissa tuota ajanpeluuta nähnyt..
Ei ole rangaistavaksi muodoksi suoraan. Katko voidaan viheltää. Äsken oli just tuollainen vastassa. Johti 2-0 ja rägäsi alivoimalla omissa -> äijä levyksi ja 1-2 taululle. Seuraavan kerran kun sai koskea kiekkoon peli olikin 4-2 mulle. Momentum taisi heilahtaa ekasta katolleen. Ennen kavennusmaalia mulla ei ollut mitään palaa. Sen jälkeen ei kaverilla koko loppupelin aikana.
 
Mikähän isojen jonnepoikien kikka tällainen nyt on? Johdan peliä selvästi, esim 4-0, niin sellainen skills stick -vemputtaja painaa pelikatkon ennen aloitusta ja sen jälkeen oma yhteys tuntuu hidastuvan ja peli kääntyy kokonaan vastustalle. On käynyt sen verran usein, että jotain tuossa tapahtuu. Aikalisää ei kuitenkaan ota. Ja tosiaan aina kyseessä nämä pelletuuletuksia tekevät samaa säbätyyliä rämppäävät pellet.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mikähän isojen jonnepoikien kikka tällainen nyt on? Johdan peliä selvästi, esim 4-0, niin sellainen skills stick -vemputtaja painaa pelikatkon ennen aloitusta ja sen jälkeen oma yhteys tuntuu hidastuvan ja peli kääntyy kokonaan vastustalle. On käynyt sen verran usein, että jotain tuossa tapahtuu. Aikalisää ei kuitenkaan ota. Ja tosiaan aina kyseessä nämä pelletuuletuksia tekevät samaa säbätyyliä rämppäävät pellet.
Yleensä tulevat vielä jengeistä päätellen itäisestä naapurimaastamme. Samaan kiinnittänyt huomiota. Mulle tuo käy yleensä jos peli kolmannessa tasan ja saat ylivoiman. Siinä sitten yrität saada pelikatkon ja ottaa aikalisän. Yleensä minuutin kestää nuo lagit. Häipyy yhtä yllättäen kun tulevatkin. Tuon niiden ottaman katkon jälkeen pingi pomppaa jonnekin 400 tienoille.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onko tähän tullut tänään jokin päivitys? Yhtä tervanjuontia ollut pelit. Vastustajalle riittää että luistelee siniviivan yli ja nappaa kiekon maalia kohti, aina menee. Mikäli se ei jostain syystä mene maaliin, riittää että syöttää vähän edes maalia päin niin kyllä se jostain luistimesta maaliin pomppii. Omat syöttöprosentit tippuneet noin 75-80 prosentista 60% hujakoille. Ja omat pelaajathan eivät maalia saa edes vahingossa, edes one timerit eivät uppoa ja tyhjästä maalista osutaan tolppaan.

Lisättäköön vielä, että ärsyttää 8.divarissa pelata joukkueita vastaan, joissa yli puolet pelaajista on 90+ arvolla. Esim 90 Svechnikov on aivan ylikylän jätkä minua vastaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tähän tullut tänään jokin päivitys? Yhtä tervanjuontia ollut pelit. Vastustajalle riittää että luistelee siniviivan yli ja nappaa kiekon maalia kohti, aina menee. Mikäli se ei jostain syystä mene maaliin, riittää että syöttää vähän edes maalia päin niin kyllä se jostain luistimesta maaliin pomppii. Omat syöttöprosentit tippuneet noin 75-80 prosentista 60% hujakoille. Ja omat pelaajathan eivät maalia saa edes vahingossa, edes one timerit eivät uppoa ja tyhjästä maalista osutaan tolppaan.

Lisättäköön vielä, että ärsyttää 8.divarissa pelata joukkueita vastaan, joissa yli puolet pelaajista on 90+ arvolla. Esim 90 Svechnikov on aivan ylikylän jätkä minua vastaan.

Voisi ajatella niin, että jos tuollainen päivitys olisi tullut, joka aiheuttaa vastustajan pelin paranemisen, niin se kyllä vaikuttaisi sitten myös sinunkin peliin positiivisesti. Tavallaan kun sinäkin olet pelissä vastustaja.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Voisi ajatella niin, että jos tuollainen päivitys olisi tullut, joka aiheuttaa vastustajan pelin paranemisen, niin se kyllä vaikuttaisi sitten myös sinunkin peliin positiivisesti. Tavallaan kun sinäkin olet pelissä vastustaja.

Lähinnä mietin, että onko pelin säätöihin tullut muutoksia, esim syöttöavustinta pienennetty tai one timereita heikennetty.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni oli eilen pari sellaista peliä, että pelin alkuun vastustajalla onnistui ihan kaikki. Yleensä kun itse saan esim. kiekonriiston hyök. alueella tehtyä, niin ei se automaattisesti tarkoita maalipaikkaa. Näissä peleissä kiekonmenetyksen jälkeen vs:n toinen hyökkääjä oli jo takatolpalla etukäteen odottamassa, että kohta tulee lapaan, vaikka kiekko oli vielä minulla. Kiekonmenetyksen jälkeen ei koskaan mikään taikatemppu auttanut, ei sitä poikkaria katki saanut. 4-0 oli taulussa. Sitten kummasti se kääntyy ja 4-8 voitto. Yhtäkkiä tämä jumalaisia poikkareita kolmen pelaajan läpi takatolpille laittanut kaveri ei näe kiekkoa, kuin unissaan. Jotenkin oppinut pitämään pään kasassa noissa peleissä ja kärsivällisesti odottamaan sen EA-momentin pois. Joskus se kiri ei sitten vaan riitä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Itselläni oli eilen pari sellaista peliä, että pelin alkuun vastustajalla onnistui ihan kaikki. Yleensä kun itse saan esim. kiekonriiston hyök. alueella tehtyä, niin ei se automaattisesti tarkoita maalipaikkaa. Näissä peleissä kiekonmenetyksen jälkeen vs:n toinen hyökkääjä oli jo takatolpalla etukäteen odottamassa, että kohta tulee lapaan, vaikka kiekko oli vielä minulla. Kiekonmenetyksen jälkeen ei koskaan mikään taikatemppu auttanut, ei sitä poikkaria katki saanut. 4-0 oli taulussa. Sitten kummasti se kääntyy ja 4-8 voitto. Yhtäkkiä tämä jumalaisia poikkareita kolmen pelaajan läpi takatolpille laittanut kaveri ei näe kiekkoa, kuin unissaan. Jotenkin oppinut pitämään pään kasassa noissa peleissä ja kärsivällisesti odottamaan sen EA-momentin pois. Joskus se kiri ei sitten vaan riitä.
Tämä. Minusta tuo DDA on vetänyt nyt momentumin aivan överiksi. Eilen olin ekan erän jälkeen 4-0 katollaan, en saanut edes kiekkoa. Toisen alkuun sain alivoimalla läpiajosta maalin ja yhtäkkiä kävi kuvailemallasi tavalla. Peli päättyi mulle jotain 11-5. Sama kävi sunnuntaina toisinpäin. 40 minuuttia ja kaveri ei saanut multa edes kiekkoa pois. Sitten kun sai maalin meni kaksi vetoa keskialueeltakin sisään. Joku päivitys tuohon on pakosti tehty eikä tuo nyt oikein maistu.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MacKinnon 92 (WN) - Couturier (Fant.) 92 - Matthews 91 (EUR)
Stone (Fant.) 92 - Lemiöö 91 (PMP) - Gretzky 91 (PMP)
Lafleur 88 - Sakic 87 - McDavid 88 (DD)
Kurri 86 - Savard 87 (PMP) - Suter 86 (2030)

Karlsson 92
(WN) - Werenski 90 (WN)
Makar (Fant.) 91 - Yandle 87 (SV)
Chelios 86 - Bourque 87

Mossembault 87 (tjsp. / 2030)
Vasilevski 86

Tummennetut myytäviä
Synergiat: Jakelija, taikuri, lampun sytyttäjä, heppapoika ja haupitsi.

Tuo Matthews olis vaihtotavaa, jos jotain innostaa. Voisin vaihtaa sen leftin hyökkääjään (ovr 89-92), jolla on vähintää tuo työhevonen synergia.

Ollut aika kahden vaiheilla, että setittääkö noista 2030 mestarikorteista jonkun tiimiin, mutta en ole vielä löytänyt varmuutta. Matthewsin tilalle harkitsen lähinnä Kubalikia tai Hughesia. Isoin este on, että minulla on tuossa aika monta päivitettävää korttia, kun niiden aika vaan on. Ajattelin ikoneista päivittää ainakin Sakicin, Wäinön ja Lemiöön, sekä lisäksi nuo Fantasy-pelaajat ainakin muutaman kuukauden eteenpäin.
Omaisuutta ei kokoonpanon ulkopuolella nyt mitään ihan hirveitä pelissä ole. Löytyy 25 kultakeräilyä (UT), 4 ikonikeräilyä (UT) ja noin 200k kolikoita. Hyvänä kassan nostatus yrityksenä on lisäksi yhden tietyn pelaajan peruskorttia noin 30 kappaletta myytävänä mallina. Ostelin niitä pitkin tammikuun alkua 1k - 1,5k hintaan marketista, jos vaikka sattuis seuraaviin setteihin noissa fantasy-korteissa. Joku muukin oli silti jo tuota tajunnut tehdä, kun alimmillaan kyseisen pelaajan kortin sai eilen 4k hintaan. Jos tästä kuun vaihteessa räpsähtää uusi perus-Voracek, niin olen onnellinen, mutta jos ei osu, niin en kyllä korkealtakaan putoa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
@Brutus pelaatko boksin vai pleikkarin puolella? Jos pleikkarin onko sulla jotain tiettyjä äijiä hakusessa vaihtokaupalla Matthewsin tilalle?
 
Viimeksi muokattu:

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Brutus pelaatko boksin vai pleikkarin puolella? Jos pleikkarin onko sulla jotain tiettyjä äijiä hakusessa vaihtokaupalla Matthewsin tilalle?
Pleikkarin puolella.
Lähinnä kiinnostaa nuo ukot joilla on työ työhevonen synergia. Nopeasti ulkomuistista, kun huutelen, niin mielessä ovat:
Taylor Hall 90 (TOTW)
Lafreniere 90 (2030)
W. Karlsson 92 (EUR)
Voracek 91 / 92 (WN)

Tuossa oikeastaan jopa järjestys, että mitkä kiinnostaa eniten. Tuo Matthews on ollut ihan jees pelata, mutta kun ei oikein ole oma suosikki irl ja viiksetkin on rumat, niin vaihtoon voin laittaa. Välirahoja voidaan mun puolesta pyöritellä vaikka keräilykorteilla tasaisemmaksi.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pleikkarin puolella.
Lähinnä kiinnostaa nuo ukot joilla on työ työhevonen synergia. Nopeasti ulkomuistista, kun huutelen, niin mielessä ovat:
Taylor Hall 90 (TOTW)
Lafreniere 90 (2030)
W. Karlsson 92 (EUR)
Voracek 91 / 92 (WN)

Tuossa oikeastaan jopa järjestys, että mitkä kiinnostaa eniten. Tuo Matthews on ollut ihan jees pelata, mutta kun ei oikein ole oma suosikki irl ja viiksetkin on rumat, niin vaihtoon voin laittaa. Välirahoja voidaan mun puolesta pyöritellä vaikka keräilykorteilla tasaisemmaksi.
Joo ei noita montaa ole. Helkkari kun laitoin just yhden 91 voracekin lihoiksi kun oli niitä kaksin kappalein. Voi olla että kokeilen treidata noista jonkun jos ehdin.

Edit @Brutus vaihtuuko tuohon sun listan kärkihevoseen eli Halliin sellaisenaan jos saan treidattua tuon itselleni?

Edit 2 Uusissa TOTW-lapuissa oli 89 Kane työhevosella ja siipimiehellä. Ostin huutokaupasta kokeiluun korvaamaan 87 Huberdeaun. Viime vuonna ei yhdenkään Kanen lapun synet sopineet itselleni niin kokeilen tätä. 91 Crosbyn huusin eilen pois myös kun oli yksi 40k muita halvempi tarjolla. Osoittautui itselleni todella hyvin sopivaksi lapuksi.
 
Viimeksi muokattu:

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Mikäköhän tuo laitaharhautus on kun perjantaina päivällä oli vielä HUT-Rushissa tehtävänä mutta illaksi oli poistettu. Kyl siin yritin tätä syöttöharhautusta laidassa mutta ei rekisteröinyt.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mikäköhän tuo laitaharhautus on kun perjantaina päivällä oli vielä HUT-Rushissa tehtävänä mutta illaksi oli poistettu. Kyl siin yritin tätä syöttöharhautusta laidassa mutta ei rekisteröinyt.
Se ei toiminut, ihan sama mitä kokeilit. Oli ilmeisesti helpompi poistaa kuin korjata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös