Nuo takatolppamaalit ja pelaaminen hampaat irvessä on tämän Hutin suurin ongelma pelillisesti. Muistan kun hutti tuli peliin. Se oli itselle sellainen vau elämys, että kerrankin jotain uutta. Siitä myös läksi ystävyystarina, jota ei uskonut peleissä tulevan. Oli palkkakatto, pelaajien kehitys, urien kesto. Tätä mukavaa kesti NHL 14 asti, joka oli viimeinen hyvä änäri Hutin osalta. Sen jälkeen kaikki on mennyt alamäkeä.
Itse olen jo katsellut melko vahvasti, että hommaan Wiin ja siihen tuon NHL2K11 pelin sekä tiedostot siihen. Mitä oon videoita katsellut, niin kaveri tekee oikeita asioita pelille. Se muistuttaa hyvin pitkälti oikeaa jääkiekkoa. Ei ole keräilykortteja, eikä moninpeliä, mutta jotain koukuttavaa siinä on.
Eli en kyllä jaksa uskoa, että tää hutti enää tästä muuttuu mihinkään. Rammer lähti johtotehtäviin ja peli jäi tuuliajolle. Ainut mihin panostetaan on pakat ja World of Chelin vaatteet. Uskokaa tai älkää, mutta tuo World of Chel on EA:n varasuunnitelma, jos pakkamyynti kielletään. Peleissähän saa myydä tavaroita, jos niihin ei liity uhkapeliä. Sama homma Fifassa tuo Volta.