NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 56 398
  • 431

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Eikös ne kultakortit ole sen takia pois marketista kun kukaan ei halua myydä niitä. Eikä niiden hintaa voi loputtomiin nostaa kun kultapelaajilla pystyy tekemään collun max 55k hintaan.
Miten nuo paidat sitten pitäisi myydä tai käyttää että niille saisi enemmän arvoa kuin sen 5k?
Minähän kirjoitin, että ne myydään marketin ulkopuolella. Eli valtaosin änäriryhmissä. Kuka tyhmyyksissään myy kortit tuohon 5K hintaan, niin myyjä myy sen 70K eteenpäin. Kultakeräilyissä sama homma. Nyt niiden maksimiarvo on tuo 70K, joten kukaan ei myy niitä marketissa. Sama homma, että saa paremman hinnan. Tästä on informoitu EA:ta, mutta tuskin puuttuu asiaan. Eli tästä eteenpäin ei kannata myydä yhtään kultakeräilyä tai settipaitaa marketissa piste.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Noide kultakollujen markkinat on tällä hetkellä aika omalaatuset. Kultakollut menee 70k hintaan lähes heti.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin menee ja ostaja tekee niillä ties miten paljon voittoa! Älkää helvetissä myykö niitä siihen hintaan!!

Nyt en ihan ymmärrä miten ne voidaan myydä marketin ulkopuolella? Olen siinä käsityksessä, että ainut tapa vaihtaa kortin omistajaa on marketti ja jos siellä jotkut maksimilimitit on nii miten tuo on mahdollista myydä korkeammalla hinnalla?
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Nyt en ihan ymmärrä miten ne voidaan myydä marketin ulkopuolella? Olen siinä käsityksessä, että ainut tapa vaihtaa kortin omistajaa on marketti ja jos siellä jotkut maksimilimitit on nii miten tuo on mahdollista myydä korkeammalla hinnalla?
Eli kyllä marketti on tässä tietysti mukana. Kuten sanoin henkilö A on jossain änäriryhmässä ja kauppaa siellä näitä. Henkilö B ostaa kortin myyjän kanssa sopimalla hinnalla. Näin kortin hinnaksi tulee varmasti muuta kuin tuo maksimilimiitti. Tehdään muun kortin avulla nuo kaupat. Porukka ei jaksa odottaa, niin kauppa käy. Tämä tekee marketille aika isoa hallaa. Joko nyt ymmärrät mitä tarkoitan?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Eli kyllä marketti on tässä tietysti mukana. Kuten sanoin henkilö A on jossain änäriryhmässä ja kauppaa siellä näitä. Tehdään muun kortin avulla nuo kaupat. Joko nyt ymmärrät mitä tarkoitan?
Suostutko vaihtamaan sun 16 kultakeräilykorttia mun 66 overall Matti Hanan Team of The Decade korttiin?

Arvelinkin, että suostut, mutta minä en. Tuon kortin arvo on mittaamaton.

Totta puhuen nuo EA:n asettamat kortin maksimihinnan rajat ovat todella järjettömiä.

Olisin voinut kohdistaa tämän viestin @Kulkija, mutta mennään nyt tällä. Asia varmaan selvisi jo ja se on pääasia.

Näin pelaajan millä on 11 miljoonaa coinsia. Siinä kohtaa olin, että WTF IS happening? Nuo muualla sovitut vaihtokaupat selittävät tuota aika paljon.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Onko muuten muilla ollut päivityksen jälkeen aivan hemmetin hankalaa?

Itselläni on nyt karmein ja hankalin vaihe sitten miesmuistiin. Kaikki on omilta pelaajilta yhtä sähellystä tai ylireagointia ja alireagointia, lisäksi jäähyjä tulee pari per erä, koska pokechek on myös yhtä sähläystä. Mitäköhän tässä on tapahtunut? Maaliero on kolmen viimeisimmän pelin jälkeen ujo 3-21. Tätä päivitystä ennen peli ja pelaajat toimi ihan normaalisti.

Yksi koominen tilanne oli äskeisessä pelissä, kun minulla oli hyökkäys kolmella yhtä vastaan ja puskin vasemmasta laidasta kiekon kanssa. Latu täysin auki, syöttö lähtee hyvälle paikalle sentterille joka voisi heittää kiekon helposti jopa tyhjiin, MUTTA mitä tekee sentteri? Hän päättää tehdä animaation, että nostaa luistinta kiekon yli ja kiekko menee kulmaan, mihin oikea laituri ei tietenkään ehdi. Tuntuu, etten itse välillä edes pelaa tuolla kentällä, kun joku päättää kikkailla omiaan :D

Niin ja puolustuksessa on käynyt joka pelissä sillai, että kiekottoman puolen tekoälypakki on kylmästi peruuttanut ittensä kulmaan tai laitaan jättäen one-timerin täysin avoimeksi. En minä ainakaan ehdi ohjaamaan tyyliin molempia pakkeja samaan aikaan.

Edit. Tekis kyllä heittää taas jotkut foliot syvälle päähän, kun olen tässä viikon sisällä myynyt vähän pimeesti coinsseja ja raiskannut markettia myyden vähän sitä sun tätä ym.
 
Viimeksi muokattu:

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Suostutko vaihtamaan sun 16 kultakeräilykorttia mun 66 overall Matti Hanan Team of The Decade korttiin?

Arvelinkin, että suostut, mutta minä en.
No ajatellaan vaikka näin. Marketissa on nyt pätkiä, että siellä ei ole myytäviä kultakeräilyjä. Oot kuitenkin epätoivoinen ja haluat ostaa niitä. No satut olemaan osto- ja myyntiryhmässä ja siellä on näitä kaupan. Hinta tietysti ei ole tuo 70K, vaan vähän enemmän. Ehdotat myyjälle vaihtokaupan ja myyjä joko hyväksyy tai hylkää. Toinen vaihtoehto on, että käytät oikeaa rahaa. Näin se vaan menee.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
No ajatellaan vaikka näin. Marketissa on nyt pätkiä, että siellä ei ole myytäviä kultakeräilyjä. Oot kuitenkin epätoivoinen ja haluat ostaa niitä. No satut olemaan osto- ja myyntiryhmässä ja siellä on näitä kaupan. Hinta tietysti ei ole tuo 70K, vaan vähän enemmän. Ehdotat myyjälle vaihtokaupan ja myyjä joko hyväksyy tai hylkää. Toinen vaihtoehto on, että käytät oikeaa rahaa. Näin se vaan menee.
Just tuolla tavalla se menee, kuten kirjoitit. Itse olin aika epäselvä.

Myös sille teoreettiselle Matti Hanalle on hinta olemassa millä se lähtee. Sitä hintaa ei vaan saa suoraan marketista, joten se pitää sopia vaihtokauppana jotain hyvin arvokasta vastaan, koska muita vaihtoehtoja ei ole.

Sellaista muuten mietin, että näkeekö mistään kortteja joihin otetaan (mielellään) vaihtotarjouksia vastaan? Tai käyttäjiä jotka niitä haluavat vaihtaa? Muutamat youtubettajat tuota harrastavat ja sitä kautta olen saanut pari vaihtoa läpi, mutta muuten vaihtojen suhteen on ollut todella hiljaista.

Toki ruotsalaiset eivät välttämättä hymyile, jos olen tarjonnut vaihdossa vaikka 90 Niklas Hanssoniin tai 86 Mats Sundiinin 76 Janne Niinimaata + 75 Jarkko Ruutua + Skelleftea AIK:n logoa, tai 74 Niklas Hanssonia + Suomen pelipaitaa?
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Just tuolla tavalla se menee, kuten kirjoitit. Itse olin aika epäselvä.

Myös sille teoreettiselle Matti Hanalle on hinta olemassa millä se lähtee. Sitä hintaa ei vaan saa suoraan marketista, joten se pitää sopia vaihtokauppana jotain hyvin arvokasta vastaan, koska muita vaihtoehtoja ei ole.

Sellaista muuten mietin, että näkeekö mistään kortteja joihin otetaan (mielellään) vaihtotarjouksia vastaan? Tai käyttäjiä jotka niitä haluavat vaihtaa? Muutamat youtubettajat tuota harrastavat ja sitä kautta olen saanut pari vaihtoa läpi, mutta muuten vaihtojen suhteen on ollut todella hiljaista.

Toki ruotsalaiset eivät välttämättä hymyile, jos olen tarjonnut vaihdossa vaikka 90 Niklas Hanssoniin tai 86 Mats Sundiinin 76 Janne Niinimaata + 75 Jarkko Ruutua + Skelleftea AIK:n logoa, tai 74 Niklas Hanssonia + Suomen pelipaitaa?
No en muuta tiedä, mutta tällä hetkellä melko moni haluaisi noista settipaidoista kultakeräilykortin. Eli sitä luokkaa pelaaja vaihto. Kultakeräilykortin hinnasta en uskalla edes arvata, mutta olen nähnyt niitä myytävän 6,5€/kpl. 7-8€/100K on kurssi tällä hetkellä. Nyt tuo kultacollun hinta on kyllä varmasti enemmän, koska niitä ei oo marketissa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noissa myymisissä ja ostamisissa pitää muistaa se, että todella moni pelaa tätä vain viihteen vuoksi. Ei sitä Pentti Perusjyrää kiinnosta saisiko siitä kultakeräilykortista "pimeillä markkinoilla" vaikka tuplasti enemmän kuin markkinoista, vaan hän pistää sen vain markettiin ja vetää sieltä maksimit.

Muutenkin naurattaa, kun tuntuu Hutin olevan paljon enemmänkin kuin pelkkää ajanviettoa, vaan menee jonnekkin addiktion ja työn välimaastoon.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Noissa myymisissä ja ostamisissa pitää muistaa se, että todella moni pelaa tätä vain viihteen vuoksi. Ei sitä Pentti Perusjyrää kiinnosta saisiko siitä kultakeräilykortista "pimeillä markkinoilla" vaikka tuplasti enemmän kuin markkinoista, vaan hän pistää sen vain markettiin ja vetää sieltä maksimit.

Muutenkin naurattaa, kun tuntuu Hutin olevan paljon enemmänkin kuin pelkkää ajanviettoa, vaan menee jonnekkin addiktion ja työn välimaastoon.
Näinhän se on. Tämän takia laitoin siitä palautetta kehitystiimille ja muutoksia on ehkä luvassa. Tai sitä tuo viestin välittäminen yleensä on tarkoittanut. Itse kuulun tähän perus pelaaja ryhmään, mutta satun kuulumaan myös änäriryhmään. Näköjään siellä toiset tekee änärillä saman, kuin muut käymällä töissä.. Onhan siinä kovat katteet ja aina kiinnijäämisen pelko.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Noissa myymisissä ja ostamisissa pitää muistaa se, että todella moni pelaa tätä vain viihteen vuoksi. Ei sitä Pentti Perusjyrää kiinnosta saisiko siitä kultakeräilykortista "pimeillä markkinoilla" vaikka tuplasti enemmän kuin markkinoista, vaan hän pistää sen vain markettiin ja vetää sieltä maksimit.

Muutenkin naurattaa, kun tuntuu Hutin olevan paljon enemmänkin kuin pelkkää ajanviettoa, vaan menee jonnekkin addiktion ja työn välimaastoon.
Jos nyt ajatellaan jotain vähän pelaavaa peruspenttiä joka on TPS:n harras kannattaja, niin hän ei saa kovasti haluamaansa Saku Koivun 91 korttia juuri millään, jos ei käytä näitä pieniä kikkoja hyödykseen tai sitten osta rahalla pakkoja. Pakkojen ostamista en toki suosittele kenellekään.

Eli kysymys on siitä mitä kukakin pelaaja haluaa ja jokaisella on toki oikeus pelata peliä juuri niin kuin hyvältä tuntuu. Tosin, jos myy 250 000 arvoisen pelaajan 100 000 kolikolla, niin se ei hirveästi edistä tuon Saku Koivun hankkimista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Mazaa näinhän se menee jokainen pelaa tyylillään ja juuri niinkuin haluaa. Tuohon vaihtokauppoihin olisi helppo puuttua siten ettei se vaihtokaupan ehdostuskaan voisi ylittää noita maksimeita.
 

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muuten muilla ollut päivityksen jälkeen aivan hemmetin hankalaa?

Tuntuu että mulla on ollu pelaaminen erittäin pitkään ollut hankalaa, tänään kyllä voitin 5 peliä putkeen ja seuraavat pari peliä taas palasin samalle tasolle, kun tuntui etten enää pärjännyt :D

Oon tainnut myös jäädä kokonaan jumiin 4 divariin, en ole putoamaisillani tai nousemassa seuraavaan divariin vaan keikun siinä välissä.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Tuntuu että mulla on ollu pelaaminen erittäin pitkään ollut hankalaa, tänään kyllä voitin 5 peliä putkeen ja seuraavat pari peliä taas palasin samalle tasolle, kun tuntui etten enää pärjännyt :D

Oon tainnut myös jäädä kokonaan jumiin 4 divariin, en ole putoamaisillani tai nousemassa seuraavaan divariin vaan keikun siinä välissä.
Ootko muistanut laittaa ping asetuksen kohdalleen ennen Rivals matsia? Eilen pelasin ping 20ms asetuksella ja yhden matsin hävisin koko iltana. Muutenkin oli tosi sulavaa peliä:)
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kyllä tämä on omituinen peli. Kun laitan hakuun pingi 20-30, niin oman tiimin peli menee tuommoiseksi ihme säheltämiseksi ja tervaksi ilman mahdollisuuttakaan voittoon, mutta kun laitan asetuksen "mikä tahansa", niin tiimi toimii kuin junan vessa ja helppoja voittoja satelee.

Oma pingi on siis ollut kokoajan 12-18 ja keskimäärin 14.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Futin puolella näköjään jotkut pelaajat on haastanut EA:n oikeuteen. Kuulemma peli johdattelee liikaa pakkojen ostoon.
Mitä ajatuksia palstaveljillä huttia ajatellen?

Onhan tuo aika hc lähteä noin isoa firmaa oikeuteen asti syyttämään, että peliä säädellään liikaa. Melkoinen näyttö pitää olla näillä pojilla takana, että lähtee ns. käräjille.

Mielenkiinnolla seuraan tätä keissiä.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Futin puolella näköjään jotkut pelaajat on haastanut EA:n oikeuteen. Kuulemma peli johdattelee liikaa pakkojen ostoon.
Mitä ajatuksia palstaveljillä huttia ajatellen?

Onhan tuo aika hc lähteä noin isoa firmaa oikeuteen asti syyttämään, että peliä säädellään liikaa. Melkoinen näyttö pitää olla näillä pojilla takana, että lähtee ns. käräjille.

Mielenkiinnolla seuraan tätä keissiä.
Eikös ne jo oliko Belgiassa kieltänyt EA:lta pakkamyynnin Fifassa? Se oli ennakkotapaus. Sen tähden kai EA syytää noita pelimuotoja, jotta saa ruveta myymään muuta krääsää kuin pakkoja. Toinen vaihtoehto, mikäli pakkamyynti kielletään on koko pelisarjan kuoppaus.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eikös ne jo oliko Belgiassa kieltänyt EA:lta pakkamyynnin Fifassa? Se oli ennakkotapaus. Sen tähden kai EA syytää noita pelimuotoja, jotta saa ruveta myymään muuta krääsää kuin pakkoja. Toinen vaihtoehto, mikäli pakkamyynti kielletään on koko pelisarjan kuoppaus.

Oho, onko noin käynyt belgiassa? Melkosta.
Mennyt itselläni ihan ohi. Jännä, hyvin jännä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Futin puolella näköjään jotkut pelaajat on haastanut EA:n oikeuteen. Kuulemma peli johdattelee liikaa pakkojen ostoon.
Mitä ajatuksia palstaveljillä huttia ajatellen?
Jos nyt ihan suoraan sanon, niin nämä huttifuttimyclubit saisi työntää niin syvälle erääseen asiaan, ettei aurinko paista.

Mutta EA keplottelee varmasti itsensä tästäkin vielä pois kaikenmaailman "kinder-muna" jargoneillaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös