NHL21 – Hockey Ultimate Team

  • 56 104
  • 431

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Jos nyt ihan suoraan sanon, niin nämä huttifuttimyclubit saisi työntää niin syvälle erääseen asiaan, ettei aurinko paista.

Mutta EA keplottelee varmasti itsensä tästäkin vielä pois kaikenmaailman "kinder-muna" jargoneillaan.
Olen täysin samaa mieltä. Hutin marketti on aivan pilalla, kun porukka myy kaikki kultakeräilyt ryhmissä. Sama homma settien kanssa. Onhan se kiva, kun muutaman päivän välein lukee että myynnissä 3,5-5 miljoonaa kolikkoa. Kultakeräilyt myydään ryhmissä 100K-140K hintaan. Settipaidat ostetaan 5K ja myydään 70K hintaan. Joku kysyi, että miten on mahdollista, että hän on tehnyt kaikki mahdolliset eikä ole lähelläkään noita summia kolikoita. Tämä on se syy. Olen ollut tästä yhteydessä tähän managerin (Clapperton) ja foorumilla pääjehuihin. Ei vielä vastausta, vaan päivitys pelipaitojen kuvioihin!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Kaiparaitis En nyt oikein ymmärrä miten olet "täysin samaa mieltä", kun selvästi haluat pelata HUT-pelimuotoa ja näemmä vielä taistelet siitä EA:n puolesta, vaikkakin toki parantaaksesi omaa pelaamisen laatuasi pelimuodossa.

Itsehän toivon koko sydämestäni että kaikki mahdolliset oikeusjutut menee läpi ja askeleet kohti mikromaksujen ja pelin scriptauksien määräämää urheilupelien tuhoutumista alkaa ja pelit ovat jälleen sitä mitä urheilupelin kuuluu olla. Niin futis-, kuin kiekkopuolellakin.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
@Kaiparaitis En nyt oikein ymmärrä miten olet "täysin samaa mieltä", kun selvästi haluat pelata HUT-pelimuotoa ja näemmä vielä taistelet siitä EA:n puolesta, vaikkakin toki parantaaksesi omaa pelaamisen laatuasi pelimuodossa.

Itsehän toivon koko sydämestäni että kaikki mahdolliset oikeusjutut menee läpi ja askeleet kohti mikromaksujen ja pelin scriptauksien määräämää urheilupelien tuhoutumista alkaa ja pelit ovat jälleen sitä mitä urheilupelin kuuluu olla. Niin futis-, kuin kiekkopuolellakin.
Paluu normaalien urheilupelien arkeenhan se paras skenaario olisikin. Minusta näiden Futin tai Hutin idea ei ole huono, mutta pakkojen osto oikealla rahalla pilaa tuon. On pelaajia, joilla on rahaa kuin roskaa, eli he pystyvät ostamaan lähes kaiken. Tämä johtaa siihen, että tällöin voidaan ruveta käymään kauppaa marketin ulkopuolella olevissa ryhmissä.

Tästä seuraa kaikkien märkä uni, eli EA:n pakkamyynti kärsii. Pelissä on kuitenkin paljon pelaajia, jotka saavat kolikkonsa vain pelaamalla. Kolmas ryhmä on sitten nämä kolikoiden ostajat. Marketti kärsii tästä, koska arvokkaimmat kortit ja tapahtumakortit myydään ohi marketin. Tulevaisuudessa tämä juoksee EA:n laariin, koska marketti on kuollut ja mukana vain näennäisesti.

Mikäli pelimuoto jatkuu tällaisena, niin tämä marketin ulkopuolinen toiminta on lopetettava. Se tapahtuu joko tuolla sinun toiveella, luopumalla treideistä tai nostamalla hintakattoa myös pelipaidoilla+(logot, pelinumero, kypärät).
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paluu normaalien urheilupelien arkeenhan se paras skenaario olisikin. Minusta näiden Futin tai Hutin idea ei ole huono, mutta pakkojen osto oikealla rahalla pilaa tuon. On pelaajia, joilla on rahaa kuin roskaa, eli he pystyvät ostamaan lähes kaiken. Tämä johtaa siihen, että tällöin voidaan ruveta käymään kauppaa marketin ulkopuolella olevissa ryhmissä.

Mä otan tähän omalta osaltani kantaa siten, että en koe tuota rahalla ostamista ollenkaan huonoksi. On pelaajia, joilla on aikaa kuin roskaa grindata Änäriä useita tunteja päivässä, ja sitten on meitä, jotka keretään pelaamaan silloin tällöin. Ja vaikka en laske itseäni luokkaan "rahaa kuin roskaa", niin kyllä se on kiva paketti jos toinenkin aina välillä ostaa, jos sieltä vaikka saisi jotain kivaa parannusta joukkueeseni. Sillä jos rahaostajat "rikkovat" tätä peliä, niin kyllä sen tekevät nekin, jotka istuvat päivästä toiseen koneen äärellä ja grindaavat.... Olisipa pelihaussa sellainen filtteri kuin "Pelituntien määrä".

Mutta ehkä joku sopiva kompromissi voisi olla paikallaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mä otan tähän omalta osaltani kantaa siten, että en koe tuota rahalla ostamista ollenkaan huonoksi. On pelaajia, joilla on aikaa kuin roskaa grindata Änäriä useita tunteja päivässä, ja sitten on meitä, jotka keretään pelaamaan silloin tällöin. Ja vaikka en laske itseäni luokkaan "rahaa kuin roskaa", niin kyllä se on kiva paketti jos toinenkin aina välillä ostaa, jos sieltä vaikka saisi jotain kivaa parannusta joukkueeseni. Sillä jos rahaostajat "rikkovat" tätä peliä, niin kyllä sen tekevät nekin, jotka istuvat päivästä toiseen koneen äärellä ja grindaavat.... Olisipa pelihaussa sellainen filtteri kuin "Pelituntien määrä".

Mutta ehkä joku sopiva kompromissi voisi olla paikallaan.

Itse kannattaisin ihan rehellistä palkkakattoa. Hutista tulisi samantien ihan oikea peli ja loppuisi tämmöinen sirkuspelleily.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Mä otan tähän omalta osaltani kantaa siten, että en koe tuota rahalla ostamista ollenkaan huonoksi. On pelaajia, joilla on aikaa kuin roskaa grindata Änäriä useita tunteja päivässä, ja sitten on meitä, jotka keretään pelaamaan silloin tällöin. Ja vaikka en laske itseäni luokkaan "rahaa kuin roskaa", niin kyllä se on kiva paketti jos toinenkin aina välillä ostaa, jos sieltä vaikka saisi jotain kivaa parannusta joukkueeseni. Sillä jos rahaostajat "rikkovat" tätä peliä, niin kyllä sen tekevät nekin, jotka istuvat päivästä toiseen koneen äärellä ja grindaavat.... Olisipa pelihaussa sellainen filtteri kuin "Pelituntien määrä".

Mutta ehkä joku sopiva kompromissi voisi olla paikallaan.
Joka tapauksessa tästä on seurauksena marketin alasajaminen. Tämä taas tarkoittaa lisää pakkamyyntiä EA:lle. Eikä tässä enää grindata mitään markettia, se on ihan paskapuhetta. Valtaosa tekee kolikkonsa juuri tällä ryhmien sisällä tapahtuvalla myynnillä. Et voi saada viikosta toiseen mitenkään 5 miljoonaa kolikkoa tällä marketilla tehtyä! Miettikää mitkä rahat sillä käärii, vaikka hinta ei oo kuin 8€/100K tällä hetkellä...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kannattaisin ihan rehellistä palkkakattoa. Hutista tulisi samantien ihan oikea peli ja loppuisi tämmöinen sirkuspelleily.

Ei se palkkakatto tee asiaa oikeastaan autuaammaksi. Saattaisi jopa suurentaa tasoeroja, koska 1 miljoonan dollarin 99 kortista tulisi kultaakin kalliimpi, johon harvalla olisi varaa.

Ennemminkin toivoisin jotain järkeä siihen, että noita överikortteja ei tehtäisi. 99 kortit ovat täysin turhia missään vaiheessa peliä. Toinen on se, että pelistä ei tehtäisi tuollaista tähtipelaajien fuck festiä. Maalien tekeminen noilla tietyillä superpelaajilla on ihan liian helppoa. Itse esim. myöhään aloittaneena joudun pelaamaan sellaisia pelejä, että vaikka tekisin asioita oikein ja pystyisin pelillisesti haastamaan, niin turpaan tulee reilustikin. Vastustaja saa etua jo pelaajien laadussa ja siihen päälle tulee vielä se, että tietyssä momentumissa tms. nuo Lemieauxit ovat ihan pitelemättömiä. Poke ei osuessakaan riistä kiekkoa, taklauksen alta livahdetaan saippuan lailla pois ja syöttäminen takatolpalle staattisesta tilanteesta on ihan liian helppoa. Kyllä se 84 ovr puolustajakin osaa päivänselvän perussyötön takatolpalle ottaa pois tai niin sitä luulisi. Ymmärrän että näyttävällä klap klapilla saa AI puolustuksen sekoilemaan ja niin pitääkin, mutta jos laidasta läpi ja mennään kulmaan pyörimään ja sieltä yhdellä syötöllä tyhjiin usemman kerran samassa pelissä, niin joku on vialla. AI osaa itse asiassa puolustaa pois vaikeampia takajättöjä, mutta ei tuollaista perus takatolppasyöttöyritystä.

Tämä peli on mennyt ainakin HUT:n osalta enemmän ja enemmän arcade lätkän suuntaa, jossa etenkin maalivahdit ja puolustajat ovat ihan pellejä ja keksinkertaisillakin taidoilla voi huippupelaajilla olla ihan mahdoton vastustaja. AI:lle ja maalivahdille oppimiskykyä pelin aikana ja erilaisia pelaajaprofiileja, jotka reagoivat eri tavalla samanlaisissa tilanteissa, niin ei voisi opetella niin helposti bugimaaleja sekä huomattavasti lisää taktisia variaatioita. Lisäksi tuollaisten takatolpille tyhjiin maalien vaikeusastetta moninkertaiseksi, että oikeasti joutuisi pelaamaan sitä syöttölinjaa vapaaksi. Olisi sekin helpompaa tietysti paremmilla pelaajilla, mutta ei tulisi nykyisen lailla automaationa.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Nuo takatolppamaalit ja pelaaminen hampaat irvessä on tämän Hutin suurin ongelma pelillisesti. Muistan kun hutti tuli peliin. Se oli itselle sellainen vau elämys, että kerrankin jotain uutta. Siitä myös läksi ystävyystarina, jota ei uskonut peleissä tulevan. Oli palkkakatto, pelaajien kehitys, urien kesto. Tätä mukavaa kesti NHL 14 asti, joka oli viimeinen hyvä änäri Hutin osalta. Sen jälkeen kaikki on mennyt alamäkeä.

Itse olen jo katsellut melko vahvasti, että hommaan Wiin ja siihen tuon NHL2K11 pelin sekä tiedostot siihen. Mitä oon videoita katsellut, niin kaveri tekee oikeita asioita pelille. Se muistuttaa hyvin pitkälti oikeaa jääkiekkoa. Ei ole keräilykortteja, eikä moninpeliä, mutta jotain koukuttavaa siinä on.
Eli en kyllä jaksa uskoa, että tää hutti enää tästä muuttuu mihinkään. Rammer lähti johtotehtäviin ja peli jäi tuuliajolle. Ainut mihin panostetaan on pakat ja World of Chelin vaatteet. Uskokaa tai älkää, mutta tuo World of Chel on EA:n varasuunnitelma, jos pakkamyynti kielletään. Peleissähän saa myydä tavaroita, jos niihin ei liity uhkapeliä. Sama homma Fifassa tuo Volta.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Nuo takatolppamaalit ja pelaaminen hampaat irvessä on tämän Hutin suurin ongelma pelillisesti. Muistan kun hutti tuli peliin. Se oli itselle sellainen vau elämys, että kerrankin jotain uutta. Siitä myös läksi ystävyystarina, jota ei uskonut peleissä tulevan. Oli palkkakatto, pelaajien kehitys, urien kesto. Tätä mukavaa kesti NHL 14 asti, joka oli viimeinen hyvä änäri Hutin osalta. Sen jälkeen kaikki on mennyt alamäkeä.

Itse olen jo katsellut melko vahvasti, että hommaan Wiin ja siihen tuon NHL2K11 pelin sekä tiedostot siihen. Mitä oon videoita katsellut, niin kaveri tekee oikeita asioita pelille. Se muistuttaa hyvin pitkälti oikeaa jääkiekkoa. Ei ole keräilykortteja, eikä moninpeliä, mutta jotain koukuttavaa siinä on.
Eli en kyllä jaksa uskoa, että tää hutti enää tästä muuttuu mihinkään. Rammer lähti johtotehtäviin ja peli jäi tuuliajolle. Ainut mihin panostetaan on pakat ja World of Chelin vaatteet. Uskokaa tai älkää, mutta tuo World of Chel on EA:n varasuunnitelma, jos pakkamyynti kielletään. Peleissähän saa myydä tavaroita, jos niihin ei liity uhkapeliä. Sama homma Fifassa tuo Volta.


Samaa mieltä, HUT oli parasta silloin kun oli palkkakatto ja urat. Vaikka olenkin aina pelannut EASHL enemmän, niin ennen tuli myös huttia pelailtua se +500 matsia, nyt en ole pelannut peliäkään huttia. Oikeastaan ainoa mitä jaksaa pelata on 6vs6 muoto ja sieltä saatavien kiekkokassien sisältö ei hetkauta mitenkään.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se palkkakatto tee asiaa oikeastaan autuaammaksi. Saattaisi jopa suurentaa tasoeroja, koska 1 miljoonan dollarin 99 kortista tulisi kultaakin kalliimpi, johon harvalla olisi varaa.

Jos kaikkien muiden paitsi perus bronze/silver/gold korttien caphit olisi 10M ja cap 80M niin homma toimisi.

Itse silti haluaisin takas jatkuvana vaihtoehtona "standard cards only" liigan, rivalsin tai vastaavan. Peruskorteista saa kaikki rakennettua neljä ykköskenttää-, ja pakkiparia, ei olisi kuten versus. Siinä sitten voisi rakennella itselleen koodinimi "Zuccarello" mikkihiirijengin tai jengin täyteen voimahyökkääjiä tai jotain siltä väliltä, vaihtelua todnäk nähtäisiin enemmänkin.

Sitten voisi olla erikseen himogrindaajille ja rahamiehille no-limits liigat ja Chämppärissä sama, siellä sitten tarvii panostaa joko rahaa tai aikaa kilpailukykyiseen jengiin. Meille muille olisi taviskorttien tavisliigat.
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Porukka tekee taas hyvät kolikot, kun talvisetit tuli. 15 kultakeräilyä ja marketista löytyy 6 kpl tällä hetkellä. Eli jengi tekee 1,5 miljoonasta kolikosta ylöspäin tuottoa. Tämäkin ratkeaisi nostamalla kultakeräilyjen maksimihintaa ylöspäin tuosta 70K hinnasta. Sama noiden vaadittavien pelipaitojen kanssa taas. ÄLKÄÄ OSTAKO NIITÄ RYHMISTÄ, KOSKA NE LÖYTYVÄT HAASTEISTA!!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämäkin ratkeaisi nostamalla kultakeräilyjen maksimihintaa ylöspäin tuosta 70K hinnasta. Sama noiden vaadittavien pelipaitojen kanssa taas.
Niin ratkeaisi, NHL EA nyt vaan ei ole riittävän kiinnostunut/kokoinen tekemään tätä. Fifa EA nosti esim chemistrykorttien hintoja ja nostaa myös setteihin menevien pelaajien kattoa, kuten myös hyvin myyvien. Toki ovat setit siellä ovat olleet jo vuosikausia nykyisessä muodossaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
50 matsia ja maksimit voitosta 950 pistettä. Tappiostakin sai minimissään 150 pistettä. Tilanne elää koko ajan ja mistään kokonaissijoituksesta ei voi olla varma.

Taisin ilmaista äsken vähän huonosti, mutta tarkoitin noita rivalsin divarien pisteitä eli niitä kun saa vaikka +12 tai -12.
Onko siihen jotain järkevää kaavaa, miten niitä pelaajille irtoaa?
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
Taisin ilmaista äsken vähän huonosti, mutta tarkoitin noita rivalsin divarien pisteitä eli niitä kun saa vaikka +12 tai -12.
Onko siihen jotain järkevää kaavaa, miten niitä pelaajille irtoaa?
Eipä kai siihen oikein muuta, kuin paljon voittoja putkeen. En muista vaikuttiko pistemäärään, jos vastustaja oli "heikompi tai parempi". Itsellä menee aika lailla voitto tappio kaavalla, niin ei nousta eikä tiputa..
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eipä kai siihen oikein muuta, kuin paljon voittoja putkeen. En muista vaikuttiko pistemäärään, jos vastustaja oli "heikompi tai parempi". Itsellä menee aika lailla voitto tappio kaavalla, niin ei nousta eikä tiputa..

Okei, kun siis pikkuhiljaa olen yrittänyt niihin löytää jotain "kaavaa", mutta huonolla menestyksellä. Tulee välillä mielestäni ihan mitä sattuu pisteitä. Tänäänkin tullut vihuja vastaan mitkä selkeästi eivät ole paremmassa divarissa tai huonommassa ja pisteet on jaettu omituisesi.
Esim. Äsken voitin ihan selkeästi paremman, mutta tuli vain +8. Oli ihan aidosti ykkös tai kakkosdivarin pelaaja, mutta munkilla sain voiton. Itse siis olen nelosdivarissa. Minun logiikan mukaan olisin kuulunut ansaita +12 pinnaa, jos vihu on paremassa divarissa, mitä se selvästi olikin.
 

Steeger#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kovalchuk, Zinovyev, Morozov, Zherdev & Versteeg
Okei, kun siis pikkuhiljaa olen yrittänyt niihin löytää jotain "kaavaa", mutta huonolla menestyksellä. Tulee välillä mielestäni ihan mitä sattuu pisteitä. Tänäänkin tullut vihuja vastaan mitkä selkeästi eivät ole paremmassa divarissa tai huonommassa ja pisteet on jaettu omituisesi.
Esim. Äsken voitin ihan selkeästi paremman, mutta tuli vain +8. Oli ihan aidosti ykkös tai kakkosdivarin pelaaja, mutta munkilla sain voiton. Itse siis olen nelosdivarissa. Minun logiikan mukaan olisin kuulunut ansaita +12 pinnaa, jos vihu on paremassa divarissa, mitä se selvästi olikin.

Noi divarithan on ihan missä pelaaja haluaakaan olla, useathan pudottaa tarkoituksella itseään alemmas, koska alemmissa saa rivals palkinnot huomattavasti helpommin.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Mitä eroo on synergialla ja joukkuesynergialla? Miten joukkuesynergia aktivoidaan?

Joukkuesynergia antaa boostin kaikille joukkueen pelaajille, yksilösynergia vain niille kyseisen synergian omaaville pelaajille. Joukkuesynergian aktivoimiseen tarvitaan 10 "synergiapistettä", joista 1-3 saa oikeanlaisella valmentajalla, jolla tuo synergia on, ja loput sitten tuon synergian omaavilta pelaajilta.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Joukkuesynergia antaa boostin kaikille joukkueen pelaajille, yksilösynergia vain niille kyseisen synergian omaaville pelaajille. Joukkuesynergian aktivoimiseen tarvitaan 10 "synergiapistettä", joista 1-3 saa oikeanlaisella valmentajalla, jolla tuo synergia on, ja loput sitten tuon synergian omaavilta pelaajilta.
Kiitän.

E: Nyt nois synergioissa on "hiukan" enemmän järkeä.
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Pakko kirjoittaa pieni tiivistelmä äskeisestä pelistä.

Kohtasin äsken kaverin, joka meikäläisen 6-3 - maalin jälkeen toisessa erässä ilmeisesti menetti elämänhalunsa ja -ilonsa. Sen jälkeen mentiinkin n. 3-4s pätkiä koko loppupeli, kun kampitus ja kiekko katsomoon olivat välittömiä ratkaisuja aloituksista. Oli pakko katsoa homma loppuun asti, sillä itsellä ei ollut kiire mihinkään ja oikeasti jopa ajattelin, ettei ketään jaksa tuota menoa loppuun asti.

Täytyy sanoa, että on ihan pakko toivoa, että toisessa päässä oli joku alle 15v jannu, sillä muuten olen erittäin huolestunut kyseisen kaverin mielenterveydestä. Kun katselin kaverin tunnuksen, niin vähemmän yllättäen oli suomalainen. Loppujen lopuksi sai kerättyä 62min jäähyjä, niin täytyy olla ylpeä, sillä lopussa tuomari vihelsi vain peliä poikki, eikä antanut enää kaikista rikkeistä jäähyjä.

Oikeassa elämässä normaalina päivänä en kyllä olisi jaksanut tuota pelleilyä katsoa, niin siihen varmaan pyrkikin. Jos teitä vastaan tulee PSN-nimimerkki Ryazaki, niin tällaista on sitten tarjolla.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pakko kirjoittaa pieni tiivistelmä äskeisestä pelistä.

Kohtasin äsken kaverin, joka meikäläisen 6-3 - maalin jälkeen toisessa erässä ilmeisesti menetti elämänhalunsa ja -ilonsa. Sen jälkeen mentiinkin n. 3-4s pätkiä koko loppupeli, kun kampitus ja kiekko katsomoon olivat välittömiä ratkaisuja aloituksista. Oli pakko katsoa homma loppuun asti, sillä itsellä ei ollut kiire mihinkään ja oikeasti jopa ajattelin, ettei ketään jaksa tuota menoa loppuun asti.

Täytyy sanoa, että on ihan pakko toivoa, että toisessa päässä oli joku alle 15v jannu, sillä muuten olen erittäin huolestunut kyseisen kaverin mielenterveydestä. Kun katselin kaverin tunnuksen, niin vähemmän yllättäen oli suomalainen. Loppujen lopuksi sai kerättyä 62min jäähyjä, niin täytyy olla ylpeä, sillä lopussa tuomari vihelsi vain peliä poikki, eikä antanut enää kaikista rikkeistä jäähyjä.

Oikeassa elämässä normaalina päivänä en kyllä olisi jaksanut tuota pelleilyä katsoa, niin siihen varmaan pyrkikin. Jos teitä vastaan tulee PSN-nimimerkki Ryazaki, niin tällaista on sitten tarjolla.

Itse olen ainakin huomioinut, että tässä versiossa tuota kampitusta käytetään, jos turhaudutaan. Ihan tälläkin viikolla viimeksi yksi alkoi kampittaa eli pokechekki ojossa vaan kokoajan. Kolmas erä kesti varmaan about vartin. Aika paljon kaikkia näitä yhdistää se, että pelissä on tullut jo valmiiksi pari hätäistä kampitusjäähyä ja sitten on palanut lopullisesti käämit ja varmaan päätetty "no otetaan sitten niitä jäähyjä saatana."
 
Ovatko muut saaneet Hut Championsista palkintopakat? Oma sijoitus karvan verran alle 2000 tällä kertaa. Menin noutamaan palkintoja, näytti sijoitukseksi 0 ja palkintoja ei näy missään. Käynnistin koko pelin uusiksi, ei mitään. Mitähän helvettiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös