Onko muuten muilla ollut päivityksen jälkeen aivan hemmetin hankalaa?
Itselläni on nyt karmein ja hankalin vaihe sitten miesmuistiin. Kaikki on omilta pelaajilta yhtä sähellystä tai ylireagointia ja alireagointia, lisäksi jäähyjä tulee pari per erä, koska pokechek on myös yhtä sähläystä. Mitäköhän tässä on tapahtunut? Maaliero on kolmen viimeisimmän pelin jälkeen ujo 3-21. Tätä päivitystä ennen peli ja pelaajat toimi ihan normaalisti.
Yksi koominen tilanne oli äskeisessä pelissä, kun minulla oli hyökkäys kolmella yhtä vastaan ja puskin vasemmasta laidasta kiekon kanssa. Latu täysin auki, syöttö lähtee hyvälle paikalle sentterille joka voisi heittää kiekon helposti jopa tyhjiin, MUTTA mitä tekee sentteri? Hän päättää tehdä animaation, että nostaa luistinta kiekon yli ja kiekko menee kulmaan, mihin oikea laituri ei tietenkään ehdi. Tuntuu, etten itse välillä edes pelaa tuolla kentällä, kun joku päättää kikkailla omiaan :D
Niin ja puolustuksessa on käynyt joka pelissä sillai, että kiekottoman puolen tekoälypakki on kylmästi peruuttanut ittensä kulmaan tai laitaan jättäen one-timerin täysin avoimeksi. En minä ainakaan ehdi ohjaamaan tyyliin molempia pakkeja samaan aikaan.
Edit. Tekis kyllä heittää taas jotkut foliot syvälle päähän, kun olen tässä viikon sisällä myynyt vähän pimeesti coinsseja ja raiskannut markettia myyden vähän sitä sun tätä ym.